Bekijk de onderstaande video om te zien hoe je onze site als een web app op je startscherm installeert.
Opmerking: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!
RegistrerenOk als iemand dit weet dan hoor ik dit graag. Voorlopig kom ik even niet langs geleen. Voor een ander die een leuke dvp wil bezoeken of voor het eerst op geleen komt, is Aysha een absolute aanrader!Ja, dat is ze, maar tot wanneer ze blijft moet je zelf maar even vragen, ze is pas terug.
Nee deze was een een make up doosje met grote reet en ze had een tattoo op haar linkerschouder/bovenarm en een clit piercing. ik vergeet altijd die namen te vragen. Ze stond er gister rond een 19/20:00 uur
Er is geen draad over haar, volgens mij staat ze daar sinds een week of twee? Schrijf maar een recensie zonder naam voor nu.
Dit is volgens mij een beetje een mollige dominicaanse die oke Engels spreekt en een heel mooie gezicht heeft. Heb dr een x gesproken maar ga toch liever naar Carina, Valeria of Cristal uit doublet als ze er zijn. Dat zijn de echte dominicaanse pareltjes uit doubletHet gebeurt wel meer "John Doe" dat er een topic verschijnt zonder naam , noem haar anders maar voor het gemak Jane Doe .....
Weet je trouwens al om welke dame het in onderstaand topic van jou gaat ? Of is iemand anders inmiddels bekend met de naam van deze dame ?
![]()
Recensie - Dominicaanse Doubletstraat 38 k1
Vandaag bij deze dame naar binnen gelopen omdat de bezetting in de doub bagger was. Dame had groene ogen met het standaard latina lichaam had denk ik een cup d en een grote reet (ooh wat lekker zeg). Pijpen was niet wauw ofso ze deed een beetje aan headbangen maar had er niet echt moeite mee...www.girlsreview.nl
Dat is Diana:Gister niet gezien
Ik wil graag een recensie schrijven over de dame die staat op geleen 51 k 5 of 6 met blonde haren nep lippen/tieten en een aardig reet weet iemand of er al een draadje van is
Ja service is prima niet wauw het is geen nelly ofso met die andere dames heb ik geen ervaringDit is volgens mij een beetje een mollige dominicaanse die oke Engels spreekt en een heel mooie gezicht heeft. Heb dr een x gesproken maar ga toch liever naar Carina, Valeria of Cristal uit doublet als ze er zijn. Dat zijn de echte dominicaanse pareltjes uit doublet
Eva is er inmiddels ook.Ja, 110p.k6, anders was haar topic wel aangepast.
Eva is er momenteel niet.
ok, dank jeNee, die is nog niet terug.