Algemeen Den Haag algemeen

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren
Dan raad ik je toch aan om een privehuis te bezoeken. Weet alleen niet of zo'n jacuzzi en bad dan goed schoon wordt gehouden, voor zoiets kan je beter naar een sekssauna gaan. Je hebt volgens mij LeGrand ofzo die zoiets aanbiedt:

Geleen 23 heeft ook genoeg kamers met bad of jacuzzi boven hoor

Er zijn meer mogelijkheden: met je dame in de Geleen 110 en 110p kun je bijvoorbeeld ook lekker naar een ruime kamer met jacuzzi.

Hunsestraat 51 heeft ook jacuzzi's: op de begane grond en boven.

Rose passage heeft een kamer met jacuzzi boven. Tenminste, ik neem aan dat die er nog zit.

Volgens mij verderop in de Geleen (122) heeft el niño op de bovenste etage ook met een dame naar keuze in de jacuzzi gespetterd.

El niño heeft me wat afgespetterd in de loop der jaren in de Geleen 😆😆😆 maar de laatste keer is toch al weer heel lang geleden. Je kiest tenslotte niet de jacuzzi uit, maar eerst een dame.

Er zijn meer mogelijkheden: met je dame in de Geleen 110 en 110p kun je bijvoorbeeld ook lekker naar een ruime kamer met jacuzzi.

Hunsestraat 51 heeft ook jacuzzi's: op de begane grond en boven.

Rose passage heeft een kamer met jacuzzi boven. Tenminste, ik neem aan dat die er nog zit.

Volgens mij verderop in de Geleen (122) heeft el niño op de bovenste etage ook met een dame naar keuze in de jacuzzi gespetterd.

El niño heeft me wat afgespetterd in de loop der jaren in de Geleen 😆😆😆 maar de laatste keer is toch al weer heel lang geleden. Je kiest tenslotte niet de jacuzzi uit, maar eerst een dame.
Goed om te weten.
Zelf heb ik niets met een bad of jacuzzi: dit moet echt heel schoon zijn wil ik er in gaan en dan nog: hoe ga je neuken in een bad of jacuzzi. Ik glij dan uit denk ik

Terug
Bovenaan Onderaan