Bekijk de onderstaande video om te zien hoe je onze site als een web app op je startscherm installeert.
Opmerking: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!
RegistrerenWeet iemand wie de leuke verschijning in de rosé passage k11 is, ik heb het forum doorgespit maar degenen die ik vind op k11 voldoen niet aan deze kleine jonge donkerharige slanke verschijning.
wij waren bijna buren in de binnenstad van Den Haag en had regelmatig kontakt met haar. Ik ben daarna verhuisd en haar niet meer gezien of gesproken. Maar een kennis van mij had haar als klant in zijn zaak en hij vertelde mij 2/3 jaar geleden dat ze overleden was aan kanker. Dat is wat ik er van weet.
ze was ook al vele jaren weg uit de Doublet. Werkte niet meer in de business. En ik realiseer mij, dat het al langer dan 3 jaar geleden is dat ik het vernam. Als we over dezelfde Augusta praten. Ze rookte altijd sigaren. (herkenbaar?)
Dat huisje van haar om de hoek bij de doubletstraat heb ik nog laminaat gelegd en de hal voor haar geschilderdwij waren bijna buren in de binnenstad van Den Haag en had regelmatig kontakt met haar. Ik ben daarna verhuisd en haar niet meer gezien of gesproken. Maar een kennis van mij had haar als klant in zijn zaak en hij vertelde mij 2/3 jaar geleden dat ze overleden was aan kanker. Dat is wat ik er van weet.
ze was ook al vele jaren weg uit de Doublet. Werkte niet meer in de business. En ik realiseer mij, dat het al langer dan 3 jaar geleden is dat ik het vernam. Als we over dezelfde Augusta praten. Ze rookte altijd sigaren. (herkenbaar?)
neuken met elkaar? ik sla over….Zo maar een poging: ik zoek iemand die het leuk vindt om samen met mij te struinen door de Geleen en de doublet.
Meiden kijken, bepraten en uiteindelijk neuken.
Mocht t niet klikken zijn we na 3 minuten weg van elkaar en kennen we elkaar niet meer. Uitleggen hoeft niet, gewoon weglopen.
Bij mn vorige oproep een jaar geleden had ik iemand gevonden. Vandaar dat ik het nogmaals probeer...
Reageer vooral per pm en niet in deze groepschat
Laat ze ook donker groot geschapen binnen?Aysha is weer terug, vandaag Geleenstraat 110 k2.
Ik ben paar x langs gelopen maar kreeg geen oogcontact heb toen een andere dame gepakt...Vraag t dr zou ik zeggen.. ik denk het wel
Ook voor BWCBij Kim in de doubletstraat zie ik vaak BBC naar binnengaan. Zij is ook echt hun type.
Oke dank broeder ff zoeken welke nummers en raam ze isOok voor BWC![]()