modjomaster
Meubelstuk
nee ik bedoelde eigenlijk weet niet meer waar ik haar heb ontmoet en wanneerZeker, supermooie meid, niet normaal! Hoe bedoel je kan haar niet meer thuis brengen? Liep je vroeger met haaar mee naar huis?
Bekijk de onderstaande video om te zien hoe je onze site als een web app op je startscherm installeert.
Opmerking: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!
Registrerennee ik bedoelde eigenlijk weet niet meer waar ik haar heb ontmoet en wanneerZeker, supermooie meid, niet normaal! Hoe bedoel je kan haar niet meer thuis brengen? Liep je vroeger met haaar mee naar huis?
Is dat de kleine petite curvy dame met hongaarse afkomstRose van Geleenstraat 84 k5 is weer terug.
Is dat die meid die ik een tijdje terug in de avond in de rose pasage zag en toen hier vroeg want ze zei tegen me dat ze hongaars is. Idd petite curvy dameIs dat de kleine petite curvy dame met hongaarse afkomst
Heeft ze volle benen en heupen? Niet echt vol vol maar je ziet dat haar benen beetje vet hebben ook aan de knieen. En ze heeft opvallende ogen beetje. Ze heeft ook een tattoe boven haar billen bij haar onderrugIs dat die meid die ik een tijdje terug in de avond in de rose pasage zag en toen hier vroeg want ze zei tegen me dat ze hongaars is. Idd petite curvy dame
Als ik recensie lees dan is zij het niet nee. Ze is 1,55m of 1,58m en ze is 28 jaar oud![]()
Recensie - Rose, Den Haag, Geleenstraat 84 k5
Beste heren en stieren, Vandaag even wat tijd doorgebracht met Rosa, blijkt ze te heten. Volle menu kaart beschikbaar, maar voor mij was dat bezoek alleen voor de versier. Mooie dame, zou veel kunnen bereiken met haar / hun van 84.www.girlsreview.nl
Is dat die meid die ik een tijdje terug in de avond in de rose pasage zag en toen hier vroeg want ze zei tegen me dat ze hongaars is. Idd petite curvy dame
Is dat de kleine petite curvy dame met hongaarse afkomst
Op de bovenstaande vragen: ja! En ze was populair want toen ik even wilde opzoeken wie ze was, kwam er een gastje met capichon op zonder iets te zeggen tegen deze dvp, en meteen naar binnen en dat zie je alleen bij de echte toppers! Maar wist destijds niet wie ze was dus dit is Rose? Heb dr billen niet gezien want (nog) niet bezochtHeeft ze volle benen en heupen? Niet echt vol vol maar je ziet dat haar benen beetje vet hebben ook aan de knieen. En ze heeft opvallende ogen beetje.
Als ik recensie lees dan is zij het niet nee. Ze is 1,55m of 1,58m en ze is 28 jaar oud
Klopt ze is altijd vol en ze is een echte topper. Mijn Favo van heel de geleenstraat die dame straalt een bepaalde energie ook. Ze gaf haar nummer aan mij ze leest maar reageerd niet. Denk dat ze tijdelijk is gestopt ik hoop dat ze snel weer terug komt ik zag haar toen bij 98k2 laatstOp al je vragen: ja! En ze was populair want toen ik even wilde opzoeken wie ze was, kwam er een gastje met capichon op zonder iets te zeggen tegen dr meteen naar binnen en dat zie je alleen bij de echte toppers! Maar wist destijds niet wie ze was dus dit is Rose
fuuuuukk ik wist het man, wat baal ik dat ik niet ff had gewacht, was botergeil die nacht….. zo zie je maar weer!! Zo had ik eigenlijk ook Carina van doublet ontdekt doordat ik letterlijk 1 guy faking blij haar kamer zag vertrekken en hij gaf haar echt superblij een box! Ik ben toen ook direct haar kamer ingegaan want dacht dit zal vast wel goed zijn en ja hoor het wasKlopt ze is altijd vol en ze is een echte topper. Mijn Favo van heel de geleenstraat die dame straalt een bepaalde energie ook. Ze gaf haar nummer aan mij ze leest maar reageerd niet. Denk dat ze tijdelijk is gestopt ik hoop dat ze snel weer terug komt ik zag haar toen bij 98k2 laatst
NEEN.Is dat die meid die ik een tijdje terug in de avond in de rose pasage zag en toen hier vroeg want ze zei tegen me dat ze hongaars is. Idd petite curvy dame
Daar heeft ze nooit gewerkt.Klopt ze is altijd vol en ze is een echte topper. Mijn Favo van heel de geleenstraat die dame straalt een bepaalde energie ook. Ze gaf haar nummer aan mij ze leest maar reageerd niet. Denk dat ze tijdelijk is gestopt ik hoop dat ze snel weer terug komt ik zag haar toen bij 98k2 laatst
Jij bent er toch niet in de avonden? Het kan toch dat ze een x daar werkte? Weetje laten we het hierbij houden gezien je NEEN met hoofdletters schrijft. Misschien ff een kopje koffie drinken? Ga ik dat ook doen ja?NEEN.
Welkom Rob ,.. casandra 45k6 viel me grlijk op in de recentie .... weet iemand haar werkdagen en tijden toevallig ???
Mvg robbiebrubbertje
Haar naambordje zag ik vandaag ook einde ochtend/begin middag. Is ze er dan ook (ze begint wat later schreef je in haar topic), of laat zij het bordje ook staan als ze er (nog) niet is?In ieder geval is ze vandaag aanwezig en haar naambordje staat voor het raam .