Algemeen Den Haag algemeen

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren
Nee, die Ana had ik laatst gezien op 110p k9 in de avond en ze heeft tegenwoordig wel opgespoten lippen en staat niet meer vrolijk voor dr raampje, terwijl ze dat vroeger wel deed

Die dame van de link heb ik weleens gezien, maar ze trok mij niet zo.
@modjomaster ken jij die dame van de link? Ze heeft in doublet gewerkt volgens mij en niet in geleen (zie bericht hierboven: https://www.girlsreview.nl/threads/den-haag-algemeen.44/post-1261863)

Laatst bewerkt:
Nee, die Ana had ik laatst gezien op 110p k9 in de avond en ze heeft tegenwoordig wel opgespoten lippen en staat niet meer vrolijk voor dr raampje, terwijl ze dat vroeger wel deed

Die dame van de link heb ik weleens gezien, maar ze trok mij niet zo.
@modjomaster ken jij die dame van de link? Ze heeft in doublet gewerkt volgens mij en niet in geleen (zie bericht hierboven: https://www.girlsreview.nl/threads/den-haag-algemeen.44/post-1261863)
Ze heeft voor Corona in de doubletstraat gewerkt. Foto 10 is duidelijk van de doubletstraat evenals de video. Ze zat eerst rond 6/8 later op 18 wat nu Burlesque is ofzoiets. Later heb ik haar in de Geleenstraat 110p k9 gezien. Wel verwarrend al die Ana/Emma's.

Vaak wel is idd niet actief aan het werven heeft ze kennelijk niet nodig 😉
Oke top! Dan had ik het dus mis want ik dacht dat ik Ana zag en ik dacht al damn jammer van die opgespoten lippen maar dan heb jij dus gelijk 👊🏻
Als ze al een imago hebben dat ze altijd met een telefoon in hun handen zitten dan hoef je mijns inziens niet het gokje te nemen om daar je centen te brengen want kun je de poen net zo goed door het schijthuis trekken.
100% mee eens! Maar sowieso vind ik de dames van geleen 110p niet super behalve die Ana/ Emma. Zij is echt heel lief

Oke top! Dan had ik het dus mis want ik dacht dat ik Ana zag en ik dacht al damn jammer van die opgespoten lippen maar dan heb jij dus gelijk 👊🏻

100% mee eens! Maar sowieso vind ik de dames van geleen 110p niet super behalve die Ana/ Emma. Zij is echt heel lief
Ik was vandaag bij 110 k5, een roemeense donkerblond met een kleine tattoo (paar letters of cijfers) bij haar venus heuvel. Hebben we het dan over de zelfde? Weet iemand of ze een online advertentie heeft?

Het viel me helemaal niet tegen in de Geleen. Best wel een paar leuke koppies achter de ramen. Na een dagje hard werken had ik zin om wat stoom af te blazen. Helaas geen Lilly bij Cherda. Chanel en Joy waren om 17 uur al weg bij DS, Paula kwam niet opdagen. Door naar de Geleen. Daar dus die paar leuke meiden achter de ramen, maar koos voor een uurtje Kate op 110pk3, met pzc, nmc, zoenen, beffen. Lekker zacht lichaam en sexy koppie.

Terug
Bovenaan Onderaan