Voorspeller
Wandelaar
- 63
- 07/10/24
- 101
Is Alex/Anna aanwezig. (Hunsestraat 37)
Bekijk de onderstaande video om te zien hoe je onze site als een web app op je startscherm installeert.
Opmerking: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!
RegistrerenWoensdagavond, meestal in de avondurenWanneer heb je haar gezien?
links het eerste raam naast de trapEn welke hoek? Aan de rechterkant zit Luna.
Is dat deze dame?Ana/Emma van Geleenstraat 110p k3/k6 is weer terug.
Ze heeft voor Corona in de doubletstraat gewerkt. Foto 10 is duidelijk van de doubletstraat evenals de video. Ze zat eerst rond 6/8 later op 18 wat nu Burlesque is ofzoiets. Later heb ik haar in de Geleenstraat 110p k9 gezien. Wel verwarrend al die Ana/Emma's.Nee, die Ana had ik laatst gezien op 110p k9 in de avond en ze heeft tegenwoordig wel opgespoten lippen en staat niet meer vrolijk voor dr raampje, terwijl ze dat vroeger wel deed
Die dame van de link heb ik weleens gezien, maar ze trok mij niet zo.
@modjomaster ken jij die dame van de link? Ze heeft in doublet gewerkt volgens mij en niet in geleen (zie bericht hierboven: https://www.girlsreview.nl/threads/den-haag-algemeen.44/post-1261863)
ik had nou precies hetzelfde broeder ze trok me niet zo aan en heeft inderdaad vroeger ik de doubie gewerktLag ze met haar ass op bed (op dr zij) naar de raam op k9 en dan bezig met dr telefoon?
Vaak wel is idd niet actief aan het werven heeft ze kennelijk niet nodigLag ze met haar ass op bed (op dr zij) naar de raam op k9 en dan bezig met dr telefoon?
Als ze al een imago hebben dat ze altijd met een telefoon in hun handen zitten dan hoef je mijns inziens niet het gokje te nemen om daar je centen te brengen want kun je de poen net zo goed door het schijthuis trekken.ik had nou precies hetzelfde broeder ze trok me niet zo aan en heeft inderdaad vroeger ik de doubie gewerkt
Oke top! Dan had ik het dus mis want ik dacht dat ik Ana zag en ik dacht al damn jammer van die opgespoten lippen maar dan heb jij dus gelijkVaak wel is idd niet actief aan het werven heeft ze kennelijk niet nodig![]()
100% mee eens! Maar sowieso vind ik de dames van geleen 110p niet super behalve die Ana/ Emma. Zij is echt heel liefAls ze al een imago hebben dat ze altijd met een telefoon in hun handen zitten dan hoef je mijns inziens niet het gokje te nemen om daar je centen te brengen want kun je de poen net zo goed door het schijthuis trekken.
Ik was vandaag bij 110 k5, een roemeense donkerblond met een kleine tattoo (paar letters of cijfers) bij haar venus heuvel. Hebben we het dan over de zelfde? Weet iemand of ze een online advertentie heeft?Oke top! Dan had ik het dus mis want ik dacht dat ik Ana zag en ik dacht al damn jammer van die opgespoten lippen maar dan heb jij dus gelijk
100% mee eens! Maar sowieso vind ik de dames van geleen 110p niet super behalve die Ana/ Emma. Zij is echt heel lief
In de Geleen ja in de Doublet nietsEn zeker in de Geleenstraat.
Er is maar één Ana/Emma.Ze heeft voor Corona in de doubletstraat gewerkt. Foto 10 is duidelijk van de doubletstraat evenals de video. Ze zat eerst rond 6/8 later op 18 wat nu Burlesque is ofzoiets. Later heb ik haar in de Geleenstraat 110p k9 gezien. Wel verwarrend al die Ana/Emma's.
De dame van de advertentie noemde zich in Venlo/Nijmegen Anna en nu in Den Haag Emma. Ik weet niet of je dat dan bedoelt?Er is maar één Ana/Emma.
Staat eva er nu? 110 k5?Goede bezetting vanavond in beide straten.
De dame van de advertentie werkt al langere tijd met tussenpozen in Den Haag en noemt zich bij mijn weten altijd Emma en heeft ook een naambordje.De dame van de advertentie noemde zich in Venlo/Nijmegen Anna en nu in Den Haag Emma. Ik weet niet of je dat dan bedoelt?