Thnx klopt idd, ik ga een review maken.Volgens mij dat is Ella.
Bekijk de onderstaande video om te zien hoe je onze site als een web app op je startscherm installeert.
Opmerking: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!
RegistrerenThnx klopt idd, ik ga een review maken.Volgens mij dat is Ella.
Had ze kort haar? Tot haar schouders en superfit? En waar uit Spanje? Toevallig Andalusia?? Want zo ja dan is dat Maria… ik heb echt een supergoede sessie met haar gehad en sindsdien niet meer gezien. Deze dame:2 dagen geleden in de geleen geweest bij een nieuwe dame.. naast Ruru. Ze had donker licht gekruld haar met een bril. Ze zei dat ze uit Spanje kwam en sprak ook Spaans maar ik vermoed gewoon Roemeens. Ik ben alleen naar naam kwijt .. ik dacht iets van Elena ofzo.. heeft iemand enig idee? Het was echt een top ervaring ik wil daarom een review aanmaken.
Ze had geen kort haar maar gekruld haar. Ze was vrij nieuw zei ze ook. 25 jaar en Spaans maar dat was toch Roemeens. Maar echt een toppertje!Had ze kort haar? Tot haar schouders en superfit? En waar uit Spanje? Toevallig Andalusia?? Want zo ja dan is dat Maria… ik heb echt een supergoede sessie met haar gehad en sindsdien niet meer gezien. Deze dame:
![]()
Recensie - Maria, Den Haag, Geleenstraat 86k2
Ik liep in Geleen langs deze dame waarna ze mij een sensuele blik gaf en zich beter voor haar raam liet zien, waarna ik stopte met lopen en besloot bij haar naar binnen te gaan. Hier kreeg ik geen spijt! Ze stelde zich voor als Maria uit Spanje en ze zei dat ze 25 jr is en we begonnen wat Spaans...www.girlsreview.nl
Momenteel aanwezig.Werkt amber morgen toevallig??
Ja, 110p k7.Is Colombiaanse Karin aanwezig op Geleenstraat 110?