Algemeen Den Haag algemeen

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren
Pfffff
100 euro opgelicht
Nergens aankomen
Elena uit Roemenië pfffff
Ik denk dat je bij deze Elena bent geweest. Lang meisje, zwarte haren, lichte huidskleur, beetje een gothic uiterlijk.

Ik denk dat je bij deze Elena bent geweest. Lang meisje, zwarte haren, lichte huidskleur, beetje een gothic uiterlijk.

een echte TMM leeft in haar eigen droom wereld

Vanmiddag op 74 k3 in de Geleenstraat zag ik een dame met een voorbindsnikkel een kerel in zijn hol neuken .

Toen ik ter plekke passeerde kon ik het showtje ongeveer een minuutje gade slaan en daarna gingen de gordijnen dicht .... ik weet niet hoe lang ze al bezig waren met hun show ....

De meneer had het volgens mij wel naar zijn zin , want hij keek met een vergenoegd gezicht de straat in ...
Had hij gaan masker op??

Durf zelf nog niet zo der masker achter het raam te gaan staan, hoewel ik het wel graag zou willen.

Had hij gaan masker op??
Nee
Durf zelf nog niet zo der masker achter het raam te gaan staan, hoewel ik het wel graag zou willen.

Je kan natuurlijk een zonnebrilletje en/of een petje dragen .....

zou wel heel toevallig zijn als iemand je zou herkennen + diegene wil zelf ook niet herkend worden ..... Fotografen zijn ook niet toegestaan : dus wat let je ?

Vervul lekker jouw wens , anders krijg je alleen maar spijt dat je het nooit hebt gedaan .....

Laatst bewerkt:
Iedereen heeft een telefoontje met camera er wordt genoeg opgenomen zonder dat het mag

100%
Vervul lekker jouw wens , anders krijg je alleen maar spijt dat je het nooit hebt gedaan .....

De meeste wandelaars lopen in de straat om de dames te bewonderen en van hun diensten gebruik te maken. En de meeste zitten niet te wachten om een vent te zien die in zijn reet met een dildo wordt geneukt.

Dus vervul je wensen zolang je anderen hiermee niet lastigvalt. Wat is de volgende stap, iemand die met de zweep wil in de pisbakken?

Laatst bewerkt:
Vanmiddag op 74 k3 in de Geleenstraat zag ik een dame met een voorbindsnikkel een kerel in zijn hol neuken .

Toen ik ter plekke passeerde kon ik het showtje ongeveer een minuutje gade slaan en daarna gingen de gordijnen dicht .... ik weet niet hoe lang ze al bezig waren met hun show ....

De meneer had het volgens mij wel naar zijn zin , want hij keek met een vergenoegd gezicht de straat in ...
Dat was een vaste Geleen bezoeker die momenteel actief is bij de ijsberen.
Vroeger was hij actief in Essen.

Er loopt politie rond ook stille, waarom dat risico lopen voor 1 klant?
Waarom niet? Zo'n sessie brengt heel wat geld in het laadje van de desbetreffende dame.
Ik snap ook niet waar de Nederlandse politie zich druk om maakt. Ik dacht dat die allemaal zwaar onderbezet waren? Dan heb je toch wel wat anders te doen dan een onschuldig wandelaartje en dvp op de bon te slingeren?
Ze doen er ook niemand kwaad mee. Daar lopen als het goed is geen minderjarige kids. Sowieso niemand die daar niets te zoeken heeft en zich daaraan kan storen.

Terug
Bovenaan Onderaan