Algemeen Den Haag algemeen

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren
De meeste sexwerkers zitten tegenwoordig op Instagram. Low key uiteraard.
Vroeger zag je nog wel eens # Booty # hotel #fun# cash erbij staan.
Maar tegenwoordig hoeft dat niet meer. Men weet hoe laat het is.
Het is echter alleen voor rijke mannen weggelegd, want de prijzen zijn minimaal ver5voudigd.
En dan vraagt men nog of waarom mannen niet meer willen werken🤣

De hoogtijdagen van de jaren '90 komen nooit meer terug.

Als iedereen vanaf morgen 100 euro gaat betalen zit begin volgend jaar de hele straat weer vol met voor een deel ook topdames.

Het laagste tarief op Kinky is zoals ik hier als eens heb neergezet 80 euro, 50 euro is daar zo goed als voorbij. Alleen nog wat 50 euro vluggertjes in prive huizen.

Achter de ramen houden alleen de dames met behoorlijk wat vaste klanten het nog vol.

De dames die vijf jaar geleden met kerst naar huis gingen deden dat met een overvolle portomonnee. Dat is voorbij. En dat zien en horen de dames om hen heen in het thuisland ook. En als duidelijk is dat het geld in nederland niet meer aan de bomen groeit, waarom zou je dan nog hierheen komen om te gaan werken?

Wat ik begrijp van enkele dames die ik goed ken is dat ze regelmatig niet eens de kamerhuur hebben op een slechte dag. Dan is het simpel: dames die alternatieven hebben gaan iets anders doen.

Als iedereen vanaf morgen 100 euro gaat betalen zit begin volgend jaar de hele straat weer vol met voor een deel ook topdames.

Het laagste tarief op Kinky is zoals ik hier als eens heb neergezet 80 euro, 50 euro is daar zo goed als voorbij. Alleen nog wat 50 euro vluggertjes in prive huizen.

Achter de ramen houden alleen de dames met behoorlijk wat vaste klanten het nog vol.

De dames die vijf jaar geleden met kerst naar huis gingen deden dat met een overvolle portomonnee. Dat is voorbij. En dat zien en horen de dames om hen heen in het thuisland ook. En als duidelijk is dat het geld in nederland niet meer aan de bomen groeit, waarom zou je dan nog hierheen komen om te gaan werken?

Wat ik begrijp van enkele dames die ik goed ken is dat ze regelmatig niet eens de kamerhuur hebben op een slechte dag. Dan is het simpel: dames die alternatieven hebben gaan iets anders doen.

Boosdoener is doorwerking van hogere prijzen. Stijgende kamer prijzen, gestegen tarieven etc.

Maar als straks €100 of zelf €75 de norm wordt voor 15 min. Kunnen ze de raambuurten wel sluiten. Denk dat huurbazen nu maar al te graag het op een akkoordje gooien met gemeente om zich uit te laten kopen. De hoogtijdagen zijn voorbij en kan nu alleen neerwaarts gaan.

Dit geldt voor zowel in Nederland, België en Duitsland. Alleen Amsterdam zal overeind blijven denk ik als een toeristische attractie.

Laatst bewerkt:
Terug
Bovenaan Onderaan