Algemeen Den Haag algemeen

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren
@Opperman misschien herken je haar wel in onderstaande recensie van @hellraiser666

Dankje Kerel voor de inspanning. De dame die ik bedoel is niet mollig, en volgens mij ook wat langer dan de dame in de recensie.

Wellicht doe ik er verstandig aan gewoon maar "op de gok" een bezoekje te brengen ;)
 
Gister een rondje gelopen op de Doub (Zie recensie Betina)
Twee vrouwen gezien waar ik geen recensie van kan vinden.
1 : lATINA lang stijl haar en ik meen op nummer 29 K1 (of 21 K2). Deze heb ik wel vaker gezien, zit vaak hangend op een stoel/kruk heeft altijd heels aan. Wie is dit?
2 : Voor mij de eerste keer dat ik haar zag. Latina, dikke reet, blond haar en had gister een zwart setje aan. Stond met haar rug naar het raam, ik meen dat het nummer 33 of 35 K1 was.

Iemand?
Die 2de dat kan kayla, zusje van lisa, zijn. Weet ik niet zeker want was niet in de straat dus dat moet iemand anders bevestigen. Vaak herken je haar ook wel aan de harde muziek en het valse gezang 😂
 
Die 2de dat kan kayla, zusje van lisa, zijn. Weet ik niet zeker want was niet in de straat dus dat moet iemand anders bevestigen. Vaak herken je haar ook wel aan de harde muziek en het valse gezang 😂
ahhaa, dankje! Ik zal er op letten de volgende keer. Zingen heb ik niet gehoord, al mijn andere zintuigen waren even uitgeschakeld! Mijn ogen trokken alle energie, wat een ass! 👐
 
Op de Doub gestrand, Manuela :)

Op de Hunse stond overigens een heel lekker snoepje, rank lijfje met boven beide borsten tats (ik meen op Hunse 4, K2 of K3) Staat nu op mijn verlanglijstje. Reden waarom ik nu niet gegaan ben is dat ze met haar mobiel bezig was...voor mij een no go en doorlopen maar.
 
Weet iemand of de kleine dame met bruin krullend haar naast de raam van de andere dame met een bordje 'Albania' bij 110p k4 (Geleenstraat) of de dame het waard is qua service voor standaardtarief? Volgens mij is ze wel vaak bezet.
 
Op de Doub gestrand, Manuela :)

Op de Hunse stond overigens een heel lekker snoepje, rank lijfje met boven beide borsten tats (ik meen op Hunse 4, K2 of K3) Staat nu op mijn verlanglijstje. Reden waarom ik nu niet gegaan ben is dat ze met haar mobiel bezig was...voor mij een no go en doorlopen maar.
Dat was Isabella.
 
"(-) een heel lekker snoepje (-)" (# 3014)

Had ze ook nog een brilletje op, dan zou dat Isabella kunnen zijn. Maar houd me ten goede: ik ben wel ooit afgestudeerd, maar niet in de geleenistiek en/of in de hunzelogie: voor die takken van de exacte wetenschap moet men bij Paulus 2 zijn.

Moest vandaag even in Amsterdam zijn. Uiteraard even een miniem sociologisch onderzoek: tussen 12.00 en 13.00 uur in het Wallengebied veel fraaie bloempjes - sommige natuurlijk, vele verplastict. Weinig heren met vochtrijke gieters. Singelgebied: weinig van beide categorieën.

Centraal Station: reddende trein terug naar Den Haag.

Doubletstraat: weggevlucht. Alsof Dzjengis Kahn en Timur Lenk ladingen voetvolk hadden gestuurd. Lieden die "wandelen" niet zien als een eufemistische metafoor maar dat woord letterlijk nemen.

Geleenbuurt: in reddende sneltreinvaart erheen. Mijn gieter giet nu even niet meer ... althans niet wat betreft ...

Ik zie nu dat de professor mijn vermoeden al heeft bevestigd (# 3016).
 
"(-) een heel lekker snoepje (-)" (# 3014)

Had ze ook nog een brilletje op, dan zou dat Isabella kunnen zijn. Maar houd me ten goede: ik ben wel ooit afgestudeerd, maar niet in de geleenistiek en/of in de hunzelogie: voor die takken van de exacte wetenschap moet men bij Paulus 2 zijn.

Moest vandaag even in Amsterdam zijn. Uiteraard even een miniem sociologisch onderzoek: tussen 12.00 en 13.00 uur in het Wallengebied veel fraaie bloempjes - sommige natuurlijk, vele verplastict. Weinig heren met vochtrijke gieters. Singelgebied: weinig van beide categorieën.

Centraal Station: reddende trein terug naar Den Haag.

Doubletstraat: weggevlucht. Alsof Dzjengis Kahn en Timur Lenk ladingen voetvolk hadden gestuurd. Lieden die "wandelen" niet zien als een eufemistische metafoor maar dat woord letterlijk nemen.

Geleenbuurt: in reddende sneltreinvaart erheen. Mijn gieter giet nu even niet meer ... althans niet wat betreft ...

Ik zie nu dat de professor mijn vermoeden al heeft bevestigd (# 3016).
Had idd een brilletje op! Ik ga het forum afstruinen met de gegeven naam. Dankje kerel!
 
Ik liep vanmiddag in de Geleenstraat en waande me zowaar in een tuincentrum te zijn beland met die 20 nieuwe plantenbakken.
Had de gemeente nog een potje over of hebben de pandeigenaren dat eigen zak betaald?
Het ziet er wel gezellig uit zo, het is te hopen dat ze wel een goede tuinman in dienst hebben:)
 
Heren een vraagje. Een aantal jaar geleden bij een oudere Latina (rond 60 jaar oud?) binnen geweest, het was op de Doubletstraat 79 k3. Ze noemde zichzelf Maria en komt uit de Dominicaanse Republiek. Ze had gestijld zwart haar, grote natuurlijke borsten, lichte(getinte) huidskleur, rond 1.60-1.65m, droeg meestal een dun jurkje. Ze werkte toen op alle dagen in de avondshift, behalve op zaterdag.
Is het een bekende, werkt ze er nog?
 
Ik liep vanmiddag in de Geleenstraat en waande me zowaar in een tuincentrum te zijn beland met die 20 nieuwe plantenbakken.
Had de gemeente nog een potje over of hebben de pandeigenaren dat eigen zak betaald?
Het ziet er wel gezellig uit zo, het is te hopen dat ze wel een goede tuinman in dienst hebben:)
Volgende stap is het openen van een terras :ROFLMAO:
 
Terug
Bovenaan Onderaan