Algemeen Den Haag algemeen

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren
Maar het blijft een feit, dat sinds de toetreding van de Balkanlanden zoals Roemenië en Bulgarije tot de Europese unie er een "invasie" is van zigeuner roversbendes die van het ene naar het andere land trekken om te roven, te stelen en te bedelen. Vaak zijn dit hele families inclusief jonge kinderen. Dus dat deze mensen geweerd worden en dat men met een grote boog om deze mensen heen loopt vindt ik heel begrijpelijk.
Er is een YouTube kanaal genaamd Boevenspotter die zulke dieven filmt en laat oppakken door de politie. En je raadt het al de daders bijna allemaal zigeuners. Dat is ook de reden dat ik dvp's afkomstig uit Roemenië of Bulgarije liever vermijd. Ze gebruiken teveel trucjes en zijn alleen op je geld uit, met slecht service tot gevolg.
 
Laatst bewerkt:
Er is een YouTube kanaal genaamd Boevenspotter die zulke dieven filmt en laat oppakken door de politie. En je raadt het al de daders bijna allemaal zigeuners. Dat is ook de reden dat ik dvp's afkomstig uit Roemenië of Bulgarije liever vermijd. Ze gebruiken teveel trucjes en zijn alleen op je geld uit, met slecht service tot gevolg.
@Rimon, Ja reportages, deze reporters lusten ook boterhammen. Mijn ervaring met Roemeense ,Bulgaarse en Oost- blok vrouwen is positief . En ja er zullen altijd dames zijn met minder service alles heeft zijn prijs heb ik wel geleerd daarbij ligt het ook of er een klik is tussen jou en de dame .
 
Er is een YouTube kanaal genaamd Boevenspotter die zulke dieven filmt en laat oppakken door de politie. En je raadt het al de daders bijna allemaal zigeuners. Dat is ook de reden dat ik dvp's afkomstig uit Roemenië of Bulgarije liever vermijd. Ze gebruiken teveel trucjes en zijn alleen op je geld uit, met slecht service tot gevolg.
Een vrij primitieve redenering die bij het lezen van de recensies op dit forum vrij snel onderuit wordt gehaald.

De meiden met de beste / meeste recensies zijn vrijwel allemaal afkomstig uit ROE (Geleenstraat, Doub wordt gedomineerd door Latina's). Wat niet wil zeggen dat er ook mindere tussen zitten. en JA natuurlijk zijn ze uit op jouw geld, net zoveel als jij uit bent op sex met hen.
 
Daar ben ik totaal mee oneens, ik bezoek juist bijna alleen maar Roemeense dames en 99% daarvan is juist aardig en verlenen een goed service. Wat ze in hun thuisland doen of buiten mijn bezoekjes interesseert mij niet zo. Ik bezoek ook voornamelijk bekende dames, als er een nieuwe verschijning is, wordt dat een gokje wagen.
Mee eens. In mijn top3 staan alleen maar Roemeense dames.
 
Is er iemand die ervaring heeft met deze Roemeense dame, ik had haar ook voor de Lockdown al gespot, ze ziet er lekker uit, maar op de een of andere manier heb ik met haar het idee, dat het afwerk sex gaat worden.
Ziet er wel leuk uit met die dikke tieten achter het raam.
Ik heb er zelf geen ervaring mee, maar ik herinner me negatieve berichten.
En ze is inderdaad zelden bezet.
Maar op kinky 4 reviews met 5 sterren...:unsure:
 
Niks mis met cellulitis/putten. Sterker nog, vind het wel aantrekkelijk gezien dat het teken is van heel wat gezond vrouwelijk vet op de juiste plek.
Alleen hoeft een moddervette buik er niet bij.
Heerlijk dit inclusief alle cellulitis.

0c0weve19ga81.gif
Jij snapt het helemaal maat.
 
Charles Dickens beschrijft in "Oliver Twist" hoe kinderen worden opgeleid tot dieven en zakkenrollers in het Londen van de negentiende eeuw.

Toen de leefomstandigheden daar erbarmelijk waren, net zoals ze nu belabberd zijn voor talloze mensen (inclusief de gemarginaliseerde Roma) in de Oost-Europese landen, vooral op het platteland.

Natuurlijk is criminaliteit te allen tijde verwerpelijk. Maar ... was ik in die situatie ...

Kijk eens in een spiegel. Kijk eens naar wat er wandelt in onze "goedkope straat". Het is natuurlijk voor al dat mannelijk schoon dat je op stel en sprong naar een ver land reist om je daar af te pezen. Dat hebben ze in het thuisland niet.

En ja, dat je eerder bedelaar, zakkenroller of "goedkope" Haagse prostituee wordt als je wordt geboren in een dorp in een Oost-Europees land dan wanneer je wieg staat in Blaricum, Heemstede, Wassenaar, Laren, Bloemendaal en wat dies meer zij, dat feit praat geen enkel crimineel gedrag goed, maar maakt dat wel enigszins begrijpelijk.

Tal van Oost-Europeanen werken in de tuinbouw. In slachterijen. In fabrieken. Uitgebuit in Nederland. Door "criminele" koppelbazen. Huisjesmelkers.

Elke dag in een volgeladen busje met een groepje op anderhalve centimeter afstand van elkaar zittende collega's van Den Haag naar Breda en terug (ik ken Oost-Europese jongelui die dat dagelijks doen - eerder ook een Roemeense jongeman die van Den Haag op en neer moest naar Eindhoven).

Wat een stelletje criminelen. Daar moest eens eens programma over worden gemaakt. Ik bedoel natuurlijk niet die exploiterende nette witte Nederlanders ...

Je moet oppassen voor hooligans, niet voor voetbalsupporters. Je moet oppassen voor zakkenrollers. Niet voor Roemenen. Voor Bulgaren. Voor Roma. Voor ...
 
Daar ben ik totaal mee oneens, ik bezoek juist bijna alleen maar Roemeense dames en 99% daarvan is juist aardig en verlenen een goed service. Wat ze in hun thuisland doen of buiten mijn bezoekjes interesseert mij niet zo. Ik bezoek ook voornamelijk bekende dames, als er een nieuwe verschijning is, wordt dat een gokje wagen.
Ik heb niets tegen zigeuners ik vind de dames zelfs knap maar de service is meestal slecht vergelijken met andere oostblok dames. Dat wil niet zeggen dat er geen goede dames rondlopen die zijn er ook, maar de kans op slecht service is bij dit soort dames gemiddeld groter. Ik spreek zelf uit eigen ervaring, met Latina's bijvoorbeeld is mijn ervaring meestal positief. En er is bij mij een keer 50 euro uit me portemonnee gestolen bij een bezoek aan een Roemeense raamprostituee.
 
Laatst bewerkt:
Ziet er wel leuk uit met die dikke tieten achter het raam.
Ik heb er zelf geen ervaring mee, maar ik herinner me negatieve berichten.
En ze is inderdaad zelden bezet.
Maar op kinky 4 reviews met 5 sterren...:unsure:
@Rony80

Ik had haar denk ik 3jaar geleden bezocht.
Alles moest snel, meer trekken dan pijpen en benen bij elkaar bij 1 standje.

Leuk om een keer haar dikke tieten mee te maken. Maar niet voor herhaling vatbaar.
 
@Rony80

Ik had haar denk ik 3jaar geleden bezocht.
Alles moest snel, meer trekken dan pijpen en benen bij elkaar bij 1 standje.

Leuk om een keer haar dikke tieten mee te maken. Maar niet voor herhaling vatbaar.
Dank je @Engie, ik viel een beetje voor haar grote tieten. Hopelijk mag je daar toch wel aanzitten?
Ik hou niet zo veel van haastwerk. ik had al zo het idee, dat dat bij haar het geval was. Een soort van voorgevoel.
 
Ik heb hier zelfs een topic over gemaakt Latijnse vrouwen VS Oost Europese vrouwen en genoeg wandelaars die het met mij eens waren dat Latina's beter scoren dan oost Europese vrouwen. Andersom trouwens ook hoor. Naar mijn mening genieten Latina's ook meer van de seks dan Roemeense vrouwen wat voor mij een pluspunt is. Terwijl Roemeense vrouwen je snel proberen af te werken en je te laten vertrekken.
Ik denk dat de positie van de roemeense vrouwen iets anders liggen dan bij de latinas. Beide worden misschien geronseld, maar genieten van sex lijkt meer bij de latinas een voordeel (voor ons). Bij de roemeense denken wij vaak aan gedwongen prostitutie. Uiteindelijk willen beide je poen hebben.
 
Dank je @Engie, ik viel een beetje voor haar grote tieten. Hopelijk mag je daar toch wel aanzitten?
Ik hou niet zo veel van haastwerk. ik had al zo het idee, dat dat bij haar het geval was. Een soort van voorgevoel.
Je mag wel haar tieten zitten. Ze waren wel lekker groot en naturel. Jammer dat haar service slecht is anders kwam ik wel vaker langs.
 
Ik denk dat de positie van de roemeense vrouwen iets anders liggen dan bij de latinas. Beide worden misschien geronseld, maar genieten van sex lijkt meer bij de latinas een voordeel (voor ons). Bij de roemeense denken wij vaak aan gedwongen prostitutie. Uiteindelijk willen beide je poen hebben.
Ik geloof nooit zo erg in gedwongen prostitutie voor het type vrouwen in de Doublet. Maar ik ga alleen naar latinas nooit naar (Oost)europese vrouwen
 
Ik spreek wel vaker af met dames met thuisontvangst. Ben echter nog nooit bij de doublet- of geleenstraat geweest (ondanks dat het zo dichtbij is haha).

Wat zijn over het algemeen de prijzen die de dames hanteren? Is alles dan meestal inclusief?
 
Ik spreek wel vaker af met dames met thuisontvangst. Ben echter nog nooit bij de doublet- of geleenstraat geweest (ondanks dat het zo dichtbij is haha).

Wat zijn over het algemeen de prijzen die de dames hanteren? Is alles dan meestal inclusief?
Voordat je de stap neemt en zomaar bij een willekeurige dame naar binnengaat die jou superlief en leuk aankijkt, kijk even goed rond op het platform. Er zijn namelijk dames waar je dus niet naar binnen wilt en liever zelf een zwengel eraan geeft haha.
 
Terug
Bovenaan Onderaan