Algemeen Den Haag algemeen

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren
Ik hou wel van een paar kilootjes erbij (Sol bijv.) en ook wel richting mijn eigen leeftijd. Verder moet iedereen doen en laten wat hij / zij wil.
Maar ik snap niet dat sommigen het hier nodig vinden om dvp's de maat te nemen en hun voorkeuren uit te spreken alsof die superieur zijn (te dik, te oud, te lelijk etc.)

Leven en laten leven zeg ik, je hoeft er niet naar te kijken, je hoeft er niet naar binnen en je hoeft niet het dusdanig op te schrijven...
Het maakt mij niet uit wat mensen opschrijven verder, ik snap de drang/noodzaak daarachter gewoon niet.

En als men alleen de dingen zou mogen doen volgens "goede smaak" dan zouden we zelf ook niet mogen wandelen denk ik...

Denk niet dat je het zo nauw moeten nemen hoor. Ik ben zelf van de erg grote billen, het liefst belachelijke proporties en siliconen. Daar worden ook af en toe denigrerende opmerkingen over gemaakt. :)
Ieder zijn ding. Je zal vast niet de enige zijn die op bbw's valt hoor.
 
Het is eigenlijk een beetje mis gegaan toen 'dikke reet' een positieve term werd.

En volgens mij is dat een beetje noodgedwongen gebeurd, omdat veel dames niet van het snack-voer af konden blijven en mannen dan maar hun schoonheids-ideaal aanpasten.

Mooie curves op een slanke vrouw kunnen best aantrekkelijk zijn, gewoon een vet wijf met een daardoor dikke reet is dat niet, tenzij bbw je fetish is.

Vergelijkbaar met slanke dames die natuurlijke grote borsten hebben (mooi) en dikke vrouwen waarbij alles, dus ook hun jetsers, zijn meegegroeid (niet mooi).

In een door obesitas geleide samenleving zien veel mannen dat niet meer.

Mogen ze zelf weten, maar mag wel ff vermeld worden.

Precies dit dus. Daarom kijk ik ook niet meer dan de dames met grote kont topics, daar zitten alleen moddervette dames. Er zit een enorm verschil tussen deze 3 dames. Voor mij is 1 perfect, 2 erg aantrekkelijk en 3 loop ik met een grote boog omheen. Maar alle 3 hebben zeker een flinke kont ja.

22f5df43d42099e0feab9f47e271ee9a.30.jpg


FH37Eh7XwAgX8Qc


cc630160-2ac0-11eb-bf3f-fe6e4a2ed2fc
 
Pijpen
5,00 ster(ren)
Morgen ga ik eens gaan kijken wat de Doubletstraat te bieden heeft van (zoals Hellraiser666 het beschrijft) de dikke zigeneurer en oostblok types met de dikke reten met putten erin en het vet dat uit de gaten van hun gatenpakje puilt🤣 zo hoort een prostituee eruit te zien, toch? Ik denk dat Katalina in de stenen passage voor haar maagoperatie toen ze moddervet was dagelijks heel veel geile bokken moest afwerken. Want ook ik stond toen af en toe te wachten aan het raam. @hellraiser666 zijn het zulke dames die je bedoelt met die zigeunertypes?
?Screenshot_20220119-155902_Gallery.jpgScreenshot_20220119-161759_Gallery.jpgScreenshot_20220119-160712_Gallery.jpg
 
Laatst bewerkt:
Zie hieronder mijn update van de doubletstraat. Hopelijk heb ik alle namen goed 🙂

4k2 Lori
3k3 Silvia
7k1 Blonde Roemeense met dikke tieten bril (je weet wel)
16a Alexandra
10k2 Sol
18k2 Julia
22k3 Aimy
37 Carmen
39k1 Elena
39k2 Maya
38k1 Karim (TMM)
75k7 Dina
34 Anna
Blonde Roemeense op 7 k1.
 
Blonde Roemeense op 7 k1.
Is er iemand die ervaring heeft met deze Roemeense dame, ik had haar ook voor de Lockdown al gespot, ze ziet er lekker uit, maar op de een of andere manier heb ik met haar het idee, dat het afwerk sex gaat worden.
 
Morgen ga ik eens gaan kijken wat de Doubletstraat te bieden heeft van (zoals Hellraiser666 het beschrijft) de dikke zigeneurer en oostblok types met de dikke reten met putten erin en het vet dat uit de gaten van hun gatenpakje puilt🤣 zo hoort een prostituee eruit te zien, toch? Ik denk dat Katalina in de stenen passage voor haar maagoperatie toen ze moddervet was dagelijks heel veel geile bokken moest afwerken. Want ook ik stond toen af en toe te wachten aan het raam. @hellraiser666 zijn het zulke dames die je bedoelt met die zigeunertypes?
?Bekijk bijlage 32534Bekijk bijlage 32535Bekijk bijlage 32536
dit soort dames zijn er genoeg in de Doub, zeker bij de kleine passage vlakbij de urinoirs.
 
Is er iemand die ervaring heeft met deze Roemeense dame, ik had haar ook voor de Lockdown al gespot, ze ziet er lekker uit, maar op de een of andere manier heb ik met haar het idee, dat het afwerk sex gaat worden.

Ja. Als het bh eraf gaat hangen de tieten enorm. Maar ik ben wel 2 a 3 keer bij haar naar binnen geweest toen er geen andere dames beschikbaar waren.
Want ze is toch blond, flink gebruind, een erg sletterig/dom gezicht en heel wat vet op de mooie plekken.
Omgang was op zich ook maar service absoluut niet boeiend. Laat ik het zo zeggen; ze deed misschien 10% met dat lichaam vergeleken met wat ik voor ogen had en wat er mogelijk was. Voor mij geen herhalingsgevaar daarom.
 
dit soort dames zijn er genoeg in de Doub, zeker bij de kleine passage vlakbij de urinoirs.
Daar zit er zo 1 dame waaraan er niet gesleuteld is maar service trekt op niets. Die andere haar borsten zijn gelift dus hoeft al niet meer en de rest lijken wel transen. Dus nee, passage aan pisbakken sla ik over. Weet wel nog zo iemand staan in witte passage. Maar voorspel is ook niet wat het moet zijn. Verder wel heel enthousiast. Ze heeft vaak een donker rood/zwart kleedje aan en is bruin getint van huidskleur met zwart haar. Vriendelijke dame wel en heel blij om een terugkerende klant te zien. Ergens achter de ramen van Doublet 34 vermoed ik staat er soms een 50+ latina met donkerbruin krulhaar en heeft telkens een soort van jurk bestaande uit dikke grijze? stof. Maar ze laat niets van haar lichaam zien. Haar borsten lijken niet klein maar ik kan niet zien ofdat er aan geprutst is. Weet iemand meer over deze dame? Hoe is haar pijptechniek? Laat ze cim zc toe?
 
Daar zit er zo 1 dame waaraan er niet gesleuteld is maar service trekt op niets. Die andere haar borsten zijn gelift dus hoeft al niet meer en de rest lijken wel transen. Dus nee, passage aan pisbakken sla ik over. Weet wel nog zo iemand staan in witte passage. Maar voorspel is ook niet wat het moet zijn. Verder wel heel enthousiast. Ze heeft vaak een donker rood/zwart kleedje aan en is bruin getint van huidskleur met zwart haar. Vriendelijke dame wel en heel blij om een terugkerende klant te zien. Ergens achter de ramen van Doublet 34 vermoed ik staat er soms een 50+ latina met donkerbruin krulhaar en heeft telkens een soort van jurk bestaande uit dikke grijze? stof. Maar ze laat niets van haar lichaam zien. Haar borsten lijken niet klein maar ik kan niet zien ofdat er aan geprutst is. Weet iemand meer over deze dame? Hoe is haar pijptechniek? Laat ze cim zc toe?
Bedoel je soms "oma" Elsa, volgens mij staat zij op Doublet 34 ?
 
Bedoel je soms "oma" Elsa, volgens mij staat zij op Doublet 34 ?
Ze heeft donker bruin lang krulhaar, is niet dik maar ook niet mager. Groter van lichaamslengte dan de dames erom heen. Ze staat ongeveer in het midden van die witte ramen (denk ik), 34, kan ja... als ik me niet vergis tussen jonge dames. Ze heeft de leeftijd om een "cougar" te zijn, niet bepaald een oma zoals de oudere daar. Of ze ziet er nog heel goed uit voor haar leeftijd. Ze heeft altijd een lange omsluitende jurk aan met dikke stof waardoor men niets kan zien. Een huisnummer of 2 verder zit ook een cougar latina die goed op haar lijkt maar heeft meestal een rood see through pakje aan. (haar bedoel ik dus niet) Kan iemand mij iets vertellen over haar pijptechniek en hoe ze het daarbij afmaakt?
 
Het is niet zonder reden, dat deze mensen behandeld worden, zoals ze behandeld worden. Deze hebben mensen hebben vaak een slechte reputatie als rondtrekkende dieven en als bedelaars. Dus ik kan mij best goed voorstelellen dat de meeste mensen hun neus ophalen voor zigeuners en ze liever ziet gaan dan komen.
L683 ga ik niet herhalen, maar wat Rony zegt bedoelt hij natuurlijk ook voor ADO- fans, hoerenlopers, ajaxieden, de republikeinen in amerika, wappies, marsmannetjes en ander gespuis. Generalisaties over groepen missen eigenlijk altijd enige onderbouwing, behalve over ons, hoerenlopers😁
 
Zie hieronder mijn update van de doubletstraat. Hopelijk heb ik alle namen goed 🙂

4k2 Lori
3k3 Silvia
7k1 Blonde Roemeense met dikke tieten bril (je weet wel)
16a Alexandra
10k2 Sol
18k2 Julia
22k3 Aimy
37 Carmen
39k1 Elena
39k2 Maya
38k1 Karim (TMM)
75k7 Dina
34 Anna
Is 38k1 karim (TMM) die meid met al die tattoos? Wat maakt haar zo verschrikkelijk dan? Ben ik wel benieuwd naar?
 
Is 38k1 karim (TMM) die meid met al die tattoos? Wat maakt haar zo verschrikkelijk dan? Ben ik wel benieuwd naar?
Hier info over Karima , trek je conclusies Calvin .........


========================================


De volgende mooie meid is ook een TMM , lees onderstaand maar de pagina's vol over haar : vanaf bericht 1558 .
Ze stond afgelopen maandag op nr 28 in de Doub :

 
Laatst bewerkt:
Precies dit dus. Daarom kijk ik ook niet meer dan de dames met grote kont topics, daar zitten alleen moddervette dames. Er zit een enorm verschil tussen deze 3 dames. Voor mij is 1 perfect, 2 erg aantrekkelijk en 3 loop ik met een grote boog omheen. Maar alle 3 hebben zeker een flinke kont ja.

22f5df43d42099e0feab9f47e271ee9a.30.jpg


FH37Eh7XwAgX8Qc


cc630160-2ac0-11eb-bf3f-fe6e4a2ed2fc
Is die derde foto niet Linda, die mollige Hollandse vrouw die ontvangt in Breda? (nu capelle aan den ijssel)

 
Precies dit dus. Daarom kijk ik ook niet meer dan de dames met grote kont topics, daar zitten alleen moddervette dames. Er zit een enorm verschil tussen deze 3 dames. Voor mij is 1 perfect, 2 erg aantrekkelijk en 3 loop ik met een grote boog omheen. Maar alle 3 hebben zeker een flinke kont ja.

22f5df43d42099e0feab9f47e271ee9a.30.jpg


FH37Eh7XwAgX8Qc


cc630160-2ac0-11eb-bf3f-fe6e4a2ed2fc
Mijn volgorde zou precies andersom zijn. 😄
Maar goed, ieder zijn ding natuurlijk.
 
Terug
Bovenaan Onderaan