Algemeen Den Haag algemeen

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren
Net terug van een wandeling in de Doub.
Het was meer weer wandelen dan wippen...
Heel veel wandelbroeders en weinig dames.
En de dames die er waren, waren nog minder aantrekkelijk dat het Doub-gemiddelde normaal al is.
Het lijkt wel alsof ze een paar vliegtuigen vol met ouwe dikke latina's en zigeunerinnen hebben laten invliegen.
De meesten wil ik nog niet gratis bezoeken en zelfs niet tegen betaling.

Kleine blonde Anna (Oek) stond ergens op nr 30, ik dacht dan pak ik die maar (hopelijk is ze vergeten dat ze de vorige keer klaagde over mijn tool).
Ze zag er verveeld uit en was nooit bezet toen ik rondjes liep.
Aan het raam vroeg ze 40 dus ik vroeg voor wat??
Alleen P+N zei ze, ik vroeg beffen, zoenen of wat dan ook extra? NEEN.
Dus meteen doorgelopen.

Er is gevraagd naar de volgende dames:
oma Elsa is aanwezig om de AOW aan te vullen.
Roxan van 26k1 is te vinden op 75p k1.
Zweverige Rosalinde van 11/25p k11 ook weer aanwezig.
Lina/patricia in de 75p.
Oplichter en tmm Lavinea op nr 28.
Marisol weet ik niet (tenzij dat Sol is, die was er).
Amanda (Bra) niet gezien, Monica wel.

Na 1,5 uur zinloos rondbanjeren nog nèt een fatsoenlijke wip kunnen scoren, recensie volgt.
 
Laatst bewerkt:
Ik heb ondervonden dat men bij dames die in de Doublet witte of stenen passage werken pzc kan verkrijgen voor de instapprijs. Niet dat ik gierig wil zijn of telkens 35€ betaal, want dit is niet altijd het geval. Maar bij 2 bezoekjes op een dag meestal wel. Maar is dit bij sommige dames in de straat zelf ook het geval? Aan de Colombiaanse Nena betaalde ik telkens 50 voor pzc. Maar het was het algemeen wel waard tijdens haar service ook. Veel meer langer voorspel op een rustige manier met kusjes en likjes.
Er zijn zat latina's in de straat te vinden die pzc standaard doen maar meestal geen cim.
Heb je de 42p nooit geprobeerd?
Daar zitten dames die wat op leeftijd en gewicht zijn en er komen niet veel wandelaars in die passage.
Die dames willen je vast leegzuigen voor een kleine bijdrage...
 
Er zijn zat latina's in de straat te vinden die pzc standaard doen maar meestal geen cim.
Heb je de 42p nooit geprobeerd?
Daar zitten dames die wat op leeftijd en gewicht zijn en er komen niet veel wandelaars in die passage.
Die dames willen je vast leegzuigen voor een kleine bijdrage...
Heb er ooit eens een donkere dame bezocht die zeer goed in het vlees zit (alles naturel) maar vond de service niet goed voor 35€. En het overige aanbod sla ik liever over. Die latina met haar fake borsten en die oude kleurenboek ernaast op zijn allerminst. Weet jij nog een goed adresje in de witte passage? Op de terugkeer doorgang weet ik ook een donkere gezette dame staan met meestal een witte body aan. Maar ik denk dat ik er achteraf meer met spijt voor mijn portemonnee naar buiten zal wandelen dan een opgewekt gevoel. In het voorlaatste raam staat er vaak een latina met grote tieten. Als ze even hard haar best doet tijdens om uw kwak in haar mond leeg te melken als dat ze haar best doet om je binnen te lokken, moet het wel in orde zijn.
 
Absoluut niet, ik zie daar bijna alleen maar TMM.
Ik heb ze wel zelf allemaal ooit gedaan maar jaren later nog spijt van.
Dat ben ik niet met je eens @hellraiser666 het zijn niet allemaal tmm, er zitten best een paar pareltjes in de stenen pasage, waaronder de Colombiaanse Cristal en de Dominicaanse Yessica, en ook heb ik goede ervaringen met Lisa, die met die grote tieten en kont:D
 
Net terug van een wandeling in de Doub.
Het was meer weer wandelen dan wippen...
Heel veel wandelbroeders en weinig dames.
En de dames die er waren, waren nog minder aantrekkelijk dat het Doub-gemiddelde normaal al is.
Het lijkt wel alsof ze een paar vliegtuigen vol met ouwe dikke latina's en zigeunerinnen hebben laten invliegen.
De meesten wil ik nog niet gratis bezoeken en zelfs niet tegen betaling.

Kleine blonde Anna (Oek) stond ergens op nr 30, ik dacht dan pak ik die maar (hopelijk is ze vergeten dat ze de vorige keer klaagde over mijn tool).
Ze zag er verveeld uit en was nooit bezet toen ik rondjes liep.
Aan het raam vroeg ze 40 dus ik vroeg voor wat??
Alleen P+N zei ze, ik vroeg beffen, zoenen of wat dan ook extra? NEEN.
Dus meteen doorgelopen.

Er is gevraagd naar de volgende dames:
oma Elsa is aanwezig om de AOW aan te vullen.
Roxan van 26k1 is te vinden op 75p k1.
Zweverige Rosalinde van 11/25p k11 ook weer aanwezig.
Lina/patricia in de 75p.
Oplichter en tmm Lavinea op nr 28.
Marisol weet ik niet (tenzij dat Sol is, die was er).
Amanda (Bra) niet gezien, Monica wel.

Na 1,5 uur zinloos rondbanjeren nog nèt een fatsoenlijke wip kunnen scoren, recensie volgt.
Fijn om te lezen dat zweverige Rosalinde ook weer in het land is. Ik heb altijd goede sessies met haar gehad. Altijd goed om achter de hand te hebben, mocht er verder niet veel zijn.;)
 
Dat ben ik niet met je eens @hellraiser666 het zijn niet allemaal tmm, er zitten best een paar pareltjes in de stenen pasage, waaronder de Colombiaanse Cristal en de Dominicaanse Yessica, en ook heb ik goede ervaringen met Lisa, die met die grote tieten en kont:D
@Rony80 Waar is die Lisa te vinden? Ik verkies dames zoals Katalina vroeger vóór haar operatie.
 
@Wandeleer, ze is te vinden in de witte passage, grote kont en dikke tieten. Kamernummer wisselt ze wel eens, net als meerdere meiden daar.
Ik weet niet of al aanwezig is na, de Lockdown.

Ik las net in @hellraiser666 zijn bericht dat Rosalinde ook weer present is, is dat niks voor jou? Ze heeft een lekkere kont die ze insmeert met olie en ook haar tieten zijn niet verkeerd. Ik weet alleen niet of ze pzc en cim doet? Misschien als je wat meer betaald?
 
@Wandeleer, ze is te vinden in de witte passage, grote kont en dikke tieten. Kamernummer wisselt ze wel eens, net als meerdere meiden daar.
Ik weet niet of al aanwezig is na, de Lockdown.

Ik las net in @hellraiser666 zijn bericht dat Rosalinde ook weer present is, is dat niks voor jou? Ze heeft een lekkere kont die ze insmeert met olie en ook haar tieten zijn niet verkeerd. Ik weet alleen niet of ze pzc en cim doet? Misschien als je wat meer betaald?
heb haar een keer gevraagd voor pzc, ze zei dat 't 20euro extra kost….cim weet ik niet ook nooit gedaan
 
@Wandeleer, ze is te vinden in de witte passage, grote kont en dikke tieten. Kamernummer wisselt ze wel eens, net als meerdere meiden daar.
Ik weet niet of al aanwezig is na, de Lockdown.

Ik las net in @hellraiser666 zijn bericht dat Rosalinde ook weer present is, is dat niks voor jou? Ze heeft een lekkere kont die ze insmeert met olie en ook haar tieten zijn niet verkeerd. Ik weet alleen niet of ze pzc en cim doet? Misschien als je wat meer betaald?
Is die Lisa een chocoladebruine bbw? Geweldig lichaam en enthousiasme!! Al zal dat wel een act zijn. Die heb ik al een paar keer bezocht maar haar pijpkunsten vind ik minder. Ze zit ofwel in het eerste raam ofwel een drietal ramen verder naast die blonde met haar dikke kont en tattoo op haar buik. Die heb ik ook al 3 keer bezocht maar haar service blijft even slecht. Durf een klets te geven op haar billen en ze bijt er nog net jouw neus niet af. En dan bedoel ik niet op een plagerige manier. Aan de overzijde op de retour heb ik ook al een paar keer een donkerkleurige bbw op hakken zien staan maar iets zegt me dat het rap rap en buiten is bij haar. Heb je die Jessie of hoe ze ook heet
@Wandeleer, ze is te vinden in de witte passage, grote kont en dikke tieten. Kamernummer wisselt ze wel eens, net als meerdere meiden daar.
Ik weet niet of al aanwezig is na, de Lockdown.

Ik las net in @hellraiser666 zijn bericht dat Rosalinde ook weer present is, is dat niks voor jou? Ze heeft een lekkere kont die ze insmeert met olie en ook haar tieten zijn niet verkeerd. Ik weet alleen niet of ze pzc en cim doet? Misschien als je wat meer betaald?

@Wandeleer, ze is te vinden in de witte passage, grote kont en dikke tieten. Kamernummer wisselt ze wel eens, net als meerdere meiden daar.
Ik weet niet of al aanwezig is na, de Lockdown.

Ik las net in @hellraiser666 zijn bericht dat Rosalinde ook weer present is, is dat niks voor jou? Ze heeft een lekkere kont die ze insmeert met olie en ook haar tieten zijn niet verkeerd. Ik weet alleen niet of ze pzc en cim doet? Misschien als je wat meer betaald?
Is die Lisa een chocoladebruine bbw? Geweldig lichaam en enthousiasme!! Al zal dat wel een act zijn. Die heb ik al een paar keer bezocht maar haar pijpkunsten vind ik minder. Ze zit ofwel in het eerste raam ofwel een drietal ramen verder naast die blonde met haar dikke kont en tattoo op haar buik. Die heb ik ook al 3 keer bezocht maar haar service blijft even slecht. Durf een klets te geven op haar billen en ze bijt er nog net jouw neus niet af. En dan bedoel ik niet op een plagerige manier. Aan de overzijde op de retour heb ik ook al een paar keer een donkerkleurige bbw op hakken zien staan maar iets zegt me dat het rap rap en buiten is bij haar. Heb je die Yessy of hoe
@Wandeleer, ze is te vinden in de witte passage, grote kont en dikke tieten. Kamernummer wisselt ze wel eens, net als meerdere meiden daar.
Ik weet niet of al aanwezig is na, de Lockdown.

Ik las net in @hellraiser666 zijn bericht dat Rosalinde ook weer present is, is dat niks voor jou? Ze heeft een lekkere kont die ze insmeert met olie en ook haar tieten zijn niet verkeerd. Ik weet alleen niet of ze pzc en cim doet? Misschien als je wat meer betaald?
Is die Lisa een chocoladebruine bbw? Geweldig lichaam en enthousiasme!! Al zal dat wel een act zijn. Die heb ik al een paar keer bezocht maar haar pijpkunsten vind ik minder. Ze zit ofwel in het eerste raam ofwel een drietal ramen verder naast die blonde met haar dikke kont en tattoo op haar buik. Die heb ik ook al 3 keer bezocht maar haar service blijft even slecht. Durf een klets te geven op haar billen en ze bijt er nog net jouw neus niet af. En dan bedoel ik niet op een plagerige manier. Aan de overzijde op de retour heb ik ook al een paar keer een donkerkleurige bbw op hakken zien staan maar iets zegt me dat het rap rap en buiten is bij haar. Heb je die Yessy op 25/k6 al eens bezocht? Ben van plan om toch eens een poging te wagen want zij heeft een mega kont. Maar ze doet nooit enige moeite om een klant binnen te lokken en zit meestal gewoon languit in haar stoel te bellen of te scrollen.
 
Yessy is absoluut mijn type niet, naar mijn idee, samen met Lorena de lelijkste in de stenen passage, bovendien kijkt ze alleen maar chagerijnig. Ik heb over die Yessie alleen maar negatieve verhalen gelezen op het oude Hookers forum. Misschien dat @Clint eastwood iets over haar kan zeggen, ik dacht dat hij haar meerdere malen heeft bezocht.
 
Yessy is absoluut mijn type niet, naar mijn idee, samen met Lorena de lelijkste in de stenen passage, bovendien kijkt ze alleen maar chagerijnig. Ik heb over die Yessie alleen maar negatieve verhalen gelezen op het oude Hookers forum. Misschien dat @Clint eastwood iets over haar kan zeggen, ik dacht dat hij haar meerdere malen heeft bezocht.
Yessy is echt een topper ! Heb haar toevallig gister ge appt. En ze vertelde mij dat ze 8 februari weer terug komt. Maar wel voor de laatste keer. Daarna vertrekt ze voorgoed naar DR. Yessy kijkt idd erg chagarijnig. Service is misschien ook niet fantastisch. Maar als je van een lekkere volle dame met het vet echt op de juiste plek houd echt een topper. Ze is trouwens ook lief en kijkt niet echt naar de tijd
 
Ik ben al een behoorlijke tijd niet meer frequent actief in de Doublet, maar als ik bovenstaand lees is het momenteel dus niet best.
Waar zijn de jonge bikinimeisjes gebleven? De slanke Roemeense van rond de 30?
Andreea van nr18, Natalia van nr7, Antonia nr75, Theresa met cap, Medea en Gabriela van nr75, Lisa nr26A, Daria nr29?
Ik weet het, ze komen en ze gaan.. maar is het momenteel alleen maar "model oma" dan?
Ik vrees dat ik zelf dit weekend maar weer eens polshoogte miet gaan nemen 🤨
Ted is echt van het type jong, girl next door, en liefst zonder al te veel aftermarket tuning, en graffiti versierselen.
 
Laatst bewerkt:
Ik ben al een behoorlijke tijd niet meer frequent actief in de Doublet, maar als ik bovenstaand lees is het momenteel dus niet best.
Waar zijn de jonge bikinimeisjes gebleven? De slanke Roemeense van rond de 30?
Andreea van nr18, Natalia van nr7, Antonia nr75, Theresa met cap, Medea en Gabriela van nr75, Lisa nr26A, Daria nr29?
Ik weet het, ze komen en ze gaan.. maar is het momenteel alleen maar "model oma" dan?
Ik vrees dat ik zelf dit weekend maar weer eens polshoogte miet gaan nemen 🤨
Ted is echt van het type jong, girl next door, en liefst zonder al te veel aftermarket tuning, en graffiti versierselen.
Inderdaad, de geliefde bikinimeisjes zijn bijna allemaal nog in hun thuisland denk ik.
Ik zag gisteren veel dames waarvan ik gewoon schrok.
Onaantrekkelijk gezicht en lichaam, lelijk en dik dus, en dan zo'n bonkige reet met putten en gaten in een te kleine string geperst en verder gekleed in een gaatjes outfit terwijl het vet door de gaten heen puilt...je weet wel welk type...vreselijk.
 
Inderdaad, de geliefde bikinimeisjes zijn bijna allemaal nog in hun thuisland denk ik.
Ik zag gisteren veel dames waarvan ik gewoon schrok.
Onaantrekkelijk gezicht en lichaam, lelijk en dik dus, en dan zo'n bonkige reet met putten en gaten in een te kleine string geperst en verder gekleed in een gaatjes outfit terwijl het vet door de gaten heen puilt...je weet wel welk type...vreselijk.
Veel nieuwe dames aanwezig in Doublet dus? Dik met bonkige reten in een te kleine string en geperst in een gaatjes outfit waarin het vet uitpuilt, dat moet ik zeker eens gaan bekijken😬😬
 
Laatst bewerkt:
Nou, met alle respect voor de dames in de Doublet. Maar de oude lelijke latina's die zo dik zijn dat hun reet en buik niet in hun kleding past en waarvan het cellulitis/vet er uitpuilt staan er altijd wel hoor, niet alleen in deze tijden. Vooral in de passages zijn ze te vinden en enkele richting het einde van de straat buiten (richting de pisbakken).
En dit zeg ik als man die absoluut niet van slank houdt en zeker liever een paar kilo'tjes meer/curvy heeft.
Naarmate je richting de andere kant van de straat loopt wordt het wat jonger, knapper en slanker. Alsof ze zijn gesorteerd.
 
Ik hou wel van een paar kilootjes erbij (Sol bijv.) en ook wel richting mijn eigen leeftijd. Verder moet iedereen doen en laten wat hij / zij wil.
Maar ik snap niet dat sommigen het hier nodig vinden om dvp's de maat te nemen en hun voorkeuren uit te spreken alsof die superieur zijn (te dik, te oud, te lelijk etc.)

Leven en laten leven zeg ik, je hoeft er niet naar te kijken, je hoeft er niet naar binnen en je hoeft niet het dusdanig op te schrijven...
Het maakt mij niet uit wat mensen opschrijven verder, ik snap de drang/noodzaak daarachter gewoon niet.

En als men alleen de dingen zou mogen doen volgens "goede smaak" dan zouden we zelf ook niet mogen wandelen denk ik...
 
Nou, met alle respect voor de dames in de Doublet. Maar de oude lelijke latina's die zo dik zijn dat hun reet en buik niet in hun kleding past en waarvan het cellulitis/vet er uitpuilt staan er altijd wel hoor, niet alleen in deze tijden. Vooral in de passages zijn ze te vinden en enkele richting het einde van de straat buiten (richting de pisbakken).
En dit zeg ik als man die absoluut niet van slank houdt en zeker liever een paar kilo'tjes meer/curvy heeft.
Naarmate je richting de andere kant van de straat loopt wordt het wat jonger, knapper en slanker. Alsof ze zijn gesorteerd.
Wat ik probeerde aan te geven, is dat de dikke/oude dames nu in de ruime meerderheid zijn en de lekkere meiden op 1 hand te tellen zijn.
Normaal ligt die verhouding anders (meer lekkere meiden dan nu dus).

@Knuffelbeer71 ik geef geen oordeel over de dames die niet mijn smaak zijn, ik merk slechts de verandering in de bezetting op.
 
Dit is geen fake recensie, maar een mededeling voor de "oude garde" bezoekers in de Geleenstraat....
Wat is namelijk het geval? Soms kom je een oude kennis tegen net als je dacht: die zie ik NOOIT meer.....

Dat dacht ik ook afgelopen gisteren in Antwerpen Schipperstraat 23/3. En wie stond daar???
Jennifer/Guadeloupe! JAWEL, de fameuze Colombiaanse van jaaaaaren geleden in de Geleenstraat.
Ze is zo vaak aangehaald op Hookers dat ik van mening ben dat ik dit toch even moet laten weten aan de Haagse wandelaars, van wie er sommigen zijn die ik hiermee een plezier doe.
Paulus weet wel meer te vertellen over haar.....
Ik ben naar binnen gegaan en heb oude herinneringen doen herleven met dit (zoals ze in saunaclub kringen dat noemen) "servicekanon".

Mind you!! Soms worden herinneringen steeds mooier, en kan zo'n onverwachte ontmoeting een beetje ontnuchteren.
De tijd heeft, net als mijzelf, ook deze dame ouder gemaakt. Maar de uitstraling is er nog steeds, en ze ziet er nog goed uit.

Ze zei dat ze 3 maanden wil blijven, en haar artiesten naam zou nu Venice zijn.

Dus niet in de Geleenstraat, maar in Antwerpen. Ik hoop dat jullie het ook een goed idee vinden dat ik dit hier plaats, anders hoor ik het wel....
 
Laatst bewerkt:
Terug
Bovenaan Onderaan