Algemeen Den Haag algemeen

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren
Doublet-Bezetting van vandaag rond 10 en 11 uur (op enkelen na , die ik vergeten ben of niet van naam ken😁 )

Op 40 volgens mij een Lisa en een Elise

Op 22 stond "de" mooie blondine , waar altijd voor gewaarschuwd wordt ...... (naam ff kwijt en geen zin om op te zoeken)

Betina met naambordje effies gezellig bezocht. Ze is er ook morgen t/m vrijdag en wel vanaf 7 uur.
Hierna gaat ze weer haar oude werkschema oppakken = woe t/m vrijdag vanaf 7 uur.

Manuela met naambordje .

Monica met naambordje

Sol met naambordje .

Op nr 2 zag ik 2 identieke oudere jongeren , met blond/donkerblond haar uit een potje ....

Lucy op 6 (heeft/had ook een advertentie op kinky.nl)

Camela haar bordje stond er , maar volgens mij zat haar zus er .......

Sandra , op 29 , haar naambordje stond er ook.

Maya met naambordje op 39

En last but not least Dora in haar zwempak op 79 .

"de" Lorena met naambordje ( in de passage) zat te smachten om eindelijk van haar stoel te mogen opstaan ....

Saskia van nr 30 ( met naambordje + tekst rustig half uurtje ) vertoeft helaas nog in het buitenland


Karige bezetting nog en overwegend de oudere garde dus. Het was waarschijnlijk te vroeg voor de youngsters.
Mogelijk loopt het vol vanaf 12 uur......

Doe er je voordeel mee en veel genoegen...
En tanja gezien op doublet nr 30?
 
Ik heb ondervonden dat men bij dames die in de Doublet witte of stenen passage werken pzc kan verkrijgen voor de instapprijs. Niet dat ik gierig wil zijn of telkens 35€ betaal, want dit is niet altijd het geval. Maar bij 2 bezoekjes op een dag meestal wel. Maar is dit bij sommige dames in de straat zelf ook het geval? Aan de Colombiaanse Nena betaalde ik telkens 50 voor pzc. Maar het was het algemeen wel waard tijdens haar service ook. Veel meer langer voorspel op een rustige manier met kusjes en likjes.
 
Ik heb ondervonden dat men bij dames die in de Doublet witte of stenen passage werken pzc kan verkrijgen voor de instapprijs. Niet dat ik gierig wil zijn of telkens 35€ betaal, want dit is niet altijd het geval. Maar bij 2 bezoekjes op een dag meestal wel. Maar is dit bij sommige dames in de straat zelf ook het geval? Aan de Colombiaanse Nena betaalde ik telkens 50 voor pzc. Maar het was het algemeen wel waard tijdens haar service ook. Veel meer langer voorspel op een rustige manier met kusjes en likjes.
Gap wat wil je nu horen. Je vraagt bijna elke dag het zelfde. Al weken lang. Het lijkt wel alsof je hoopt dat iemand zegt Lorena. En je daar dan alles over kan aanhoren. Niet vervelend bedoelt maar het begint wel een obsessie te lijken. Vragen naar de bekende weg en dan op Lorena uitkomen en dan daar alles over aan horen. Zo stuur je mij ook privé berichten over jou ervaringen met Lorena in geuren en kleuren. Ik vraag daar helemaal niet om. Lijkt wel alsof je erop klikt. En dan nog aan mij vragen denk je dat ik voor 35 dit en dat bij Lorena voor elkaar kan krijgen , heel gespecificeerd uitgelegd?? Het zelfde met. Ik heb gehoord dat voor 35 euro je daar en daar zc kan gaan. Onzin. Waar hoor je zoiets ? Verder even goeie vrienden we zijn natuurlijk collega's. Maar 14 keer per week dezelfde vraag moet ik toch op reageren....
 
Gap wat wil je nu horen. Je vraagt bijna elke dag het zelfde. Al weken lang. Het lijkt wel alsof je hoopt dat iemand zegt Lorena. En je daar dan alles over kan aanhoren. Niet vervelend bedoelt maar het begint wel een obsessie te lijken. Vragen naar de bekende weg en dan op Lorena uitkomen en dan daar alles over aan horen. Zo stuur je mij ook privé berichten over jou ervaringen met Lorena in geuren en kleuren. Ik vraag daar helemaal niet om. Lijkt wel alsof je erop klikt. En dan nog aan mij vragen denk je dat ik voor 35 dit en dat bij Lorena voor elkaar kan krijgen , heel gespecificeerd uitgelegd?? Het zelfde met. Ik heb gehoord dat voor 35 euro je daar en daar zc kan gaan. Onzin. Waar hoor je zoiets ? Verder even goeie vrienden we zijn natuurlijk collega's. Maar 14 keer per week dezelfde vraag moet ik toch op reageren....
Beste Clint, niet zo streng voor onze jonge vriend @Wandeleer, hij bedoeld het niet slecht. Maar ik herken wel iets in je verhaal
@Wandeleer trek morgen je stoute "wandelschoenen" aan, laat je lekker verwennen door jou Lorena;)
 
Beste Clint, niet zo streng voor onze jonge vriend @Wandeleer, hij bedoeld het niet slecht. Maar ik herken wel iets in je verhaal
@Wandeleer trek morgen je stoute "wandelschoenen" aan, laat je lekker verwennen door jou Lorena;)
Ik bedoel het ook zeker niet slecht. Wellicht komt het wel zo over. Zeker niet de bedoeling. Alleen als je alleen al de berichten in dit topic van de afgelopen 48 uur gaat terug scrollen zijn allemaal het zelfde. Het is eigenlijk steeds de vraag in een mooi jasje : kent er iemand toevallig een oude latina van ongeveer 70 die altijd op een stoel zit ? Niet de mooiste maar heb gehoord dat ze goed pijpt ? Kent iemand die ??? Vragen naar de bekende weg.....

@Wandelaar . Doe je ding verder hè, en trek Lorena ajb morgen gigantisch uit elkaar. Is dit topic ook weer minder belast 🤐🤣
 
Ik bedoel het ook zeker niet slecht. Wellicht komt het wel zo over. Zeker niet de bedoeling. Alleen als je alleen al de berichten in dit topic van de afgelopen 48 uur gaat terug scrollen zijn allemaal het zelfde. Het is eigenlijk steeds de vraag in een mooi jasje : kent er iemand toevallig een oude latina van ongeveer 70 die altijd op een stoel zit ? Niet de mooiste maar heb gehoord dat ze goed pijpt ? Kent iemand die ??? Vragen naar de bekende weg.....

@Wandelaar . Doe je ding verder hè, en trek Lorena ajb morgen gigantisch uit elkaar. Is dit topic ook weer minder belast 🤐🤣
Dit is heus niet zo Clint. Echt helemaal niet de bedoeling zoals jij het beschrijft.
 
Ik heb ondervonden dat men bij dames die in de Doublet witte of stenen passage werken pzc kan verkrijgen voor de instapprijs. Niet dat ik gierig wil zijn of telkens 35€ betaal, want dit is niet altijd het geval. Maar bij 2 bezoekjes op een dag meestal wel. Maar is dit bij sommige dames in de straat zelf ook het geval? Aan de Colombiaanse Nena betaalde ik telkens 50 voor pzc. Maar het was het algemeen wel waard tijdens haar service ook. Veel meer langer voorspel op een rustige manier met kusjes en likjes.
Stap eens binnen bij Dora, 79k2.Zelfde leeftijd als Lorena😁 Bij haar heb je geen last van koopkrachtverlies. En deel je ervaringen op dit forum met ons. Ik kijk er naar uit.
 
"(-) het idee alleen al om met zo'n oude oma (-)". (# 2.852)

Er bestaan daadwerkelijk gerontofielen. Ook in Den Haag. Wellicht zelfs necrofielen - maar om zo'n schattig omaatje nu eerst de nek ...

Deze rubriek is oh zo boeiend. Ik zou alleen erg graag willen dat iemand voor de afwisseling eens een keer een vráág stelde over (de aan- of afwezigheid van) een dame.
 
Veel succes. Ik zou alvast sparen dan. Jong, knap, smalle taille, megabillen en niet aan gesleuteld heb ik nog niet gevonden. En als je haar tegenkomt denk ik dat ze in de huidige markt 250 euro voor 5 min. vraagt.
Dat sleutelen boeit mij allang niet meer. Liever dat, want de resultaten daarmee gaan veel verder dan de natural pawg's. Maar goed, als je de echt uitzonderlijke big asses wil vind je ze zeer, zeer moeilijk in NL, da's wel duidelijk.
Stefany
Eva
Lola
Samira

Allen bij salon 261. Ze zijn er zeker wel.
 
Terug
Bovenaan Onderaan