Algemeen Den Haag algemeen

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren
Dat moet ik toch echter tegenspreken. Behalve die blonde in de Doublet witte passage en nog enkele zwarte dames in die andere ramen valt er echt niet veel te ontdekken. Behalve die ene dame in de stenen passage (een van de eerste ramen om de hoek zodra je binnenstapt). Zij staat ook nog op mijn lijstje. Is ook een latina die altijd op een stoel vlak aan het raam zit. Is te herkennen aan haar stijl bruin haar met een grote haarband in.
@Wandeleer de meiden die jij bedoeld zijn dames met Megaaaaaaaaa billen, als je gewoon van dikke billen houdt zijn er genoeg latinas met prachtige billen in de straat
 
Ja wie is dat dan. Vind er maar arrogant over komen. Wel een gigantische reet maar eigenlijk weet je al bij dat soort dames dat de kwaliteit niet top is. Altijd bezet ook
ik weet niet of ze vaak bezet is, maar ze staat altijd met haar kont naar het raam toe, dat is niet zonder reden, als je haar gezicht ziet.
 
Laatst bewerkt:
Ja wie is dat dan. Vind er maar arrogant over komen. Wel een gigantische reet maar eigenlijk weet je al bij dat soort dames dat de kwaliteit niet top is. Altijd bezet ook
Ik heb haar dus vandaag bezocht, vandaar dat ik op zoek ben naar haar recensiepagina. Op de kamer vond ik haar juist rustig en bijna schattig overkomen. Ze weet duidelijk dat haar billen haar 'unique sellingpoint' zijn, want zelfs op de kamer bleef ze tijdens uitkleden met haar kont voor je en tegen je aan dansen of ze showde ze hangend over het bed.

Ik zoek nog even door naar haar pagina en anders maak ik van de week zelf eentje aan als ik weet hoe dat kan.
 
Eagle ik ben ook een billenman zijn er raamprostituees in Den Haag met grote billen die het bezoeken waard zijn?
Sonja uit de Geleenstraat heeft echt de beste ass, zelfs nog beter dan joanna vind ik (en qua persoonlijkheid is sonja ook beter).

Karina (volgens mij), jonge slanke latina met nep ass en tieten halverwege de doub is ook een aanrader. Je gaat liggen en ze rijdt je heerlijk klaar terwijl ze je likt, kust en in je oor kreunt.
 
Wel meer kans op afwerkseks denk ik. De dames hebben wat in te halen, zien een hoop mannen voor de deur staan wachten, en de meeste hebben momenteel minder werkuren per dag.
Zeker, reden voor mij om nu absoluut niet daarheen te gaan. Sowieso ga ik niet voor een raam staan wachten als een dame bezig is met een ander.
Natuurlijk weet je dat ze x aantal klanten op een dag heeft, maar ik kijk de voorganger niet graag in de ogen.
Iemand die na mij naar binnen stapt heb ik wat minder moeite mee, maar wachten voor een deur....nee, dat is niks!
 
In Doublet witte passage (terugkeer richting) k8, 9 of 10 zit een vollere Afrikaanse dame, draagt veelal een witte body. Is zij de moeite waard voor een bezoekje? Nog een paar ramen verder staat er een Latina met lang zwart krulhaar en grote tieten. Is zij de moeite voor een blowjob?
 
Dat moet ik toch echter tegenspreken. Behalve die blonde in de Doublet witte passage en nog enkele zwarte dames in die andere ramen valt er echt niet veel te ontdekken. Behalve die ene dame in de stenen passage (een van de eerste ramen om de hoek zodra je binnenstapt). Zij staat ook nog op mijn lijstje. Is ook een latina die altijd op een stoel vlak aan het raam zit. Is te herkennen aan haar stijl bruin haar met een grote haarband in.
Zijn deze dames al beschikbaar en zijn ze slank? Dus geen buik?

Een hoop verkondigen wel doodleuk dat dame x een mega kont heeft maar vervolgens zit er ook een buik op of is het BBW. Dat is nog wel eens irritant.

Mega reet en een slanke taille dat is wat ik zoek.
 
In mijn beleving niet te vinden op de Doub. Dat gezegd ik ken niet alle DVP's aldaar, wellicht dat ik er 1 over het hoofd heb gezien.

Deze zoektocht kan je beter op kinky doen denk ik. Wellicht is dit iets voor je?
 
In mijn beleving niet te vinden op de Doub. Dat gezegd ik ken niet alle DVP's aldaar, wellicht dat ik er 1 over het hoofd heb gezien.

Deze zoektocht kan je beter op kinky doen denk ik. Wellicht is dit iets voor je?
Heel veel aan gesleuteld, opzich niet erg maar dan blijf ik mij toch altijd afvragen of het niet een man geweest is. Rode vlag voor mij.
 
Zijn deze dames al beschikbaar en zijn ze slank? Dus geen buik?

Een hoop verkondigen wel doodleuk dat dame x een mega kont heeft maar vervolgens zit er ook een buik op of is het BBW. Dat is nog wel eens irritant.

Mega reet en een slanke taille dat is wat ik zoek.
Bbw vind ik niet storend. Hoe vettiger, hoe prettiger😁
 
Sonja uit de Geleenstraat heeft echt de beste ass, zelfs nog beter dan joanna vind ik (en qua persoonlijkheid is sonja ook beter).

Karina (volgens mij), jonge slanke latina met nep ass en tieten halverwege de doub is ook een aanrader. Je gaat liggen en ze rijdt je heerlijk klaar terwijl ze je likt, kust en in je oor kreunt.
Karina is geweldig.....al jaren verliefd op haar
 
Terug
Bovenaan Onderaan