Algemeen Den Haag algemeen

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren
Vanmiddag geweest, inderdaad het was in de Doubletstraat erg druk met wandelaars. Sommige dames vaak direct weer bezet. Je moet niet lang twijfelen of je dame naar keuze is alweer bezet, maar viel alsnog prima te doen hoor
 
Die is een maand geleden terug naar Roemenië gegaan, was toen nog onzeker wanneer ze weer terug zou komen. Laat even weten wanneer je haar weer gespot hebt, als ik haar zie laat ik het wel weten.

Iemand deze blonde Nicole nog gespot? Heeft een Buddha hand tattoo op haar bostkast, Hunsetraat 51 was vroeger haar vaste stek (is daarna een tijdje op Ruýsdaelkade wezen werken en dan weer terug in Den Haag)
 
Jongens. Ga niet naar de doublet. Het is 1 gekkenhuis. 500 wandelaars op 25 dames. Alles continu bezet en je moet echt in de rij gaan staan anders ben je serieus je plekje kwijt. Beter nog een weekje afwachten of doordeweeks gaan. Spijt dat ik gegaan ben
Net zoals in de attractieparken? Is er ook een snelle toegang voor VIP? 😂
 
Vandaag ook wezen kijken en zoals verwacht heel druk met wandelaars in beide straten. Na paar dagen zal de drukte wel afnemen zoals gewoonlijk en zullen de dames weer gaan zeuren over te weinig klandizie😒
Nog even geduld en je kan je favoriete dame bezoeken op een rustige dag.
 
Jongens. Ga niet naar de doublet. Het is 1 gekkenhuis. 500 wandelaars op 25 dames. Alles continu bezet en je moet echt in de rij gaan staan anders ben je serieus je plekje kwijt. Beter nog een weekje afwachten of doordeweeks gaan. Spijt dat ik gegaan ben
Volgens mij wil je ze gewoon allemaal voor jezelf houden 😤😄
 
"Jongens. Ga niet naar de doublet. Het is 1 gekkenhuis. 500 wandelaars op 25 dames. Alles continu bezet en je moet echt in de rij gaan staan anders ben je serieus je plekje kwijt. Beter nog een weekje afwachten of doordeweeks gaan. Spijt dat ik gegaan ben." (# 2.730)

Een nummertje trekken om aan je trekken te komen na weken van trekken (of je trekken thuis hebben gekregen of steeds maar weer proberen om een winnend lot uit de Kinky-loterij te trekken) - en dan met zijn allen in die rij een lang gezicht staan te ...

Arme kaken van Lorena ... nee, niet haar portemonnee.
 
"Jongens. Ga niet naar de doublet. Het is 1 gekkenhuis. 500 wandelaars op 25 dames. Alles continu bezet en je moet echt in de rij gaan staan anders ben je serieus je plekje kwijt. Beter nog een weekje afwachten of doordeweeks gaan. Spijt dat ik gegaan ben." (# 2.730)

Een nummertje trekken om aan je trekken te komen na weken van trekken (of je trekken thuis hebben gekregen of steeds maar weer proberen om een winnend lot uit de Kinky-loterij te trekken) - en dan met zijn allen in die rij een lang gezicht staan te ...

Arme kaken van Lorena ... nee niet haar portemonnee.
Indien er fans zijn van Lorena in Doublet stenen passage die graag via pb ervaringen uitwisselen, geef een seintje🙂 kunnen we misschien ideeën opsteken van elkaar!
 
Laatst bewerkt:
Als iemand Cubaanse Katalina spot, kun je dat svp laten weten? Ze zat meestal naast Lorena (favoriet @Wandeleer) in Stenen passage.
Ik heb haar in het verleden meermaals bezocht (2015 - 2016) toen ze nog héél dik was. Heb toen super hard tegen die dikke reet zitten stampen. Die liet ze constant blinken met olie. Nadat ze operatie ondergaan heeft haar niet meer bezocht. Vind haar niet meer zo knap als voorheen.
 
Was inderdaad vanmiddag heel druk in beide straten, in de Geleen twee favorieten aanwezig (Mrs. Jessica en Krasi) maar allebei niet kunnen bereiken 😕 toch nog een geslaagd bezoekje kunnen afleggen in de Doublet.
Recensie volgt later.
 
Lorena is toch die dame in de stenen passage die altijd zit en er uitziet alsof ze gaat instorten zodra ze opstaat? Ik ben een billenman en mij kan het eerlijk gezegd niet zoveel schelen hoe knap een dame is, maar Lorena gaat echt een pasr stappen te ver. Tenzij je zelf ook flink wat kilometers hebt gemaakt uiteraard. Ze mag zo lekker pijpen, ik zou te bang zijn dat haar kunstgebit blijft haken op mn lul of ze een hartaanval oid krijgt.
 
Lorena is toch die dame in de stenen passage die altijd zit en er uitziet alsof ze gaat instorten zodra ze opstaat? Ik ben een billenman en mij kan het eerlijk gezegd niet zoveel schelen hoe knap een dame is, maar Lorena gaat echt een pasr stappen te ver. Tenzij je zelf ook flink wat kilometers hebt gemaakt uiteraard. Ze mag zo lekker pijpen, ik zou te bang zijn dat haar kunstgebit blijft haken op mn lul of ze een hartaanval oid krijgt.
Eagle ik ben ook een billenman zijn er raamprostituees in Den Haag met grote billen die het bezoeken waard zijn?
 
Volgens mij is marcia definitief gestort.
Joanna is er maar een dame met flink wat kapsones.
Er was een dame met een siliconen reet waarvan ik de naam kwijt ben, maar die is ook al sinds covid niet meer gespot geloof ik.
Jessica in de witte passage heeft een flink curvy lichaam met heel wat kilo's en een flink achterwerk.
Dat zijn de namen die ik iig ken.
 
Enorme achterwerk, hele dikke reet, klinkt als muziek in de oren.
Maar heb geen thread over haar kunnen vinden en ze is niet bekend bij mij.
Iemand meer info over deze Keila?
Ja, ze..... ze zingt heeel erg vals en luid.........en het verhaal gaat dat niemand haar gezicht ooit heeft gezien, alleen haar kont....grapje, ze heeft eigenlijk best een mooi gezicht
Heb haar op 23-1 gezien vandaag en gisteren......of de kamer ernaast, maar dat is hem ongeveer.
Verbaas me ook ......volgens mij nooit een recensie gezien terwijl ze best veel werkt.....zelf nooit naar binnen geweest.
 
Lorena is toch die dame in de stenen passage die altijd zit en er uitziet alsof ze gaat instorten zodra ze opstaat? Ik ben een billenman en mij kan het eerlijk gezegd niet zoveel schelen hoe knap een dame is, maar Lorena gaat echt een pasr stappen te ver. Tenzij je zelf ook flink wat kilometers hebt gemaakt uiteraard. Ze mag zo lekker pijpen, ik zou te bang zijn dat haar kunstgebit blijft haken op mn lul of ze een hartaanval oid krijgt.
@Eagle99, dat is inderdaad een goede omschrijving van Lorena. In ieder geval heeft ze een bewonderaar.
 
Er zijn genoeg Latinas in de Doub met grote billen, als je een billenmans bent kom je daar zeker aan je trekken;)
Dat moet ik toch echter tegenspreken. Behalve die blonde in de Doublet witte passage en nog enkele zwarte dames in die andere ramen valt er echt niet veel te ontdekken. Behalve die ene dame in de stenen passage (een van de eerste ramen om de hoek zodra je binnenstapt). Zij staat ook nog op mijn lijstje. Is ook een latina die altijd op een stoel vlak aan het raam zit. Is te herkennen aan haar stijl bruin haar met een grote haarband in.
 
Terug
Bovenaan Onderaan