Algemeen Den Haag algemeen

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren
Ik verwacht zo dat het vanaf dinsdag weer een beetje drukker wordt. 1 deze dagen zullen de meeste wel terug komen die gister hebben gehoord dat ze weer aan de slag kunnen. Overigens zitten veel latinas ook in Spanje dus die zijn zo terug. Vergeet niet dat ook zij graag weer aan het werk gaan en veel inkomen gemist hebben. Dinsdag woensdag zo zal het denk ik al een stuk drukker zijn
 
Vandaag in de Geleen geweest, veel vaste dames waren er al weer, alleen Geleenstraat 23 was nog erg leeg.

Dames stonden wel bijna niet achter het raam, ik heb het nog nooit zo druk met wandelaars in de straat gezien. Bij sommige ramen leken meerdere mannen op hun beurt te wachten....
 
Voor mij mochten de hoeren dicht blijven wil liever restaurants en theaters weer open kom zelf wel aan seks...wat een klotezooi deze politici!!! het is een schande dat een grote economische groep zoals restaurants worden uitgesloten en de hoeren weer open mogen die hier bijna geen belastingen betalen en hun verdiende geld meenemen naar Oostblok landen en hier nauwelijks deelnemen aan onze economie...
Je bent tenminste niet meer gefrustreerd dat je niet kan wippen en de frustratie van een gesloten horeca kan je nog wel ff weg wippen 🤣
 
Broeders,

Zijn die rijpe dames als Lucia, Amanda, Monica, Anna, Ana, Deborah, Manuela, Elsa etc etc al gespot?

Alvast bedankt!
Monica gisterenochtend wel gezien, de rest niet.
Ook niet echt op gelet...
Ik heb een paar snelle rondjes gewandeld en ben toen meteen ergens naar binnengerend want de nood was heel hoog.
 
Terug
Bovenaan Onderaan