Algemeen Den Haag algemeen

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren
Wat ik probeerde aan te geven, is dat de dikke/oude dames nu in de ruime meerderheid zijn en de lekkere meiden op 1 hand te tellen zijn.
Normaal ligt die verhouding anders (meer lekkere meiden dan nu dus).

@Knuffelbeer71 ik geef geen oordeel over de dames die niet mijn smaak zijn, ik merk slechts de verandering in de bezetting op.
Ik waardeer je vele bijdragen en hulp, vaak leerzaam en vermakelijk :)

Persoonlijk zou ik de dames waarin ik niet geïnteresseerd bent en geen ervaring mee heb in wat minder bloemrijke taal beschrijven en wat meer in hun waarde laten.

Nogmaals, ik waardeer je bijdragen en verhalen en mensen moeten ook doen wat ze willen maar vanuit respect richting de dames maak ik andere keuzes...
Ik ben ook niet roomser dan de paus verder....
 
Wat ik probeerde aan te geven, is dat de dikke/oude dames nu in de ruime meerderheid zijn en de lekkere meiden op 1 hand te tellen zijn.
Normaal ligt die verhouding anders (meer lekkere meiden dan nu dus).

@Knuffelbeer71 ik geef geen oordeel over de dames die niet mijn smaak zijn, ik merk slechts de verandering in de bezetting op.
Klopt, ben er nu gisteren en zojuist geweest en het aanbod is zeer slecht te noemen als je van jonge, lekkere wijven houdt. Wellicht dat vele meiden op Kinky zijn doorgegaan?
 
Dit is geen fake recensie, maar een mededeling voor de "oude garde" bezoekers in de Geleenstraat....
Wat is namelijk het geval? Soms kom je een oude kennis tegen net als dacht: die zie ik NOOIT meer.....

Dat dacht ik ook afgelopen gisteren in Antwerpen Schipperstraat 23/3. En wie stond daar???
Jennifer/Guadeloupe. JAWEL, de fameuze Colombiaanse van jaaaaaren geleden in de Geleenstraat.
Ze is zo vaak aangehaald op Hookers dat ik van mening ben dat ik dit toch even moet laten weten aan de Haagse wandelaars, van wie er sommigen zijn die ik hiermee een plezier doe.
Paulus weet wel meer.....
Ik ben naar binnen gegaan en heb oude herinneringen doen herleven met dit (zoals ze in saunaclub kringen dat noemen) "servicekanon".

Mind you!! Soms modern herinneringen steeds mooier. En kan zo'n onverwachte ontmoeting een beetje ontnuchteren.
De tijd heeft ook deze dame ouder gemaakt, maar de uitstraling is er nog steeds, en ze ziet er nog goed uit.

Ze zei dat ze 3 maanden wil blijven, en haar artiesten naam zou nu Venice zijn.

Dus niet in de Geleenstraat, maar in Antwerpen. Ik hoop dat jullie het ook een goed idee vinden dat ik dit hier plaats, anders hoor ik het wel....
Jee wat een leuk bericht, aantal keer bij haar geweest in de Geleenstraat en inderdaad jaren geleden! was beetje gestoord maar wel fantastisch lichaam en vaak lekkere sex. Hoop dat ze toch nog naar Den Haag komt
 
Laatst bewerkt:
Ik waardeer je vele bijdragen en hulp, vaak leerzaam en vermakelijk :)

Persoonlijk zou ik de dames waarin ik niet geïnteresseerd bent en geen ervaring mee heb in wat minder bloemrijke taal beschrijven en wat meer in hun waarde laten.

Nogmaals, ik waardeer je bijdragen en verhalen en mensen moeten ook doen wat ze willen maar vanuit respect richting de dames maak ik andere keuzes...
Ik ben ook niet roomser dan de paus verder....
Bedankt en je hebt gelijk.
Ik heb mezelf er al een paar keer op betrapt dat ik soms zinloze berichten plaatste zoals bv "wat een lelijk ding".
Dat is misschien mijn smaak maar daar heeft niemand iets aan.
Ik probeer me dus te onthouden van dergelijke zinloze berichten, maar kennelijk is dat gisteren niet helemaal goed gegaan.
Ik wilde eigenlijk alleen melden dat de verhouding van de bezetting veranderd was.
 
Inderdaad, de geliefde bikinimeisjes zijn bijna allemaal nog in hun thuisland denk ik.
Ik zag gisteren veel dames waarvan ik gewoon schrok.
Onaantrekkelijk gezicht en lichaam, lelijk en dik dus, en dan zo'n bonkige reet met putten en gaten in een te kleine string geperst en verder gekleed in een gaatjes outfit terwijl het vet door de gaten heen puilt...je weet wel welk type...vreselijk.
Dus in de meeste ramen waar normaal gezien bikini meisjes zaten staan er nu dikke latinas in visnetten waar het vet uitpuilt? Dus vrij veel nieuwe vervang dames dan?
 
Klopt, ben er nu gisteren en zojuist geweest en het aanbod is zeer slecht te noemen als je van jonge, lekkere wijven houdt. Wellicht dat vele meiden op Kinky zijn doorgegaan?
De lockdown (cockdown :LOL: ) is pas 5 dagen geleden opgeheven.
Ik denk (en hoop) dat veel meiden zich nu aan het voorbereiden zijn voor een reis naar DH.
In de tussentijd hebben andere dames gebruik gemaakt van hun afwezigheid, zo lijkt het.
Ach, voor ieder is er wat te wippen, ieder heeft zijn eigen smaak.
 
Veel wat oudere dames verblijven in Nederland. Sommigen van hen al jaren. Anderen wonen of verblijven in Spanje: dan ben je redelijk snel weer terug.

Veel Oostblokdames hebben in hun thuislanden hun geld besteed aan onder meer kinderen en familie. Hebben zo weinig kunnen wegleggen dat ze met het beruchte "busje" naar Nederland moeten reizen, in plaats van betrekkelijk comfortabel te gaan vliegen. Hetgeen dagen duurt, en waaruit je vaak nog erger geradbraakt uitkomt dan na het bedienen van een aantal "moeilijke" klanten.

Het kan even duren voordat die jongedames weer in staat zijn om u allen te plezieren.

Ook is een aantal hier gebleven schoonheden nu gewend aan relatief weinig klanten en relatief veel inkomsten via internetwerving. Als die situatie zo blijft, zijn ze wel gek om weer ter strate te gaan. Worden de inkomsten minder (en vooral: missen ze u allen), dan komen ze echt wel weer.

En Hellraiser 666 die gaat streven naar subtiele bewoordingen. Dat ik dat nog mag meemaken. Mijn complimenten.

Toch enige hulp: veel Roma beschouwen "zigeuner" als een scheldwoord en worden liever "Roma" of "Sinti" genoemd. Waar Engels wordt gesproken hebben de dames in onze straten het zelf het over "Gipsy" - een onzinnige aanduiding vanuit de middeleeuwse veronderstelling dat dit volk uit Egypte zou komen in plaats van via Iran uit India.

Weinigen realiseren zich hoe deze mensen worden behandeld in hun thuisland (met als dieptepunt incidentele volks-razzia's in het paradijs van Viktor Orbán).

Mag dat "zigeuner" dan ook al niet meer ? Ja het mag. Maar of dat van subtiliteit getuigt ?

Ah, Hellraiser 666 is een "bink", een "rakker", met 'n grote "joekel" die voor zijn hobby veel moet "dokken" en daarvoor wat dan niet moet "verpatsen" ...

Alle schuingedrukte woorden komen oorspronkelijk uit het Romani, de taal van de Roma.
 
Laatst bewerkt:
Bedankt en je hebt gelijk.
Ik heb mezelf er al een paar keer op betrapt dat ik soms zinloze berichten plaatste zoals bv "wat een lelijk ding".
Dat is misschien mijn smaak maar daar heeft niemand iets aan.
Ik probeer me dus te onthouden van dergelijke zinloze berichten, maar kennelijk is dat gisteren niet helemaal goed gegaan.
Ik wilde eigenlijk alleen melden dat de verhouding van de bezetting veranderd was.
Ik amuseer mij altijd prima, als ik je berichten leest @hellraiser666 . Bovendien geeft het mij altijd een goed beeld wat er in de Doublet present is. En naar mijn idee is een bericht als bv een lelijk ding helemaal niet zinloos, maar informatief.:D:D
 
De lockdown (cockdown :LOL: ) is pas 5 dagen geleden opgeheven.
Ik denk (en hoop) dat veel meiden zich nu aan het voorbereiden zijn voor een reis naar DH.
In de tussentijd hebben andere dames gebruik gemaakt van hun afwezigheid, zo lijkt het.
Ach, voor ieder is er wat te wippen, ieder heeft zijn eigen smaak.
Dat denk ik ook, bovendien, denk ik dat een hoop meiden wachten, tot dat ze s'avonds weer achter het raam kunnen staan. Als je toch al in je thuisland en bij je familie bent, ga je niet terug naar Nederland om daar maar een paar uur te kunnen werken.
 
Weinigen realiseren zich hoe deze mensen worden behandeld in hun thuisland (met als dieptepunt incidentele volks-razzia's in het paradijs van Viktor Orbán).
Het is niet zonder reden, dat deze mensen behandeld worden, zoals ze behandeld worden. Deze hebben mensen hebben vaak een slechte reputatie als rondtrekkende dieven en als bedelaars. Dus ik kan mij best goed voorstelellen dat de meeste mensen hun neus ophalen voor zigeuners en ze liever ziet gaan dan komen.
 
Eerlijk gezegd vind ik doubletstraat ook niks meer aan.

Het lijkt alsof de beste dames zijn vetrokken sinds de Corona crisis begin 2020.
Voor mij waren Nena halverwege Doubletstraat rechtover stenen passage en Katalina in stenen passage toen ze nog heel dik was de absolute toppers. Aan haar dikke kont kon geen enkele andere dame tippen. Jeetje, daar kon ik echt hard zitten tegen stampen destijds. Dat ze haar kont altijd voorzag van olie was ook mooi meegenomen.
 
Het is eigenlijk een beetje mis gegaan toen 'dikke reet' een positieve term werd.

En volgens mij is dat een beetje noodgedwongen gebeurd, omdat veel dames niet van het snack-voer af konden blijven en mannen dan maar hun schoonheids-ideaal aanpasten.

Mooie curves op een slanke vrouw kunnen best aantrekkelijk zijn, gewoon een vet wijf met een daardoor dikke reet is dat niet, tenzij bbw je fetish is.

Vergelijkbaar met slanke dames die natuurlijke grote borsten hebben (mooi) en dikke vrouwen waarbij alles, dus ook hun jetsers, zijn meegegroeid (niet mooi).

In een door obesitas geleide samenleving zien veel mannen dat niet meer.

Mogen ze zelf weten, maar mag wel ff vermeld worden.
 
"Het is niet zonder reden, dat deze mensen behandeld worden, zoals ze behandeld worden. Deze hebben mensen hebben vaak een slechte reputatie als rondtrekkende dieven en als bedelaars. Dus ik kan mij best goed voorstelellen dat de meeste mensen hun neus ophalen voor zigeuners en ze liever ziet gaan dan komen." (# 2.901)

In de (late) middeleeuwen mochten Joden en Roma niet binnen de stadsmuren wonen of er na het donker verblijven en mochten ze niet toetreden tot de gilden en dus geen "normaal" werk doen.

Naast degenen die in armoede bleven leven, werd een aantal Joden welvarend door "bankieren" (hetgeen allerlei onzin opleverde, als zouden àlle Joden rijk zijn, onzin die culmineerde in de leugenpropaganda van Hitler cum suis) en gingen de Roma zich grotendeels toeleggen op muziekmaken (de originele Roma-muziek is zuiver vocaal en kent geen instrumenten), waarzeggerij, handlezen (waarin zij zelf nooit geloofden) en soms bedelen - en zelfs zakkenrollen en wat dies meer zij.

In feite voor een groot deel de schuld van de "autochtonen" die elk ander werk verboden. En ze liever zagen "gaan dan komen".

Zo ontstonden allerlei mythen: de Joden zouden de bronnen vergiftigen en kinderen stelen, verkrachten en vermoorden (een middeleeuws onzinverhaal dat op dit moment weer opduikt in de moderne complottheorieën, maar nu met "de elite" als daders) en alle Roma zouden heidenen zijn (terwijl velen al in de middeleeuwen christen waren geworden) en allemaal zouden ze leven van diefstal. of erger.

In veel Oost- Europese landen is er nog niets veranderd. Als je mensen apart zet, gaan ze zich apart manifesteren. En niet altijd zoals de apart-zetters dat graag zien.

Hoe het ook zij: generaliseren is altijd totaal verkeerd. Ik ken geen volk zonder dieven. Ik ken geen volk zonder slechteriken.

Een individu is net zo goed - of zo slecht - als dat individu is. Waar het ook vandaan komt of wie ook de voorouders zijn. Dat geldt ook voor onze individuele dames.

Wel schrijnend vind ik het soms dat iedereen Anne Frank kent, maar slechts heel weinigen Settela Steinbach.
 
"Het is niet zonder reden, dat deze mensen behandeld worden, zoals ze behandeld worden. Deze hebben mensen hebben vaak een slechte reputatie als rondtrekkende dieven en als bedelaars. Dus ik kan mij best goed voorstelellen dat de meeste mensen hun neus ophalen voor zigeuners en ze liever ziet gaan dan komen." (# 2.901)

In de (late) middeleeuwen mochten Joden en Roma niet binnen de stadsmuren wonen of er na het donker verblijven en mochten ze niet toetreden tot de gilden en dus geen "normaal" werk doen.

Naast degenen die in armoede bleven leven, werd een aantal Joden welvarend door "bankieren" (hetgeen allerlei onzin opleverde, als zouden àlle Joden rijk zijn, onzin die culmineerde in de leugenpropaganda van Hitler cum suis) en gingen de Roma zich grotendeels toeleggen op muziekmaken (de originele Roma-muziek is zuiver vocaal en kent geen instrumenten), waarzeggerij, handlezen (waarin zij zelf nooit geloofden) en soms bedelen - en zelfs zakkenrollen en wat dies meer zij.

In feite voor een groot deel de schuld van de "autochtonen" die elk ander werk verboden. En ze liever zagen "gaan dan komen".

Zo ontstonden allerlei mythen: de Joden zouden de bronnen vergiftigen en kinderen stelen, verkrachten en vermoorden (een middeleeuws onzinverhaal dat op dit moment weer opduikt in de moderne complottheorieën, maar nu met "de elite" als daders) en alle Roma zouden heidenen zijn (terwijl velen al in de middeleeuwen christen waren geworden) en allemaal zouden ze leven van diefstal. of erger.

In veel Oost- Europese landen is er nog niets veranderd. Als je mensen apart zet, gaan ze zich apart manifesteren. En niet altijd zoals de apart-zetters dat graag zien.

Hoe het ook zij: generaliseren is altijd totaal verkeerd. Ik ken geen volk zonder dieven. Ik ken geen volk zonder slechteriken.

Een individu is net zo goed - of zo slecht - als dat individu is. Waar het ook vandaan komt of wie ook de voorouders zijn. Dat geldt ook voor onze individuele dames.

Wel schrijnend vind ik het soms dat iedereen Anne Frank kent, maar slechts heel weinigen Settela Steinbach.
Sorry maar waar heb jij het allemaal over?
 
Maar het blijft een feit, dat sinds de toetreding van de Balkanlanden zoals Roemenië en Bulgarije tot de Europese unie er een "invasie" is van zigeuner roversbendes die van het ene naar het andere land trekken om te roven, te stelen en te bedelen. Vaak zijn dit hele families inclusief jonge kinderen. Dus dat deze mensen geweerd worden en dat men met een grote boog om deze mensen heen loopt vindt ik heel begrijpelijk.
 
Laatst bewerkt:
Terug
Bovenaan Onderaan