Bekijk de onderstaande video om te zien hoe je onze site als een web app op je startscherm installeert.
Opmerking: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!
RegistrerenNiet iedereen heeft zin en tijd om fulltime in een hoerenstraat te bivakkeren.Nee, het gaat goed met de mensen, die niets bijdragen.
dat is zijn dagbesteding, boodschapjes doen voor de dames.Niet iedereen heeft zin en tijd om fulltime in een hoerenstraat te bivakkeren.
Zeker! Maar nog geen reden om continu betweterig te doen, achja.Dat wordt zeer gewaardeerd door de dames in de straat. Net zoals zijn aan- of afwezigheidsberichten door vele mannen gewaardeerd worden.
ik denk dat jij dat wel zou willen als je er tijd voor zou hebben......Niet iedereen heeft zin en tijd om fulltime in een hoerenstraat te bivakkeren.
Ik denk dat jij en een paar anderen heel erg aan het overdrijven zijn. Hij doet gewoon zijn ding. Als dat zijn tijdsbesteding is dan is dat gewoon zo. Who cares?Een belangrijk deel van zijn dagbesteding is power trippen op dit forum.
Ja, moet je maar terug lezen. Is al een paar dagen geleden gemeld. Ik tel er sowieso plusminus 47wie zijn er allemaal dan wel paulus?![]()
er kwamen er later nog vijf er bij.Ja, moet je maar terug lezen. Is al een paar dagen geleden gemeld. Ik tel er sowieso plusminus 47![]()