Algemeen Den Haag algemeen

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren
Hoi hoi, weet iemand of Elly geleen 122k1 werkt? Of wanneer ze weer aanwezig is? 😃
😊

zonder paulus2 zou je zelf door de straten moeten gaan om erachter te komen of de dame naar keuze aanwezig is, ik hoop dat paulus2 een kerstbj krijgt van alle dvps in geleen gezien hij ongetwijfeld ervoor heeft gezorgd dat de klanten naar geleen gaan voor hun favoriete dvp

Een belangrijk deel van zijn dagbesteding is power trippen op dit forum.
Ik denk dat jij en een paar anderen heel erg aan het overdrijven zijn. Hij doet gewoon zijn ding. Als dat zijn tijdsbesteding is dan is dat gewoon zo. Who cares?

En inderdaad is hij een informatiebron voor anderen hier wat er op die straten gebeurd.

Ik wilde die Casandra weles een keer ontmoeten en wilde vandaag gaan en dankzij zijn informatie ging ik vandaag niet.....

Een belangrijk deel van zijn dagbesteding is power trippen op dit forum.
Wat is jouw bijdrage hier dan? Op een paar dagen na 3 jaar lid hier, en welgeteld nul recensies achter je naam.....

Paulus is absoluut van waarde voor de dames, en voor alle wandelaars die niet om de hoek wonen. Mag wel eens gezegd worden, stoor me aan die negativiteit van sommigen hier!

Terug
Bovenaan Onderaan