Loganwindow
Wandelaar
- 91
- 04/06/24
- 116
Ook een verdacht voorbeeld van onvrijwilligheid, daarom altijd chagrijnig en boos om op ons af ye reageren.Die Alice neemt ook nooit eens een dag vrij hèfulltime chagrijnig achter dat raam zitten.
Bekijk de onderstaande video om te zien hoe je onze site als een web app op je startscherm installeert.
Opmerking: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!
RegistrerenOok een verdacht voorbeeld van onvrijwilligheid, daarom altijd chagrijnig en boos om op ons af ye reageren.Die Alice neemt ook nooit eens een dag vrij hèfulltime chagrijnig achter dat raam zitten.
Dat is wel vreemd, was in september 2 avonden in Frankfurt en weinig te doen, ook diverse panden definitief geslotenBen onderweg terug uit Frankfurt , heb daar een paar meiden gehad in het bahnhofviertel , was genoeg te neuken hoor daar.
Vreemd , ik was er 2 avonden en het was druk…Dat is wel vreemd, was in september 2 avonden in Frankfurt en weinig te doen, ook diverse panden definitief gesloten
Er is een apart topic over Frankfurt: https://www.girlsreview.nl/threads/frankfurt-algemeen.4724/ en alleen maar negatieve berichten over slechte bezetting en junks voor de laufhauses.Vreemd , ik was er 2 avonden en het was druk…
Er is en verschil tussen onvrijwilligheid en dwang. Ik denk dat veel dames iets anders zouden doen als ze zich geen zorgen hoefden te maken over hun inkomen.Ook een verdacht voorbeeld van onvrijwilligheid, daarom altijd chagrijnig en boos om op ons af ye reageren.
Heeft het gesmaakt je glas azijn vanochtend? Mijn hemel zeg , we hadden het over onderbezetting tijdens nieuwjaar en ik liet alleen even dat het in Frankfurt en andere steden in Duitsland wel druk was. Wellicht dat het mensen voor volgend jaar tijdens de feestdagen op ideeën brengt.Er is een apart topic over Frankfurt: https://www.girlsreview.nl/threads/frankfurt-algemeen.4724/ en alleen maar negatieve berichten over slechte bezetting en junks voor de laufhauses.
Graag daar over Frankfurt schrijven en dan kunnen wij hier weer verder met Den Haag.
Wat denk je zelf ?Hoe is de bezetting in de geleenstraat?
Topp dan kom ik straks wel even een kijkje nemen… zal vast voor spek en bonen zijn met de huidige bezettingDe sneeuw is op de meeste plaatsen wel gesmolten.
Excuus. 45 k6Cassandra op haar post raam 46 k6
Ik zit net in de auto op weg naar huis.Ik ben er zelf met zo'n 10 min![]()
Niet gezien.Cassandra op haar post raam 46 k6
Excuus. 45 k6
kortom waardeloos. lekker thuis blijvenDe bezetting is niet geweldig, maar er zal vast wel wat te vinden zijn.
julia leylaZijn er nog kinky dames aanwezig vandaag?
ken ik nietCarmen toevallig?