Algemeen Den Haag algemeen

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren
Deze dames die ik hebt bezocht ( ken ik al enkele jaren) en weten dat ik op dit forum actief ben. En ze hebben nadrukkelijk erom gevraagd om niet over hun te schrijven, zelfs als de recensie positief is.
Je kent ze al enkele jaren maar je profiel is van 28/12/25 en je profielfoto is een AI van de straten. Als je met dvps over recensies praat, zullen ze niet zeggen dat je niet moet schrijven: de dvps weten dat diegene die actief zijn, toch schrijven ongeacht wat zij willen. Ik blijf erbij dat ik je niet geloof

Je kent ze al enkele jaren maar je profiel is van 28/12/25 en je profielfoto is een AI van de straten. Als je met dvps over recensies praat, zullen ze niet zeggen dat je niet moet schrijven: de dvps weten dat diegene die actief zijn, toch schrijven ongeacht wat zij willen. Ik blijf erbij dat ik je niet geloof
Ik heb hiervoor een ander account gehad , die heb ik verwijderd, wegens prive redenen.
Op dat account heb ik tientallen recensies geschreven..zal ik op dit account ook weer gaan doen. Enkel over deze dames schrijf ik niks , omdat ze mij expliciet hebben gevraagd dat niet te doen. En mijn profielfoto is inderdaad gemaakt met AI , is dat een probleem?

Dames. Dat ze misschien rekening houden met dat mannen het koud vinden maar misschien denken daar nog geeneens aan hè🙂
De meeste van de dames zullen alleen denken: Shit, slecht weer, weinig klanditie.
Laatst in Amsterdam was het nog 5 graden, een dame wilde geeneens aan het raam onderhandelen. Ze vond het te koud om raam open te doen, dus moest meteen belissen na binnen of niet. Toen maar verder gelopen

Ach, na meer dan 25 jaar wandelen wordt ik niet meer warm of koud van de totale bezetting. Als elke kamer bezet is, maar er staan alleen maar onaantrekkelijke dames heb je er nog niets aan.
Met beste bezoekjes ooit waren juist op momenten dat de bezetting minder was, slecht weer dat ik twijfelde om te gaan of verkouden dat ik ook twijfelde.
Juist bij warme temperaturen met volle bezetting kan ik juist mijn type dame nooit vinden en boven de 25 graden presteer ik minder in bed.

Ik ga meestal gericht op afspraak, en dan zo laat mogelijk de auto uit. Daar in de kou of regen rondlopen is niks v mij, qua volk wat er loopt ook niet.
De afgelopen paar jaar ging ik in deze koude periode meer naar priveclubs waar je voor en achteraf een warme douche erbij hebt. Helaas wisselen de dames daar ook snel en de toppers zijn daar inmiddels ook verdwenen. De foto's van de actuele dames in deze clubs doen mij toch weer terugkeren naar de raamprostitutie

De foto's van de actuele dames in deze clubs doen mij toch weer terugkeren naar de raamprostitutie
Dit inderdaad. Vorig jaar kort uitstapje gemaakt naar DS, maar was er vrij snel klaar mee. De foto's verschilden mij te veel met de dames irl. In de straat is het 'what you see is what you get'.
Die vindt je nog wel in Utrecht
Reclame.

Terug
Bovenaan Onderaan