mr_sunshine86
Stamgast
Dank! Dat bespaart me een ritje Den Haag vandaag.Nee, anders had ik het gemeld.
Helder. Bespaart me een ritje Den Haag.Geen bordje gezien deze week, vandaag ook nog niet.
Bekijk de onderstaande video om te zien hoe je onze site als een web app op je startscherm installeert.
Opmerking: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!
RegistrerenDank! Dat bespaart me een ritje Den Haag vandaag.Nee, anders had ik het gemeld.
Helder. Bespaart me een ritje Den Haag.Geen bordje gezien deze week, vandaag ook nog niet.
Dat klopt iddSommigen vragen dames of ze mogen recenseren![]()
Deze dames die ik hebt bezocht ( ken ik al enkele jaren) en weten dat ik op dit forum actief ben. En ze hebben nadrukkelijk erom gevraagd om niet over hun te schrijven, zelfs als de recensie positief is.Ik geloof niet dat jij de dames bezoekt. De dames praten nooit over hun recensies
haar kamet was gisteren leeg broeder @DoublethopperIs Ebru op 7 k4 de laatste dagen nog gezien? Bvd
Je kent ze al enkele jaren maar je profiel is van 28/12/25 en je profielfoto is een AI van de straten. Als je met dvps over recensies praat, zullen ze niet zeggen dat je niet moet schrijven: de dvps weten dat diegene die actief zijn, toch schrijven ongeacht wat zij willen. Ik blijf erbij dat ik je niet geloofDeze dames die ik hebt bezocht ( ken ik al enkele jaren) en weten dat ik op dit forum actief ben. En ze hebben nadrukkelijk erom gevraagd om niet over hun te schrijven, zelfs als de recensie positief is.
Ik heb hiervoor een ander account gehad , die heb ik verwijderd, wegens prive redenen.Je kent ze al enkele jaren maar je profiel is van 28/12/25 en je profielfoto is een AI van de straten. Als je met dvps over recensies praat, zullen ze niet zeggen dat je niet moet schrijven: de dvps weten dat diegene die actief zijn, toch schrijven ongeacht wat zij willen. Ik blijf erbij dat ik je niet geloof
Geen drugs hoor, er zijn verschillende beoordelingen. Reden is al bekend.JA we zien het aan je recensies lol welke drugs gebruik jij?
De meiden staan binnen warmIs het wellicht vanavond drukker omdat het van het weekend weer een stuk kouder wordt?
De bezoekers buiten niet, bedoeld hij denk.De meiden staan binnen warm
Met klanten of dames?Is het wellicht vanavond drukker omdat het van het weekend weer een stuk kouder wordt?
Dames. Dat ze misschien rekening houden met dat mannen het koud vinden maar misschien denken daar nog geeneens aan hèMet klanten of dames?
De meeste van de dames zullen alleen denken: Shit, slecht weer, weinig klanditie.Dames. Dat ze misschien rekening houden met dat mannen het koud vinden maar misschien denken daar nog geeneens aan hè![]()
Nee ze moeten de huur betalen en geld verdienenDames. Dat ze misschien rekening houden met dat mannen het koud vinden maar misschien denken daar nog geeneens aan hè![]()
Ik vind het nu nog niet echt koud.Dames. Dat ze misschien rekening houden met dat mannen het koud vinden maar misschien denken daar nog geeneens aan hè![]()
Op kou kan je kleden, winterjas, thermobroek etc.Ik ga meestal gericht op afspraak, en dan zo laat mogelijk de auto uit. Daar in de kou of regen rondlopen is niks v mij, qua volk wat er loopt ook niet.
De afgelopen paar jaar ging ik in deze koude periode meer naar priveclubs waar je voor en achteraf een warme douche erbij hebt. Helaas wisselen de dames daar ook snel en de toppers zijn daar inmiddels ook verdwenen. De foto's van de actuele dames in deze clubs doen mij toch weer terugkeren naar de raamprostitutieIk ga meestal gericht op afspraak, en dan zo laat mogelijk de auto uit. Daar in de kou of regen rondlopen is niks v mij, qua volk wat er loopt ook niet.
Die vindt je nog wel in UtrechtDe afgelopen paar jaar ging ik in deze koude periode meer naar priveclubs waar je voor en achteraf een warme douche erbij hebt. Helaas wisselen de dames daar ook snel en de toppers zijn daar inmiddels ook verdwenen. De foto's van de actuele dames in deze clubs doen mij toch weer terugkeren naar de raamprostitutie
Dit inderdaad. Vorig jaar kort uitstapje gemaakt naar DS, maar was er vrij snel klaar mee. De foto's verschilden mij te veel met de dames irl. In de straat is het 'what you see is what you get'.De foto's van de actuele dames in deze clubs doen mij toch weer terugkeren naar de raamprostitutie
Reclame.Die vindt je nog wel in Utrecht