Algemeen Den Haag algemeen

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren
Is die latina met grote kont jessica alweer terug? Zo niet zijn er vandaag andere dames met grote billen aanwezig?
Nee!
Was gisteren in Doublet en alles Mirella is aanwezig.
40K5 en 31K4 hebben wat grotere kont.
Beide raad ik niet aan.
Nee!
Was gisteren in Doublet en alleen Mirella is aanwezig.
40K5 en 31K4 hebben wat grotere kont.
Beide raad ik niet aan.

Laatst bewerkt:
De trein naar Den Haag is handiger dan die na Den Haag :ROFLMAO:
Altijd jammer dat ook hier een geflipte leraar nederlands aanwezig is, 35 jaar geleden had ik al een hekel aan de leraar nederlands.
Vandaag ook een geflipte leraar engels aanwezig in de Geleen. Een wandelaar maakt een praatje met een dame aan het raam, wil verder lopen, komt er zo'n betweter aan en gaat die wandelaar zeggen dat zijn engelse uitspraak niet goed is. Waar zijn we in godsnaam mee bezig?

Geleen vandaag 2 voltreffers. Ik kwam de Geleen binnen en gelijk was de dame aanwezig die ik wilde bezoeken. Mijn algemene beeld was dat de Geleen weer aardig bezet was.

Tussen beide Geleen bezoekjes even de Doub bezocht. Dat viel inderdaad tegen. In de Doub 10min rondlopen weer vertrokken

Laatst bewerkt:
Was lache gister in de doublet- en geleenstraat, not. In de doublet was een dronken man dames aan het lastigvallen en in de geleen een donkere man van rond de 2 meter 10, bleef voor de ramen staan, intimiderend, zelfs na herhaaldelijk afgewezen te worden en te worden weggestuurd. En beveiliging? Nergens te bekennen. Niet dat ik daar enige verwachting bij heb.

Was lache gister in de doublet- en geleenstraat, not. In de doublet was een dronken man dames aan het lastigvallen en in de geleen een donkere man van rond de 2 meter 10, bleef voor de ramen staan, intimiderend, zelfs na herhaaldelijk afgewezen te worden en te worden weggestuurd. En beveiliging? Nergens te bekennen. Niet dat ik daar enige verwachting bij heb.
de beveiling (haagse host?) had wel tijd om mij in de avond te vragen om niet tegen een gevel aan te hangen.

ik sprak jaren geleden in de geleenstraat een broeder die vertelde dat hij zelfs boven de ramen in de geleenstraat woonde in een luxe ingericht appartement wat een luxe is dat dat zou echt niet goed voor mij zijn als ik boven de doubie zou wonen haahah

Dan zou je wel makkelijk "drones" met een schepnet uit de lucht kunnen halen .......

Terug
Bovenaan Onderaan