Nerowolfs
Wandelaar
- 54
- 14/03/25
- 9
Zeker is dat mogelijk met de wet in je hand zo als bij UtrechtZonder uitkoop kan je het ook dichtgooien zoals toen in Utrecht
Bekijk de onderstaande video om te zien hoe je onze site als een web app op je startscherm installeert.
Opmerking: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!
RegistrerenZeker is dat mogelijk met de wet in je hand zo als bij UtrechtZonder uitkoop kan je het ook dichtgooien zoals toen in Utrecht
Ik heb een aanwijzing, dat ze wel terug komt.Wat ik hoorde komt Mrs. July van no 23 niet meer terug.
We gaan het merken. Ze was niet erg populair onder de meiden van het hoekpand. Ze had ook haar eigen specifieke klantenkring.Ik heb een aanwijzing, dat ze wel terug komt.
Als ik meer weet laat ik het weten.
In Nederland is er inderdaad veel verdwenen de afgelopen jaren.Zolang de Geleen/Doub nog open is, van genieten.
Ik ben al op veel plekken geweest die de afgelopen 15 jaar gesloten zijn. De Geleen/Doub nog niet, dus gewoon genieten.
July heet ze volgens mij , ze staat naast het poortje met de transen. (Ze is zelf 100% vrouw) werktijden en dagen weet ik niet precies , ze heeft een zuid Amerikaans uiterlijk. Daar ben ik weleens binnen geweest en voor 30 extra , over haar gezicht klaargekomen.Weet iemand bij welke dames in Den Haag het mogelijk is om op d'r gezicht klaar te komen? En zijn er ook slavinnen die je kunt domineren?