Algemeen Den Haag algemeen

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren
Zolang de Geleen/Doub nog open is, van genieten.
Ik ben al op veel plekken geweest die de afgelopen 15 jaar gesloten zijn. De Geleen/Doub nog niet, dus gewoon genieten.
In Nederland is er inderdaad veel verdwenen de afgelopen jaren.
Zandpad Utrecht en het machtig mooie Spijkerkwartier van weleer.
Alkmaar en Eindhoven is ook niet veel meer en halve Wallen gebied in Amsterdam is ondertussen ook gesloten.
De Nederlandse regering is er duidelijk op uit de prostitutie de nek om te draaien. Gevolg van het linkse deugbeleid.
Gelukkig valt er in Duitsland nog steeds volop te genieten. Geen enkele ramenbuurt is er verdwenen en de saunaclubs draaien er op volle toeren met een prachtig dames aanbod.
En alles voor prijzen waar ze in Nederland stront jaloers op mogen zijn.
Combineer je bezoekje in Duitsland aan een supermarkt en gooi goedkoop je tankje vol en tel uit je winst.

Weet iemand bij welke dames in Den Haag het mogelijk is om op d'r gezicht klaar te komen? En zijn er ook slavinnen die je kunt domineren?
July heet ze volgens mij , ze staat naast het poortje met de transen. (Ze is zelf 100% vrouw) werktijden en dagen weet ik niet precies , ze heeft een zuid Amerikaans uiterlijk. Daar ben ik weleens binnen geweest en voor 30 extra , over haar gezicht klaargekomen.

Terug
Bovenaan Onderaan