Algemeen Den Haag algemeen

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren
Goede middag heren, ik wil graah dit weekend ff langs Den Haag. Is voor mij best ver rijden. Weet iemand of een latina Jessica met grote billen alweer terug is? Las over haar in forum big booty latina en had interesse. Of zijn er betere latinas met grote bille die jullie mijn kunnen aanraden dan hoor ik het graag. Bij voorbaat dank .

Gisterenavond rondje Doublet gedaan wat een armoe, veel panden dicht of er stond room for rent en dat was rond 21.00 uur en er zaten ook niet veel dames dan maar een keer naar de Geleenstraat waar de bezetting een stuk beter was. lopend langs 84,k5 zat een vermoed ik Roemeense dame met donker haar en in de dertig denk ik met haar telefoon te kloten. Iemand een idee wie dit is en of er een recensie van is en misschien ook haar buurvrouw op 84,k2 een wat kleinere blonde ook iets in de dertig.

Vriendelijke groet, TOM HOOKER

lopend langs 84,k5 zat een vermoed ik Roemeense dame met donker haar en in de dertig denk ik met haar telefoon te kloten. Iemand een idee wie dit is
Ze is hongaars

Goede middag heren, ik wil graah dit weekend ff langs Den Haag. Is voor mij best ver rijden. Weet iemand of een latina Jessica met grote billen alweer terug is? Las over haar in forum big booty latina en had interesse. Of zijn er betere latinas met grote bille die jullie mijn kunnen aanraden dan hoor ik het graag. Bij voorbaat dank .
Als je de dominicaanse Jessica bedoel, die heb ik nog niet terug gezien in Doublet.

Terug
Bovenaan Onderaan