En die prijsstijgingen zijn dit jaar geweest?
Volgens mij heeft bijna niemand de topictitel gelezen/begrepen.
Klopt. Sinds dit jaar.
Bekijk de onderstaande video om te zien hoe je onze site als een web app op je startscherm installeert.
Opmerking: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!
RegistrerenEn die prijsstijgingen zijn dit jaar geweest?
Volgens mij heeft bijna niemand de topictitel gelezen/begrepen.
Als er genoeg klanten zijn uit groep 1, waarom zouden klanten uit groep 4 verantwoordelijk zijn voor hoge prijzen? Die snap ik even niet. En ja, er zijn genoeg in groep 1.Groep 4 is de boosdoener zij geven meer geld uit dan zij eigenlijk zouden moeten. En zolang die groep ver boven hun budget blijft spenderen zullen de prijzen hoog blijven en in de toekomst blijven stijgen.
Zeker weten! Ik geniet met volle teugen van m'n escapades!Als er genoeg klanten zijn uit groep 1, waarom zouden klanten uit groep 4 verantwoordelijk zijn voor hoge prijzen? Die snap ik even niet. En ja, er zijn genoeg in groep 1.
Omdat het aantal dvp's is toegenomen.In de praktijk blijken de prijsstijgingen in 2026 wel mee te vallen. Ik betaal net als voorgaande jaren bij de dames achter de ramen standaard €50
Alleen de dames op de Ruysdaelkade in Amsterdam hebben het "Wallenvirus" opgelopen en verwachten steeds vaker minimaal € 100
Privéhuizen, en clubs zijn redelijk hetzelfde gebleven, hier en daar een tientje verschil. De dames op Kinky lijken hun prijzen inmiddels weer wat naar beneden bij te stellen, zag ik in de loop van 2025 vooral vanaf €250 per uur, nu komt toch wel regelmatig vanaf €150 voorbij, ik kijk af en toe slechts vanuit interesse want ben wel door vele teleurstellingen geen fan meer van privé ontvangst.
Je moet vooral die duurdere gebben want die zijn beter.vanaf €250 per uur, nu komt toch wel regelmatig vanaf €150 voorbij, ik kijk af en toe slechts vanuit interesse