Prijsstijgingen 2026

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren
Er zijn 4 categorie wandelaars.

Groep 1. De wandelaars die de hoge prijzen kunnen betalen.

Groep 2. De wandelaars die het niet kunnen betalen en voor de lagere prijzen gaan.

Groeo 3. De wandelaars die het kunnen betalen maar het uit principe niet doen omdat ze de hoge prijzen te duur vinden en liever naar goedkope alternatieven zoeken.

Groep 4. De wandelaars die het niet zouden moeten betalen. Omdat zij ook net als groep 2 een kleine butget hebben maar in tegenstelling tot groep 2 het niet kunnen laten en ver boven hun budget geld blijven spenderen.

Groep 4 is de boosdoener zij geven meer geld uit dan zij eigenlijk zouden moeten. En zolang die groep ver boven hun budget blijft spenderen zullen de prijzen hoog blijven en in de toekomst blijven stijgen.

Laatst bewerkt:
Groep 4 is de boosdoener zij geven meer geld uit dan zij eigenlijk zouden moeten. En zolang die groep ver boven hun budget blijft spenderen zullen de prijzen hoog blijven en in de toekomst blijven stijgen.
Als er genoeg klanten zijn uit groep 1, waarom zouden klanten uit groep 4 verantwoordelijk zijn voor hoge prijzen? Die snap ik even niet. En ja, er zijn genoeg in groep 1.

In de praktijk blijken de prijsstijgingen in 2026 wel mee te vallen. Ik betaal net als voorgaande jaren bij de dames achter de ramen standaard €50
Alleen de dames op de Ruysdaelkade in Amsterdam hebben het "Wallenvirus" opgelopen en verwachten steeds vaker minimaal € 100

Privéhuizen, en clubs zijn redelijk hetzelfde gebleven, hier en daar een tientje verschil. De dames op Kinky lijken hun prijzen inmiddels weer wat naar beneden bij te stellen, zag ik in de loop van 2025 vooral vanaf €250 per uur, nu komt toch wel regelmatig vanaf €150 voorbij, ik kijk af en toe slechts vanuit interesse want ben wel door vele teleurstellingen geen fan meer van privé ontvangst.

In de praktijk blijken de prijsstijgingen in 2026 wel mee te vallen. Ik betaal net als voorgaande jaren bij de dames achter de ramen standaard €50
Alleen de dames op de Ruysdaelkade in Amsterdam hebben het "Wallenvirus" opgelopen en verwachten steeds vaker minimaal € 100

Privéhuizen, en clubs zijn redelijk hetzelfde gebleven, hier en daar een tientje verschil. De dames op Kinky lijken hun prijzen inmiddels weer wat naar beneden bij te stellen, zag ik in de loop van 2025 vooral vanaf €250 per uur, nu komt toch wel regelmatig vanaf €150 voorbij, ik kijk af en toe slechts vanuit interesse want ben wel door vele teleurstellingen geen fan meer van privé ontvangst.
Omdat het aantal dvp's is toegenomen.

Terug
Bovenaan Onderaan