Algemeen Den Haag algemeen

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren
Afgelopen week 2x naar DH gereden voor een feestje met Maya. Ik heb haar steeds niet aangetroffen. Heeft iemand haar nog gezien de laatste rijd?

Ze is er weer ..

Laatst bewerkt:
Bij 84 k4 geloof ik had je ook een dame met zwart haar ze is 25 ben haar naam vergeten te vragen ze heeft zwarte korte laarzen aan altijd en is zwart gekleed ook altijd. Weet jij of iemand hoe ze heet ze werkt in de avonden
Izabella misschien, ik mijd die gebied in de avond sinds al jaren. De meeste recensies van de dames daar in de avond waren matig of negatief zelf.

Door werkzaamheden dit weekend Den Haag centraal en Den Haag HS wordt de reistijd te lang, dus maar eens mijn oude priveclub in duitsland bezocht waar ik dankzij de Geleen al een jaar niet meer ben geweest.
Met de huidige kou is bij zo'n priveclub voor en na het bezoek een warme douche toch wel heel lekker. En omdat ze mij daar gemist hadden kreeg ik nog een kopje koffie van het huis. Natuurlijk wilde de theke wel weten waarom ik als vaste klant zolang niet was geweest. Ik zei "Tja, de Geleen in Den Haag. Die is momenteel voor mij wat verslavend". De Geleen kende de theke niet, maar ze gaf gelijk aan dat ze hoopte mij weer snel terug te zien.

Gisteravond in doublet geweest en de volgende dames gezien:
1k1 latina dikke boobs
5k1 Irina
5k2 Eva (die bezocht en lekker in missio klaargekomen)
16k1 Andra en bij de trappen Adriana ofzo hoe ze ook heet, die met strakke lichaam
Bij de kattekop zag ik ook ineens Maya met de scorpioen tattoo
Verder op veel van de normale dames gezien, best drukke bezetting.
Veel nieuwe roemeense dames ook die ik niet ken

Ps Admin, haal aub de trage block van mn account want ik kan nu niet met mn normale browser inloggen en het duurt zo'n 5 min voordat ik een pagina zie als ik ingelogd ben, weet niet wat ik fout heb gedaan maar sorry!

dat lukt niet Paulus, het blijft maar laden. Je hebt gelijk, maar ik maakte niet voor niets een nieuw account, het blijft bij deze oke? Mits het laden niet meer zo lang duurt want net duurde het ook 5 min voordat ik dit bericht kon schrijven want ik blijf maar een leeg scherm zien (en dit is niet mn 4e account maar goed het exacte getal doet t er niet toe)

Partners

Forum statistieken

Onderwerpen
57.876
Leden
48.634
Nieuwste lid
Simonaddd123
Terug
Bovenaan Onderaan