Algemeen Den Haag algemeen

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren
Het is algemeen bekend dat je de tellingen van Paulus niet serieus moeten nemen. Je moet ze door 3 delen dan klopt het ongeveer wel. Als Paulus weer eens 65 dames telt, dan zijn er waarschijnlijk rond de 20 dames aanwezig.
Ik vind de telling van Paulus ook altijd aan de hoge kant, maar het blijft een momentopname. En zoals wat ik vandaag had dat veel gesproken dames afspraken hadden, verschijnen ze slechts heel kort 1x per uur aan het raam.

Uiteindelijk blijf ik een toevallige voorbijganger in de Geleen die er af en toe op zaterdagmiddag 1 tot 2 uur is, Paulus loopt er volgens mij elke dag. Hij heeft het voordeel van de twijfel

Zeker , alleen is zijn informatie niet altijd betrouwbaar vind ik , zeker bij het aantal dames wat aanwezig is.
Verder gedraagt hij zich SOMS alsof hij koning Geleenstraat is , een houdinkje die mij niet aanstaat , vooral als ik hem dan weer in het zweet voor die verwende Roemeense vrouwen hún boodschappen gaat doen.
@ thegambler
Jij gedraagt je lekker hier!!
Zullen we het niet hebben over de irritatie van een houding?
@Paulus2
We zijn blij met je!!

Zullen we het nog even over de Roemeentjes hebben.

Anna van 86
Elena van 96
Emma van 98
Anais van 110
Katerina van 110
Alysha van 110
Carla van 110
Patricia van 122
Ella van 122
122 rechts naast de deur. Even haar naam kwijt.
Laura van 45
Alice van 45
Diana van 23
Lexy van 23
2x Andrea van 23
Kennen we Roxy nog? Pff
Hoe lang moet ik nog doorgaan.

Allemaal topmeiden.

Anna van 86
Elena van 96
Emma van 98
Anais van 110
Katerina van 110
Alysha van 110
Carla van 110
Patricia van 122
Ella van 122
Laura van 45
Alice van 45
Diana van 23
Lexy van 23
2x Andrea van 23
Kennen we Roxy nog? Pff

Allemaal topmeiden.
Dat dus en nog vele dames meer, Mrs. Andreea , Bianca, Lady M. Sally etc. Etc.
Nou dat is nou niet iets. om trots op te zijn als land, als hoeren je grootste export product is.
Ah, de volgende azijn... daar gaat het dus niet om.

Anna van 86
Elena van 96
Emma van 98
Anais van 110
Katerina van 110
Alysha van 110
Carla van 110
Patricia van 122
Ella van 122
Laura van 45
Alice van 45
Diana van 23
Lexy van 23
2x Andrea van 23
Kennen we Roxy nog? Pff

Allemaal topmeiden.
Lady M van 51

Inmiddels gaat hij er prat op dat hij niet meer hoeft te betalen voor sex.
Van dit soort bestaan meer schrijvers op dit forum, dat ze voor 50 euro complete nachten krijgen of zelfs helemaal gratis en de dames zelfs met hun mee na huis willen. Realiteit is vaak dat dit soort schrijvers moederziel alleen op hun zolderkamertje zitten hun frustatie weg te schrijven

Van dit soort bestaan meer schrijvers op dit forum, dat ze voor 50 euro complete nachten krijgen of zelfs helemaal gratis en de dames zelfs met hun mee na huis willen. Realiteit is vaak dat dit soort schrijvers moederziel alleen op hun zolderkamertje zitten hun frustatie weg te schrijven
Precies, zijn ook altijd dezelfde leden, die hier op zaterdagavond actief zijn. Blijkbaar hebben ze geen sociaal leven

Je moet er maar trots op zijn dat je als oude man, betaald om dames van de leeftijd van je dochter of kleindochter te neuken en dat nog gaan verheerlijken in een recensie en dan ook nog de illusie hebben dat ze er van genoten heeft.

Precies, zijn ook altijd dezelfde leden, die hier op zaterdagavond actief zijn. Blijkbaar hebben ze geen sociaal leven

Je moet er maar trots op zijn dat je als oude man, betaald om dames van de leeftijd van je dochter of kleindochter te neuken en dat nog gaan verheerlijken in een recensie en dan ook nog de illusie hebben dat ze er van genoten heeft.
Als je daar zoveel moeite mee hebt, wat doe je hier dan precies?
En spreek voor jezelf!!

Er zijn al veel leden afgehaakt, en als je dan ook geen vragen wilt beantwoorden, worden dat er nog minder.
Ik kan me het ook wel voorstellen, het gros stelt alleen vragen, verder niets. Als jij haast als enige antwoord en nooit iets terug krijgt, voel je toch iets van misbruikt of een sukkel. Het idee van een levend forum is dat leden geven en nemen.
En om eerlijk te zijn, in de wandelstraten kom je de meest vage types tegen die ik daar negeer. En in de wandelstraat krijg je geen enkele vraag, hier wordt je doodgegooit met vragen. Antwoord je niet, worden sommige aggressief

Terug
Bovenaan Onderaan