Algemeen Den Haag algemeen

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren
mede wandelaars wie staat er vandaag in double 33 en is rosanne uit passage er ik wil daar graag langs moet een stuk voor ryden
Gisteren gezien, passage 11 / 25 zogenaamde stenen passage. Ze ziet er wel iets anders uit dan je gewend was.
ik neem aan dat je onderstaande dame bedoeld.

 
Gelezen op Geleenstraat 98 op google dat het net als anders in 2 shiften is verdeeld dat dagdienst tot uiterlijk 16:30 uur mag werken en dan begint om 16 :30 uur de avond shift tot 22:00 uur vraag me nu wel af of dat ook in andere steden e.d. zo is
 
In het donker wandelen is toch veel leuker vind ik,.....gewoon de sfeer en zo.
Ik vind wel dat er 's-avonds veel onguur volk loopt in de Doublet. Veel 'bepaalde types' die niet komen als klant maar in groepjes lopen en zelfs regelmatig vrouwen beledigen. Ik voel me daar echt niet veiliger door en ik weet van een aantal dvp's dat die het ook geen prettige figuren vinden. De vrouwen zijn bij daglicht dan wellicht minder mooi, maar mijn ervaring is dat het overdag wat rustiger is en dat er over het algemeen wandelaars lopen die ook echt voor de dames komen en niet lopen voor t lopen.
 
Laatst bewerkt:
Gistermiddag voor t eerst na de lockdown weer eens een rondje Doublet gemaakt en ik moet eerlijk zeggen, het was een beetje armoe troef. Er zijn nog weinig voor mij bekende dames en wat er zat kon me niet echt bekoren. Frappant vind ik altijd dat de opvallende, ietwat jongere dames met een mooi figuur, veel make-up en opgespoten lippen toch weinig klanten naar binnen halen; mijns inziens vanwege de ongeïnteresseerde indruk die ze maken, (op telefoon kijken, dwars door je heen kijken, een arrogante blik), je weet gewoon dat als je daar naar binnen stapt je niet bepaald een GFE krijgt en je dus getrakteerd wordt op afraffel sex. Er zit een dame ergens bij de kamers van nr 12 (met die bar met die lange spiegel) met een enorm lekker figuur, een werkelijk heerlijke kont etc etc. maar in de 45 min dat ik daar rondgelopen heb heeft ze geen klant binnengehaald, dat geeft je toch te denken. Omdat mijn vaste adresjes er dus niet waren maar ik wel erg geil was ben ik na lang wikken en wegen uiteindelijk maar naar binnen gestapt bij een mij onbekende dame. Helaas gebeurde wat me in het verleden wel vaker overkwam; ik had al spijt toen ik een minuut binnen was. Ik vroeg me op de terugweg naar huis dan ook weer af, waarom doe ik dit toch?? waarom heb ik niet gewoon het geduld tot mijn favoriete dames weer terug zijn waarbij je weet wat je krijgt en wat de mogelijkheden zijn?.. Helaas wint de geilheid het soms van het gezond verstand.
 
Helaas Szilvia (Doutblet 8) weer niet gezien. Ik had haar al wel terug verwacht. Iemand een glimp van haar opgevangen de afgelopen weken of weet wanneer ze eventueel weer verschijnt in de straat?
 
Gistermiddag voor t eerst na de lockdown weer eens een rondje Doublet gemaakt en ik moet eerlijk zeggen, het was een beetje armoe troef. Er zijn nog weinig voor mij bekende dames en wat er zat kon me niet echt bekoren. Frappant vind ik altijd dat de opvallende, ietwat jongere dames met een mooi figuur, veel make-up en opgespoten lippen toch weinig klanten naar binnen halen; mijns inziens vanwege de ongeïnteresseerde indruk die ze maken, (op telefoon kijken, dwars door je heen kijken, een arrogante blik), je weet gewoon dat als je daar naar binnen stapt je niet bepaald een GFE krijgt en je dus getrakteerd wordt op afraffel sex. Er zit een dame ergens bij de kamers van nr 12 (met die bar met die lange spiegel) met een enorm lekker figuur, een werkelijk heerlijke kont etc etc. maar in de 45 min dat ik daar rondgelopen heb heeft ze geen klant binnengehaald, dat geeft je toch te denken. Omdat mijn vaste adresjes er dus niet waren maar ik wel erg geil was ben ik na lang wikken en wegen uiteindelijk maar naar binnen gestapt bij een mij onbekende dame. Helaas gebeurde wat me in het verleden wel vaker overkwam; ik had al spijt toen ik een minuut binnen was. Ik vroeg me op de terugweg naar huis dan ook weer af, waarom doe ik dit toch?? waarom heb ik niet gewoon het geduld tot mijn favoriete dames weer terug zijn waarbij je weet wat je krijgt en wat de mogelijkheden zijn?.. Helaas wint de geilheid het soms van het gezond verstand.

Zo ongelooflijk zonde idd.
 
Gistermiddag voor t eerst na de lockdown weer eens een rondje Doublet gemaakt en ik moet eerlijk zeggen, het was een beetje armoe troef. Er zijn nog weinig voor mij bekende dames en wat er zat kon me niet echt bekoren. Frappant vind ik altijd dat de opvallende, ietwat jongere dames met een mooi figuur, veel make-up en opgespoten lippen toch weinig klanten naar binnen halen; mijns inziens vanwege de ongeïnteresseerde indruk die ze maken, (op telefoon kijken, dwars door je heen kijken, een arrogante blik), je weet gewoon dat als je daar naar binnen stapt je niet bepaald een GFE krijgt en je dus getrakteerd wordt op afraffel sex. Er zit een dame ergens bij de kamers van nr 12 (met die bar met die lange spiegel) met een enorm lekker figuur, een werkelijk heerlijke kont etc etc. maar in de 45 min dat ik daar rondgelopen heb heeft ze geen klant binnengehaald, dat geeft je toch te denken. Omdat mijn vaste adresjes er dus niet waren maar ik wel erg geil was ben ik na lang wikken en wegen uiteindelijk maar naar binnen gestapt bij een mij onbekende dame. Helaas gebeurde wat me in het verleden wel vaker overkwam; ik had al spijt toen ik een minuut binnen was. Ik vroeg me op de terugweg naar huis dan ook weer af, waarom doe ik dit toch?? waarom heb ik niet gewoon het geduld tot mijn favoriete dames weer terug zijn waarbij je weet wat je krijgt en wat de mogelijkheden zijn?.. Helaas wint de geilheid het soms van het gezond verstand.
ik wandel alleen overdag, alleen in de Doublet, en herken dit wel, ook valt me altijd op dat de oudere dames vaak wél klanten hebben. Dat kan er ook aan liggen dat sommige wandelaars kennelijk "bijzondere wensen" hebben, dat hoeft niet altijd pies en poepsex te zijn, oma Elsa (65+) bijvoorbeeld heeft regelmatig jonge klanten die qua leeftijd haar kleinzoon hadden kunnen zijn. Misschien vanwege de combinatie klein met nog prima lijf maar wel oudachtig gezicht, ik weet het niet.
 
Gisteravond rond 20.00 uur was ik op de Geleenstraat, maar vond de bezetting een beetje tegenvallen. Behoorlijk wat onbezette ramen.
Lag mijn verwachtingspatroon te hoog, of had ik gewoon pech?
 
Sylvia was er vanmiddag.
Ben nog nooit bij haar geweest, maar kijk wel altijd naar haar.
Is niet mijn typ maar toch……
Nou ik heb haar vandaag niet gezien, paar keer langs gelopen en het plankje bij het raam waar ze staat was ook leeg dus helaas.
Was niet de enige want ik zag aardig wat mannen langslopen en naar binnen gluren om te kijken of ze er was.
 
Terug
Bovenaan Onderaan