Algemeen Den Haag algemeen

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren
Oh dan heb ik haar wellicht verward met iemand anders, ik had een vluggertje voor 50 eu met haar vlak voor de lockdown, en ze leek niet echt een dominatrix toen (en dat zoek ik ook niet). Ze was wel blond, 23, lekker lichaam, gezicht was oke. Sorry ben nogal nieuw in deze wonderlijke wereld. Ze stond wel op 86 k5.
 
Regelmatig staat er een wit NL bordje in pand 122 overdag en vroeg ik me af wie de dame is. Maar ze is steeds bezet. Wat blijkt, het is Daisy die ik eerder had bezocht in Lovely Prive

 
Vandaag naar de doublet geweest en jezus wat was het saai zeg. Heeeel veeel lege kamers en wat nieuwe gezichten… Ik ga voorlopig een tijdje niet meer naar de doublet. Uiteindelijk wel een leuke dame gewipt (naam niet gevraagd), maar daar blijft het ook bij.
 
Oh dan heb ik haar wellicht verward met iemand anders, ik had een vluggertje voor 50 eu met haar vlak voor de lockdown, en ze leek niet echt een dominatrix toen (en dat zoek ik ook niet). Ze was wel blond, 23, lekker lichaam, gezicht was oke. Sorry ben nogal nieuw in deze wonderlijke wereld. Ze stond wel op 86 k5.

Ze presenteert zich op kinky als meesteres, dit is de Rebecca van 86k5. Doet ook gewone sex.
 
gisteravond tussen 19:00 uur en 20:00 uur door Geleen en Doubletstraat gelopen het was echt matig zal vast wel komen dat om 22:00 uur alles gesloten moet zijn hopelijk gaat het verbeteren als de sluitingstijd weer normaal wordt
 
hey ben er 2 keer geweest mollig en lekker maar was ook weer snel buiten
Als je deze 2 bezoekjes samenvat in 1 recensie zal menig wandelaar je dankbaar zijn .

Tevens zou dit ook een blijk van dank kunnen zijn voor alle vragen die je hier al gesteld hebt en ook beantwoord hebt gekregen.
Vragen naar "onbeschreven" dames is dan niet nodig : in ieder geval wat Chanel betreft.

Vast gefeliciteerd met je 1e recensie : ik in ieder geval kijk er naar uit . Mocht je hulp nodig hebben 'hoe' een recensie te plaatsen , dan hoor ik het wel via een 'pm' van je.

Welkom bij de "delers".👍
 
Laatst bewerkt:
Ik zoek voor vanavond zo petitie mogelijk, leeftijd vanaf 20 ofzo, is eigenlijk minder van belang. Iemand enige suggestie...:).

PS ik weet dat dit een recensie forum is..:), maar vragen staat vrij toch?
 
Als je deze 2 bezoekjes samenvat in 1 recensie zal menig wandelaar je dankbaar zijn .

Tevens zou dit ook een blijk van dank kunnen zijn voor alle vragen die je hier al gesteld hebt en ook beantwoord hebt gekregen.
Vragen naar "onbeschreven" dames is dan niet nodig : in ieder geval wat Chanel betreft.

Vast gefeliciteerd met je 1e recensie : ik in ieder geval kijk er naar uit . Mocht je hulp nodig hebben 'hoe' een recensie te plaatsen , dan hoor ik het wel via een 'pm' van je.

Welkom bij de "delers".👍
ik kijk ook uit naar de recensie van @wandelaar 54321
 
Goedenavond heren,

Er stond een geruime tijd geleden een meid Roemeens / Italiaans (naar eigen zeggen) bij Geleenstraat 86 K2. Kort kapsel, tattoo sleeve met een kompas op haar bovenarm, 30 jaar, circa 1,70m en een beetje vol met grote billen.

Als iemand meer over haar weet. Stuur me a.u.b. een berichtje. Ik had mooie tijden met haar en zou het graag nog eens willen doen 😁👍.
 
Terug
Bovenaan Onderaan