Algemeen Den Haag algemeen

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren
Rond 12 uur even door doublet gelopen tijdens mn lunch en zag dat Sandra weer terug is.
@De connaisseur , Adriana van 3k8 was ook al aanwezig toen
Verder was het volle bezetting in de stenen passage en in de witte passage, de dames die je standaard ziet, waren er.
Verder Ruby gespot, Irina 5k1, Eva van 5k2, Andra op 16k1 en Alexandra op 16k2, Erika van de kattekop niet, Aline van 23k1 weer wel.
Verder op ook een Maya gespot die ik al een tijdje niet heb gezien, daar bijna bij 75/75a en daarvoor ook een blonde roemeense die altijd op een stoeltje zat en die is wel echt veel dikker geworden ineens echt een dikke kop waar ik wel verbaast door was.

Verder was er ook een dame aan het eind bij 75/75a maar was geen Valerie.

Rond 12 uur even door doublet gelopen tijdens mn lunch en zag dat Sandra weer terug is.
@De connaisseur , Adriana van 3k8 was ook al aanwezig toen
Verder was het volle bezetting in de stenen passage en in de witte passage, de dames die je standaard ziet, waren er.
Verder Ruby gespot, Irina 5k1, Eva van 5k2, Andra op 16k1 en Alexandra op 16k2, Erika van de kattekop niet, Aline van 23k1 weer wel.
Verder op ook een Maya gespot die ik al een tijdje niet heb gezien, daar bijna bij 75/75a en daarvoor ook een blonde roemeense die altijd op een stoeltje zat en die is wel echt veel dikker geworden ineens echt een dikke kop waar ik wel verbaast door was.

Verder was er ook een dame aan het eind bij 75/75a maar was geen Valerie.
Carmen er ook in de witte passage ?

daarvoor ook een blonde roemeense die altijd op een stoeltje zat en die is wel echt veel dikker geworden ineens echt een dikke kop waar ik wel verbaast door was.
Ik zag haar ook vandaag en weet welke je bedoelt. Bij sommige dames lijkt het altijd op de juiste plekken terecht te komen als ze wat zwaarder worden. Bij haar is het helaas compleet het tegenovergestelde... Bij de een gaat het allemaal naar de borsten en de billen, bij de ander naar de kin en de buik.

de idioten vergeten als je de doubie sluit komt er meer illegale prostitutie en overlast wat denk je als je alles maar gaat verbieden dan gaat men het elders zoeken en geloof me dat heb je niet in controle je kan het beter veilig en controleerbaar houden ze wilden vroegah zelfs een prostitutie centrum openen bij holland spoor of centraal ging ook niet door
De dames achter de ramen betalen weinig belasting, maar ze betalen in iedere geval nog iets.
De illegale prostituees betalen niks en sluizen het verdiende geld illegaal het land uit.

De dames achter de ramen betalen weinig belasting, maar ze betalen in iedere geval nog iets.
De illegale prostituees betalen niks en sluizen het verdiende geld illegaal het land uit.
We gaan niet weer hierover hebben over wat ze verdienen en hoeveel belasting zij betalen. Dan zitten we weer een week verder met vervuiling van deze topic. Minder zeuren meer neuken aub of bekhouden.

Ik zag haar ook vandaag en weet welke je bedoelt. Bij sommige dames lijkt het altijd op de juiste plekken terecht te komen als ze wat zwaarder worden. Bij haar is het helaas compleet het tegenovergestelde... Bij de een gaat het allemaal naar de borsten en de billen, bij de ander naar de kin en de buik.
Juist! Haar hele gezicht is opgeblazen, dacht echt wtf en dat terwijl ik haar nog een x wilde bezoeken maar no way. Weet je hoe zij heet? Ze staat al een hele tijd in doublet.
Die dame Maya ernaast is wel heel knap en ook een mooi figuur.

Maarr Adriana van 3k8 weer bezocht 😜? Ze keek heel vrolijk toen ik dr zag iig en dat is altijd een goed teken bij haar.

@Ceraev Coco is helaas de hele maand april op vakantie, een afspraak wordt dus pas in mei. Heb je in de tussentijd nog mooie aanraders in Den Haag: bij voorkeur met een Latijns-Amerikaanse (Latina) of Midden-Oosterse uitstraling/ gezichtskenmerk en een atletisch 'curvy' postuur? Dus eigenlijk een andere Coco :ROFLMAO: . Anders wacht ik wel tot mei.

Groet, (een ongeduldige) Marco van Basten

@Ceraev Coco is helaas de hele maand april op vakantie, een afspraak wordt dus pas in mei. Heb je in de tussentijd nog mooie aanraders in Den Haag: bij voorkeur met een Latijns-Amerikaanse (Latina) of Midden-Oosterse uitstraling/ gezichtskenmerk en een atletisch 'curvy' postuur? Dus eigenlijk een andere Coco :ROFLMAO: . Anders wacht ik wel tot mei.

Groet, (een ongeduldige) Marco van Basten
Ja zeker, dit raad ik je dan aan:
- Mila van Maison Monty (Iraanse dame, super gewild)
- Monica van Maison Monty (half colombiaans, supermooie meid en echt strakke lichaam)
- Eva van geleenstraat 110p k4 (domincaans, superstrak en vriendelijk)
- Mila van DS kan ook maar zij accepteert geen buitenlandse gastenn volgens mij dus alleen mogelijk als je een kaaskop bent zoals ik
- Julia van Maison Monty: (superlekkere latina)
- Carina van doubletstraat 5k3 (lekkere en vriendelijke latina die haar werk consequent uitvoert, het is altijd dezelfde schema en service, wel fijn als je t mij vraagt)

En anders, probeer ook zelf een paar dames ;) en blijf de reviews delen, want jij hebt echt een schrijftalent, moest aan @De connaisseur denken toen ik je laatste review las

- Carina van doubletstraat 5k3 (lekkere en vriendelijke latina die haar werk consequent uitvoert, het is altijd dezelfde schema en service, wel fijn als je t mij vraagt)
en vergeet Cristal in de witte passage niet, ook een dame met een goede dienstverlening

Laatst bewerkt:
Afgelopen tijd weer een paar keer door de Geleen gelopen. Best leuke dames, maar wat mij opvalt is het gebrek aan frivoliteit en plezier. Veelal strakke gezichten, geen lachje te zien en een koele uitstraling. Dat mag natuurlijk, maar ik hou wel van een beetje vrolijkheid. Wandelaars: zijn er nog leuke, goedlachse, knappe dames te vinden? Heeft iemand tips?

Afgelopen tijd weer een paar keer door de Geleen gelopen. Best leuke dames, maar wat mij opvalt is het gebrek aan frivoliteit en plezier. Veelal strakke gezichten, geen lachje te zien en een koele uitstraling. Dat mag natuurlijk, maar ik hou wel van een beetje vrolijkheid. Wandelaars: zijn er nog leuke, goedlachse, knappe dames te vinden? Heeft iemand tips?
Ron Brandsteder zat toch in memoriam? Vandaar die strakke gezichten 🥴

@Ronbrandsteder4, De Geleenstraat is niet de honeymoonquiz.

Maar goed. Het verband tussen goedlachs aan het raam en goed/gezellig binnen is volgens mij nul of lager. Dus weet wat je vraagt.

Terug
Bovenaan Onderaan