Bekijk de onderstaande video om te zien hoe je onze site als een web app op je startscherm installeert.
Opmerking: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!
RegistrerenCarmen er ook in de witte passage ?Rond 12 uur even door doublet gelopen tijdens mn lunch en zag dat Sandra weer terug is.
@De connaisseur , Adriana van 3k8 was ook al aanwezig toen
Verder was het volle bezetting in de stenen passage en in de witte passage, de dames die je standaard ziet, waren er.
Verder Ruby gespot, Irina 5k1, Eva van 5k2, Andra op 16k1 en Alexandra op 16k2, Erika van de kattekop niet, Aline van 23k1 weer wel.
Verder op ook een Maya gespot die ik al een tijdje niet heb gezien, daar bijna bij 75/75a en daarvoor ook een blonde roemeense die altijd op een stoeltje zat en die is wel echt veel dikker geworden ineens echt een dikke kop waar ik wel verbaast door was.
Verder was er ook een dame aan het eind bij 75/75a maar was geen Valerie.
Geen bordje gezien met Carmen. Maar hoe ziet ze eruit en in welke kamer?Carmen er ook in de witte passage ?
Ruysendaalkade adam tegenwoordigAllang weg.
K 11 rond de 50 cub b normaal figuurGeen bordje gezien met Carmen. Maar hoe ziet ze eruit en in welke kamer?
Ik zag haar ook vandaag en weet welke je bedoelt. Bij sommige dames lijkt het altijd op de juiste plekken terecht te komen als ze wat zwaarder worden. Bij haar is het helaas compleet het tegenovergestelde... Bij de een gaat het allemaal naar de borsten en de billen, bij de ander naar de kin en de buik.daarvoor ook een blonde roemeense die altijd op een stoeltje zat en die is wel echt veel dikker geworden ineens echt een dikke kop waar ik wel verbaast door was.
De dames achter de ramen betalen weinig belasting, maar ze betalen in iedere geval nog iets.de idioten vergeten als je de doubie sluit komt er meer illegale prostitutie en overlast wat denk je als je alles maar gaat verbieden dan gaat men het elders zoeken en geloof me dat heb je niet in controle je kan het beter veilig en controleerbaar houden ze wilden vroegah zelfs een prostitutie centrum openen bij holland spoor of centraal ging ook niet door
We gaan niet weer hierover hebben over wat ze verdienen en hoeveel belasting zij betalen. Dan zitten we weer een week verder met vervuiling van deze topic. Minder zeuren meer neuken aub of bekhouden.De dames achter de ramen betalen weinig belasting, maar ze betalen in iedere geval nog iets.
De illegale prostituees betalen niks en sluizen het verdiende geld illegaal het land uit.
Juist! Haar hele gezicht is opgeblazen, dacht echt wtf en dat terwijl ik haar nog een x wilde bezoeken maar no way. Weet je hoe zij heet? Ze staat al een hele tijd in doublet.Ik zag haar ook vandaag en weet welke je bedoelt. Bij sommige dames lijkt het altijd op de juiste plekken terecht te komen als ze wat zwaarder worden. Bij haar is het helaas compleet het tegenovergestelde... Bij de een gaat het allemaal naar de borsten en de billen, bij de ander naar de kin en de buik.
Vanmorgen bezocht, ze is er dus alweer 2 weken. Een review hoeft van haar niet dus dat respecteer ik.Morgenochtend wil ik ff langs de doubletstraat. Iemand die kan zeggen of Szilvia werkt op 8 k7 dacht ik.
UiteraardMaarr Adriana van 3k8 weer bezocht?
Ja hoor, gisteren was ze er nog.Is Brenda va de hunsestraat nog werkzaam?
Ja zeker, dit raad ik je dan aan:@Ceraev Coco is helaas de hele maand april op vakantie, een afspraak wordt dus pas in mei. Heb je in de tussentijd nog mooie aanraders in Den Haag: bij voorkeur met een Latijns-Amerikaanse (Latina) of Midden-Oosterse uitstraling/ gezichtskenmerk en een atletisch 'curvy' postuur? Dus eigenlijk een andere Coco. Anders wacht ik wel tot mei.
Groet, (een ongeduldige) Marco van Basten
en vergeet Cristal in de witte passage niet, ook een dame met een goede dienstverlening- Carina van doubletstraat 5k3 (lekkere en vriendelijke latina die haar werk consequent uitvoert, het is altijd dezelfde schema en service, wel fijn als je t mij vraagt)
en vergeet Cristal in de witte passage niet, ook een dame met een goede dienstverlening
![]()
Recensie - Cristal (Col), Den Haag, Doubletstraat 31 k2
Ze werkte toch in iedere geval in de avond? Ik bezocht haar een aantal keer op Zondagavond.www.girlsreview.nl
Ze is momenteel ook aanwezig.Is Brenda va de hunsestraat nog werkzaam?
Ron Brandsteder zat toch in memoriam? Vandaar die strakke gezichtenAfgelopen tijd weer een paar keer door de Geleen gelopen. Best leuke dames, maar wat mij opvalt is het gebrek aan frivoliteit en plezier. Veelal strakke gezichten, geen lachje te zien en een koele uitstraling. Dat mag natuurlijk, maar ik hou wel van een beetje vrolijkheid. Wandelaars: zijn er nog leuke, goedlachse, knappe dames te vinden? Heeft iemand tips?
@Ronbrandsteder4, De Geleenstraat is niet de honeymoonquiz.Afgelopen tijd weer een paar keer door de Geleen gelopen. Best leuke dames, maar wat mij opvalt is het gebrek aan frivoliteit en plezier. Veelal strakke gezichten, geen lachje te zien en een koele uitstraling. Dat mag natuurlijk, maar ik hou wel van een beetje vrolijkheid. Wandelaars: zijn er nog leuke, goedlachse, knappe dames te vinden? Heeft iemand tips?
Daarom maakt het ook niet uit als sommigen aangeven dat er 70 dames aanwezig zijn. Als je deze criteria eraf haalt en dan nog de dames eraf haalt die te oud, te lelijk, te dik of simpelweg je type niet zijn blijft er weinig keuze overLachebekjes e, ruitentiksters en dansmeisjes mijd ik