Algemeen Den Haag algemeen

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren
Ik heb de dame van 51k2 deze week geprobeerd. Ik heb die extras niet gedaan maar kan wel melden dat het een hele aardige en ervaren dame is dus ik denk dat als je dat afspreekt ze het wel waar maakt.

Edit: werknaam Cristina
Ik trof vandaag wat ik dacht was een nieuwe dame bij 51k5, vroeg hoe ze heet en of ze nieuw was zei ze Cristina en nee ze had hiervoor op geleens gewerkt.

Zag vandaag, Doublet 28 een latina milf met zwarte bril en naambord Luna. Zag er wel lekker en sexy uit. Had mijn kruid inmiddels al elders verschoten (Nena) Wie heeft ervaring met deze Luna en wat haar werktijden/dagen zijn.

Zag vandaag, Doublet 28 een latina milf met zwarte bril en naambord Luna. Zag er wel lekker en sexy uit. Had mijn kruid inmiddels al elders verschoten (Nena) Wie heeft ervaring met deze Luna en wat haar werktijden/dagen zijn.
Dame werkt al zeker 15 jaar regelmatig in de Doublet. Ooit had ze een draadje, maar kennelijk na een opschoonactie naar het archief verdwenen😉 Recensies waren overwegend positief, mijn ervaring was dat ook.

Terug
Bovenaan Onderaan