Wie hangt haar bordje dan op? Een collega op t rijtje?Het bordje van Ruru van Geleenstraat 86 k1 hangt er weer, werkt waarschijnlijk 's-avonds.
Bekijk de onderstaande video om te zien hoe je onze site als een web app op je startscherm installeert.
Opmerking: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!
RegistrerenWie hangt haar bordje dan op? Een collega op t rijtje?Het bordje van Ruru van Geleenstraat 86 k1 hangt er weer, werkt waarschijnlijk 's-avonds.
Dat ik dit nog mag mee maken.Even tussendoor: gefeliciteerd allen met de 1000ste pagina in dit topic
Het kan ook zijn, dat ze er gisteravond was.Wie hangt haar bordje dan op? Een collega op t rijtje?
Vaak witwas praktijken van de kamerverhuurder. Naambordjes op niet verhuurde kamers hangen, zodat hij in zijn boeken kan noteren dat de kamer verhuurd is geweest en zijn geld kan witwassen.Wie hangt haar bordje dan op? Een collega op t rijtje?
Zij zelf als ze haar kamer alvast inrichtWie hangt haar bordje dan op? Een collega op t rijtje?
Inderdaad, belastingdienst loopt daar niet rondWat een onzin.
Oké, maar dan is ze kennelijk al langs geweest.Zij zelf als ze haar kamer alvast inricht
Inderdaad, belastingdienst loopt daar niet rond
En binnenkort bericht #30.000.Even tussendoor: gefeliciteerd allen met de 1000ste pagina in dit topic
Nee, waarschijnlijk gewoon om te werken.Om haar kamer in te richten met haar spullen
Degene die bericht# 100000 post, mag een gratis rondje wiepen?En binnenkort bericht #30.000.
Den Haag Algemeen rules!
Dat duurt nog wel zo'n 10 jaar, als het forum dan nog bestaat.
Nee ze is er nog niet.
Als ze terug is denk ik dat iemand gaat het hier melden.
Humor heb je zo te zien niet. Mijn tekst was doorspekt met humor en gein, maar sommigen zijn altijd serieus. Neem eens een biertje voor je antwoord, dan zie je het leven misschien wat vrolijkerWat een onzin.
Ik had AI nodig om enig humor in jouw tekst te ontdekken:Humor heb je zo te zien niet. Mijn tekst was doorspekt met humor en gein, maar sommigen zijn altijd serieus. Neem eens een biertje voor je antwoord, dan zie je het leven misschien wat vrolijker
Ik wou net zeggen ze is aanwezig op kamer 6 NellyNelly is al een paar dagen aan het werk op kamer 6.
Is dit Nelly uit de hunsestraat die daarna in de roze passage ook zat?Ik wou net zeggen ze is aanwezig op kamer 6 Nelly
Nee, dit gaat volgens mij over deze: https://www.girlsreview.nl/threads/nelly-den-haag-doubletstraat-25-k10.33786/Is dit Nelly uit de hunsestraat die daarna in de roze passage ook zat?
Oke thanxNee, dit gaat volgens mij over deze: https://www.girlsreview.nl/threads/nelly-den-haag-doubletstraat-25-k10.33786/
Een Latina die ik verder niet ken.
De (Oost-Europese) Nelly uit de Hunsestraat is definitief gestopt, al een hele tijd geleden.