Algemeen Den Haag algemeen

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren
Lekker dan, Ik wilde juist vanavond weer eens langsgaan na er ruim een jaar niet meer geweest te zijn.
Nou heb ik maar 1 bikinimeisje nodig, maar het is altijd wel fijn als er een beetje keuze is.
Misschien dat het op een zaterdag wel beter is, liep gisteren na een gangbang er nog snel even door en zag veel lege ramen, dus viel een beetje tegen.
 
Vanmiddag rond twee uur puilden de ramen er ook niet uit van vrouwelijk schoon. In de alternatieve plezierbuurt was de generale situatie iets beter, maar ook daar toen een paar gapende leegten achter glas - en je schrikt: je ziet jezelf.

Voor vele dames zal het opdelen van minder werktijd in twee betaaltermijnen, of het in sommige gevallen opwaarderen van de huurprijzen van wat nu een verkorte hele werkperiode is, een reden zijn om in het thuisland nog even al dromend na te genieten van jullie genotsknotsen.
 
Lekker dan, Ik wilde juist vanavond weer eens langsgaan na er ruim een jaar niet meer geweest te zijn.
Nou heb ik maar 1 bikinimeisje nodig, maar het is altijd wel fijn als er een beetje keuze is.
ik denk dat je wel meer dan 1 bikinimeisje kan vinden, alleen zou ik niet op zaterdagavond gaan, maar dat heeft meer met de sfeer in de straat te maken.
 
Laatst bewerkt:
Gewoon even filosoferen. Het zou mij best chil lijken als er in dat winkeltje om de hoek bij doublet een cafetje of iets dergelijks kwam waar je even een drankje kan doen/ klein sexwinkeltje. Want wat doen jullie nu als je favoriete dame bezet is of je nog even niks vind ? Ik ga dan in de auto zitten op m'n telefoon. Hoe chil zou het zijn als je even een colaatje kan doen en beetje snuffelen in een geil winkeltje ..
 
Gewoon even filosoferen. Het zou mij best chil lijken als er in dat winkeltje om de hoek bij doublet een cafetje of iets dergelijks kwam waar je even een drankje kan doen/ klein sexwinkeltje. Want wat doen jullie nu als je favoriete dame bezet is of je nog even niks vind ? Ik ga dan in de auto zitten op m'n telefoon. Hoe chil zou het zijn als je even een colaatje kan doen en beetje snuffelen in een geil winkeltje ..
Jij wil een saloon met van die klapdeuren natuurlijk.
 
Laatst bewerkt:
Terug
Bovenaan Onderaan