Algemeen Den Haag algemeen

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren
Goedemiddag heren, ik ben hier nieuw. Ik heb een vraag maar weet niet of ik hier goed ben. Ik ben opzoek naar een medewandelaar die open staat om een trio te doen MM/V (regio Den Haag). Ik hou zelf van donkere vrouwen en latina's. Als er heren zijn die dat ook willen en leuke dames weten stuur mij dan een pb. Mocht ik hier niet goed zijn hoor ik het graag
Wellicht heeft @Wandeleer hier interesse in, zo te lezen hebben jullie min of meer de zelfde smaak. Ook hij was een tijdje geleden op zoek naar wandelmaatje.
 
Hoe heten die 2 dames in 4 k3 en k2?(Doubletstraat) Roemeens (donker haar), slank/normaal postuur, dame in 4 k2 wel wat slanker. Dame in 4 k3 heb ik 3 keer bezocht, bij mijn 1e bezoek stelde ze zich voor als Jennifer, ze kijkt altijd vrolijk en is vriendelijk en totaal niet arrogant. Maar ove r haar lees ik ook niks. Volgens mij heeft ze een andere werknaam.
Is dit een dame met groene ogen, knap en schattig gezicht, ietwat mollig en grotere (hangende) borsten? Jennifer bedoel ik btw.
 
Op 4 k3 heet Andra en op 4 k2 ben ik ff naam kwijt maar ook een fijne dame. Had haar een poosje geleden bezocht, verschillende standjes mogelijk. Ze was wel passief tijdens de seks.
 
Op 4 k3 heet Andra en op 4 k2 ben ik ff naam kwijt maar ook een fijne dame. Had haar een poosje geleden bezocht, verschillende standjes mogelijk. Ze was wel passief tijdens de seks.
ook al passief :unsure: Waar heb ik dat eerder gelezen vandaag?
Over Andra staat een recensie, door mij zelf gestart.

 
@modjomaster @Marcov12 dus de dame van 4 k3 heet Andra, bij mijn 1e bezoek stelde ze zich voor als Jennifer…. apart🤨
Maar goed, ik wou dit weten om recensies van haar te lezen. En die andere dame lijkt mij ook iemand die passief is en niks zegt, daarom bezoek ik haar niet. En ik voel mij ook niet aangetrokken tot haar….maar ze kijken mij altijd aan.
 
@modjomaster @Marcov12 dus de dame van 4 k3 heet Andra, bij mijn 1e bezoek stelde ze zich voor als Jennifer…. apart🤨
Maar goed, ik wou dit weten om recensies van haar te lezen. En die andere dame lijkt mij ook iemand die passief is en niks zegt, daarom bezoek ik haar niet. En ik voel mij ook niet aangetrokken tot haar….maar ze kijken mij altijd aan.
Ik denk dat je 8k3/k4 bedoelt
 
Kijk we associëren vrouwen eenmaal. En we vergelijken ze. Vrouwen zijn net als ballen.
Vanaf 18 jaar tot 30 zijn ze net als voetbal. Er zijn 22 spelers/ mannen die vechten om de bal en iedereen wil die bal hebben en scoren. Hebben de vrouwen 30 jaar bereikt dan zijn ze net als basketbal. Iedereen wil als nog steeds de bal hebben scoren maar dan blijven er nog maar 12spelers/mannen over. Zijn ze 40jaar of ouder dan zijn net als tennisbal er blijven nog maar twee spelers/mannen over die willen scoren. Die bal gaat al heen en weer. Zijn ze 50 jaar of ouder dan zijn ze golfbal geworden. Er is maar 1 speler. Die ene speler wilt zo hard mogelijk die bal weg slaan. Hoe harder, hoe verder hoe beter.
 
Kijk we associëren vrouwen eenmaal. En we vergelijken ze. Vrouwen zijn net als ballen.
Vanaf 18 jaar tot 30 zijn ze net als voetbal. Er zijn 22 spelers/ mannen die vechten om de bal en iedereen wil die bal hebben en scoren. Hebben de vrouwen 30 jaar bereikt dan zijn ze net als basketbal. Iedereen wil als nog steeds de bal hebben scoren maar dan blijven er nog maar 12spelers/mannen over. Zijn ze 40jaar of ouder dan zijn net als tennisbal er blijven nog maar twee spelers/mannen over die willen scoren. Die bal gaat al heen en weer. Zijn ze 50 jaar of ouder dan zijn ze golfbal geworden. Er is maar 1 speler. Die ene speler wilt zo hard mogelijk die bal weg slaan. Hoe harder, hoe verder hoe beter.
Wat ben jij een balletje zeg 🤣
 
Wellicht heeft @Wandeleer hier interesse in, zo te lezen hebben jullie min of meer de zelfde smaak. Ook hij was een tijdje geleden op zoek naar wandelmaatje.
Ik ben daar idd voor in. Maar enkel met iemand die ook hetero is. Aangezien Geilebeer70 nieuw is, vermoed ik dat het een biseksueel persoon is die met een ander profiel dit toch met mij probeert te bekomen om samen Lorena te bezoeken.
 
Terug
Bovenaan Onderaan