Algemeen Den Haag algemeen

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren
Het is al langer dat een aantal dames 40€ vragen, maar 50€ gaat wel een beetje te ver. Dan zou ik aanrader om naar de Geleenstraat te gaan.
Dat een aantal dames 40 vragen wist ik wel, vind ik ook niet erg. Maar een aantal vragen 50 en dat gaat idd te ver in doubletstraat. En Joanna vroeg aan mij 40 en aan andere jongens 50, (voor mij natuurlijk een voordeel) maar door dat weet ik gewoon dat er veel bedrog heerst bij de dames.
 
Laatst bewerkt:
Ik wil rond 10en naar de doubletstraat en hierna naar de geleenstraat voor een geile pzc sessie. Wie raden jullie aan in beide straten op de vroege zondag ochtend? Ik zou Asha graag eens willen bezoeken in de geleenstraat na al die positieve reviews over haar. Hoor het graag!
 
Ik wil rond 10en naar de doubletstraat en hierna naar de geleenstraat voor een geile pzc sessie. Wie raden jullie aan in beide straten op de vroege zondag ochtend? Ik zou Asha graag eens willen bezoeken in de geleenstraat na al die positieve reviews over haar. Hoor het graag!
Asha werkt niet in het weekend,en in de Doubi op dit voege uur is Aimy een suggestie al pijpt ze niet meer ZC.
 
Heeft iemand recent de lange, rondborstige blondine Silvana gezien in de Rose passage kamer 12? Adverteerde tijdens eerste corona sluiting geregeld op Kinky, maar ook daar zie ik haar niet meer... Bedankt!
 
Enkele dames die voorheen in Amsterdam hebben gewerkt vragen gewoon 50 euro in de doublet. Ik heb ze maar vriendelijk bedankt.
Structureel blijven negeren. Of ze gaan lekker terug naar 020, of naar de Geleen...of geen klanten op de Doub.

Rug recht, been gestrekt! Dit gaan we niet doen natuurlijk :)
 
Zoooo @Ted en hoe rustiger zeker weten daarom kom ik er niet meer zoveel. Voor pijpen beffe neuken vragen veel al 70 euro sommige 75 vind dat echt te veel voor alkmaar. Kijk om 5 euro ga ik niet moeilijk doen maar je merkt nu toch wel verschillen. Voorheen op de dam had je sommige meiden die neukte ik voor een uur met 2 keer klaarkomen 100 euro nu 150 vragen ze. Dus alkmaar is wel duur geworden.
 
Kijk, terug naar €35 zal niet gaan gebeuren. Meestal resulteert dit dan in het feit dat de dames minder gaan verdienen en verkassen naar een andere stad of andere vorm van prostitutie. Nu zal er altijd wel markt blijven, maar de keuze zal gewoon minder worden.
Een wijs man zei ooit "massa is kassa"
 
De mannen komen toch wel hoe duur ze het ook maken.
Blijft voor velen toch een soort levensbehoefte.. Voor mij trouwens ook 🙄
Iedereen mekkeren toen het van €25 naar €30 ging, en naar €35, €40, en straks dus €50.
Verdubbeling in plusminus 6 jaar tijd. Straks ff inloggen op telebankieren om te kijken of ik ook dubbel salaris heb gekregen 🙄
 
"Enkele dames die voorheen in Amsterdam hebben gewerkt vragen gewoon 50 euro in de doublet." (# 3.422)

Ook in de "goedkoopste straat" honoreerde ik dames altijd met een briefje van vijftig, maar dat is mijn beslissing. Wordt dat bedrag gevraagd: hoezo ?Treinreis retour Amsterdam Centraal is nog geen Euro 13.

Ik vind het gewoonweg sociaal dat er ook voor de wat minder gevulde beurzen op allerlei gebied mogelijkheden moeten blijven bestaan, van de Aldi en de Primark tot en met de Doublet, om maar eens wat "super"-markten te noemen.
 
"Enkele dames die voorheen in Amsterdam hebben gewerkt vragen gewoon 50 euro in de doublet." (# 3.422)

Ook in de "goedkoopste straat" honoreerde ik dames altijd met een briefje van vijftig, maar dat is mijn beslissing. Wordt dat bedrag gevraagd: hoezo ?Treinreis retour Amsterdam Centraal is nog geen Euro 13.

Ik vind het gewoonweg sociaal dat er ook voor de wat minder gevulde beurzen op allerlei gebied mogelijkheden moeten blijven bestaan, van de Aldi en de Primark tot en met de Doublet, om maar eens wat "super"-markten te noemen.
mee eens, geef ook altijd minstens € 50,-. Ook eigenbelang speelt wel mee, ik zou niet blij zijn als de Doublet verdwijnt wegens al te veel zuinigheid
 
Terug
Bovenaan Onderaan