Enkele dames die voorheen in Amsterdam hebben gewerkt vragen gewoon 50 euro in de doublet. Ik heb ze maar vriendelijk bedankt.
Bekijk de onderstaande video om te zien hoe je onze site als een web app op je startscherm installeert.
Opmerking: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!
RegistrerenWaar stond ze precies?Vandaag een Nederlandse dame gezien in de geleenstraat met een tattoo op dr borst. Weet iemand haar naam?
Paar ramen verder dan Linda NLWaar stond ze precies?
Dat een aantal dames 40 vragen wist ik wel, vind ik ook niet erg. Maar een aantal vragen 50 en dat gaat idd te ver in doubletstraat. En Joanna vroeg aan mij 40 en aan andere jongens 50, (voor mij natuurlijk een voordeel) maar door dat weet ik gewoon dat er veel bedrog heerst bij de dames.Het is al langer dat een aantal dames 40€ vragen, maar 50€ gaat wel een beetje te ver. Dan zou ik aanrader om naar de Geleenstraat te gaan.
Wat ouder, grote borsten en met NL vlaggetje?Paar ramen verder dan Linda NL
Ja, die bedoel ik! Weet je haar naam?Wat ouder, grote borsten en met NL vlaggetje?
Ik had haar heel wat jaren geleden bezocht, toen ze nog geblondeerd was. Toen noemde ze zich Daisy en stond ze met naambordje. Was niet bijzonder goed of bijzonder slecht. En veel overdreven nepgekreun.Ja, die bedoel ik! Weet je haar naam?
Nou Hongaarse Jessy lijkt er meer op jammer dat ze niet meer te vinden isIk kon me trouwens heugen dat iemand hier vorige week iets had geschreven over een dvp uit de doubletstraat die op Calisi ink zou lijken?? Wie was dit en waar staat ze?
GR RF
Asha werkt niet in het weekend,en in de Doubi op dit voege uur is Aimy een suggestie al pijpt ze niet meer ZC.Ik wil rond 10en naar de doubletstraat en hierna naar de geleenstraat voor een geile pzc sessie. Wie raden jullie aan in beide straten op de vroege zondag ochtend? Ik zou Asha graag eens willen bezoeken in de geleenstraat na al die positieve reviews over haar. Hoor het graag!
Structureel blijven negeren. Of ze gaan lekker terug naar 020, of naar de Geleen...of geen klanten op de Doub.Enkele dames die voorheen in Amsterdam hebben gewerkt vragen gewoon 50 euro in de doublet. Ik heb ze maar vriendelijk bedankt.
Maar nog vreemder zijn die mannen die dat betalen.die hoeren hebben wel lef hoor om 50 euro te vragen….in de goedkoopste straat hahahaha moet niet gekker worden joh….
Dit was karima of karima. Staan ongeveer 388 slechte recensies hier op het forum. Dus helaas los van het uiterlijk niet gaanNou Hongaarse Jessy lijkt er meer op jammer dat ze niet meer te vinden is
Stond een paar jaar geleden in doubletstraat bij de witte puien
mee eens, geef ook altijd minstens € 50,-. Ook eigenbelang speelt wel mee, ik zou niet blij zijn als de Doublet verdwijnt wegens al te veel zuinigheid"Enkele dames die voorheen in Amsterdam hebben gewerkt vragen gewoon 50 euro in de doublet." (# 3.422)
Ook in de "goedkoopste straat" honoreerde ik dames altijd met een briefje van vijftig, maar dat is mijn beslissing. Wordt dat bedrag gevraagd: hoezo ?Treinreis retour Amsterdam Centraal is nog geen Euro 13.
Ik vind het gewoonweg sociaal dat er ook voor de wat minder gevulde beurzen op allerlei gebied mogelijkheden moeten blijven bestaan, van de Aldi en de Primark tot en met de Doublet, om maar eens wat "super"-markten te noemen.