Algemeen Den Haag algemeen

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren
@Marco12 bedoel je die dame met vaak roze bikini en tattoo's op haar been en rug. Stond eerst aan de overkant op 12. Haar service is matig vind ik. Pzc doet ze niet. Standaard service en snel afwerkend. Na twee keer stotend wil ze andere standje altijd. Leuke dame of te zien. Maar haar inzet is aan de lagere kant. Haar naam ben ik vergeten. Wellicht weet andere wandelaars het wel.
Jammer van haar service, toen ik langsliep stak ze haar tong uit. Verder ziet ze er leuk uit.
 
Jongedame...skinny...blond...brilletje....
Een paar raampjes verder heb ik deze dame bezocht.
Zou dezelfde kunnen zijn...misschien ook niet...

Inna staat nog steeds op 24 k1, op 22 k1 staat Roxanna. Die al een poosje in de straat werkt.
 
Weet iemand of Esther er vandaag staat? Blonde Nederlandse dame aan de kant van het plas gedeelte. Ken haar kamernummer even niet uit het hoofd. Ze werkt meestal tot een uur of 5.
 
"Weet er iemand iets over blonde(lang haar) slanke kleine Anna op Hunze straat 2a 3e raam?" ( 3.397)

Lang blond haar is een "extension". Zegt (van origine) Spaanse te zijn, maar ik heb stiekem zo mijn (nooit geuite) twijfels.

NZC is zeker niet verplicht: ze doet ook gerubberde seks. Stuk goedkoper en een stuk veiliger. Maar voor sommigen is het vermeld worden op het door Paulus II opgemelde forum (# 3.398) al een reden tot drastisch mijden.

Spreekt redelijk goed Engels. Vertelde me ooit dat ze nieuw was in het vak, maar ... jawel, ik heb ook wat dat betreft zo mijn (eveneens nooit geuite) twijfels.

Heeft geen gelaat dat eenieder zal bevallen of aanlokken. Geen siliconen. Natuurlijke melkheuveltjes, niet al te stevig. Wel vriendelijk, tenminste als je haar enigszins kent.

U probeert wat u begeert - en u leert ... maar ... gerubberd, of het zweert ...
 
Sommige dames bij de Doubletstraat vragen nu €50. En bij Joanna betaal ik €40 en toen andere jongens bij haar kwamen vroeg ze €50 ik zag het toen ik er op dat moment langs liep. Die dames liegen wel veel en zijn niet altijd eerlijk over de prijzen. Kan je net zo goed naar de Geleenstraat of Amsterdam, dan heb je nog betere dames ook. Ik heb ook niet geneukt vanavond en ik heb er geen spijt van.
 
Terug
Bovenaan Onderaan