Algemeen Den Haag algemeen

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren

Ik denk dat je Alina bedoelt @AllesIsVoorBassie. Zij komt uit doubletstraat 5k2. Is verhuisd naar Geleen. Althans dat heb ik gehoord en je omschrijving lijkt sprekend op haar. Haar spleetje tussen haar tanden en slank is een bekend kenmerk. Op kinky gebruikt ze de naam Bella.
Nee, dit lijkt niet dezelfde dame.. het was echt 120-122, achter een wat groter raam.
 
De kaartjes van de straten staan hier:

Maar voor de huidige met GPS-navigatie opgegroeide generaties is kaartlezen een verloren kunst.
Misschien helpt het volgende voor het identificeren van een raam.
Op de zeer uitgebreide FAQ van Hookers stond een link naar:
Deze kaartjes zijn gekoppeld aan foto's van de panden met (lege) ramen.
Klik op een huisnummer en zie een foto van het raampand.

Ik ga weer met weemoed terugdenken aan mijn militaire dienstplicht, toen wij op de Veluwe gedropt werden met alleen een landkaart en de weg naar de kazerne zonder overige hulpmiddelen moesten terugvinden.
 

Deze dame is in ieder geval alina van doubl 5k2. Welke dvp speel nou niet op haar mobiel. Willen ze werken en geld verdienen dan zoeken ze contact. Oogcontact, tikken op het raam, glimlach, swingen met hun kont. Swingen met hun kont is meer in doubl. In Geleen is meer glimlach 🤣. Telefoon spelen zie ik ze allemaal doen. Wandelaars whatsapp dvp eenmaal voor een afspraak. Nu de vraag is wie allesisvoorbassie bedoeld? Kan het misschien zo dat aline geen vast plek hebt. Vandaag op deze kamer en morgen andere kamer. Maar goed. Enkele wandelaars kennen alina sowieso. Dus die weten het. Aan allesisVoorBassie om goed uit te zoeken welke raam het is. 110-122-126 en welke dame hij echt bedoeld.
 

Deze dame is in ieder geval alina van doubl 5k2. Welke dvp speel nou niet op haar mobiel. Willen ze werken en geld verdienen dan zoeken ze contact. Oogcontact, tikken op het raam, glimlach, swingen met hun kont. Swingen met hun kont is meer in doubl. In Geleen is meer glimlach 🤣. Telefoon spelen zie ik ze allemaal doen. Wandelaars whatsapp dvp eenmaal voor een afspraak. Nu de vraag is wie allesisvoorbassie bedoeld? Kan het misschien zo dat aline geen vast plek hebt. Vandaag op deze kamer en morgen andere kamer. Maar goed. Enkele wandelaars kennen alina sowieso. Dus die weten het. Aan allesisVoorBassie om goed uit te zoeken welke raam het is. 110-122-126 en welke dame hij echt bedoeld.
Gisterenavond heb ik haar niet gezien helaas, wellicht werkt ze alleen doordeweeks of overdag. Het was toch 126 trouwens, wat grotere ramen en een tv die aan staat op de achtergrond.
 
Ja, Nu dat je het er over hebt. dat was echt een held. Hij schreef altijd in gebrekkig Nederlands. Ook personen als Douwe Dabbert mis ik.
Leo Almere.. Heb ik nog wijze lessen van geleerd als 40 plusser 😁
Misschien hier met een andere nick..

Weet iemand of Antonia 75p of Crystal 31p er deze middag is?
Ik twijfel met dit klote weer om te gaan..
 
Deze Anna zie ik geregeld nog zitten in de avond. Gisteravond zag ik wel licht op het adres maar ik zag niemand toen ik een aantal keer voorbij liep.
thanks, ik wandel alleen 's-middags en dan ook nog aan het begin dus als ze alleen de avondshift doet dan heb ik haar daardoor gemist. Tegenwoordig is het nogal een onderneming om de stad richting Utrecht uit te komen dus ik rijd liever niet voor niks
 
Terug
Bovenaan Onderaan