Algemeen Den Haag algemeen

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren
Theresa heb ik 2-3 jaar geleden bezocht, op zich niet verkeerd maar er zijn betere.. wel vreemd dat er geen topic van haar is, omdat er best vaak om haar gevraagd wordt.
Ze is niet verkeerd , vind ik ook . Ik wacht nog even af of 1 van haar andere vele fans een verhaaltje schrijft. Wellicht @Damian070 (oud hookers lid ? ) zoals hij schrijft. anders start ik binnenkort wel een topic : als er 1 over de dam is .......
 
Ze is niet verkeerd , vind ik ook . Ik wacht nog even af of 1 van haar andere vele fans een verhaaltje schrijft. Wellicht @Damian070 (oud hookers lid ? ) zoals hij schrijft. anders start ik binnenkort wel een topic : als er 1 over de dam is .......
Nee ik ben geen oud hockers schrijver ik ga vanavond langs kijken of ze er is dan hahah

Ik zit steeds te kijken maar nu ga k der proberen
 
Op hookers heb ik ook over haar geschreven en vooral wandelaar "pfan89" schreef over haar.....

Damian : Ik wens je veel plezier en genot met Theresa. Maak maar een complimentje over haar outfit : kan ze wel waarderen 😉
 
Laatst bewerkt:
Heel lang geleden ben ik een keer bij Theresa geweest, was niet onaardig. Ze doet alles met condoom.
Verder heb ik haar aan het raam een keer gevraagd of ik haar kontje zou kunnen likken, maar dat was niet mogelijk. "Mijn kontje zit op slot", zei ze :LOL:. Hier kunnen we ook wel uit afleiden dat anaal er niet in zit, voor degenen die dat zouden willen.
 
Ze heeft de laatste wel een flinke reet gekregen. Perfect om tegen aan te bonken!! Haha 😆


Pff, je zou eens moeten weten wat een behoefte ik hieraan heb. Voor mij is goede sex, een goede wandelbeurt primair gelijk aan heerlijk tegen een dikke grote reet van achteren stoten en jezelf naar een orgasme pompen. Mijn vaste raamdame is een aantal weken op vakantie en mijn vaste privedame is in het buitenland en keert voorlopig niet terug.
En veel andere dames met zo'n type reet zijn er helaas niet. Ik heb afgelopen week even de Doublet bezocht met de hoop om Kayla aan te treffen, maar zij was er niet. En niemand weet haar vaste werkdagen en werktijden helaas. Dus ik ben wel wanhopig haha.
Theresa heb ik ook op het lijstje gezet voor nu, maar hoop echt dat Kayla er de volgende keer wel is.
 
Op hookers heb ik ook over haar geschreven en vooral wandelaar "pfan89" schreef over haar.....

Damian : Ik wens je veel plezier en genot met Theresa. Maak maar een complimentje over haar outfit : kan ze wel waarderen 😉
Nouu ik ben geweest helaas was theressa niet aanwezig ik heb gekozen voor een andere dame in de witte passage k14 wat een beest ben vergeten haar naam te vragen maar ze is een mooie chubby met echt een dikke kont ze ziet er uit als een colombiana ik zou zeker nog een keer terug gaan wat een kont is dat zeg pfff
 
Nouu ik ben geweest helaas was theressa niet aanwezig ik heb gekozen voor een andere dame in de witte passage k14 wat een beest ben vergeten haar naam te vragen maar ze is een mooie chubby met echt een dikke kont ze ziet er uit als een colombiana ik zou zeker nog een keer terug gaan wat een kont is dat zeg pfff
Een dikke reet is persoonlijk niet alles voor mij. De verhouding met het bovenlichaam is van belang, de vorm, terugstoot en of het hard of zacht is. Die neppe reten heb je ook niets aan. Ik kan nooit echt stoten omdat ze hun rug hol maken of apart liggen. Theresa weet in ieder geval hoe het moet en beschikt over de bovenstaande kwaliteiten.
 
Zo,ik kwam vorige week even in de witte passage,daar stonden op 25/k1 en 2 en 3 een paar mollige tante,s met behoorklijke billen en borsten.
Heb ik iets gemist is daar iets over te vertellen.Vast bedankt voor de moeite,mag ook in een prive bericht.
 
Terug
Bovenaan Onderaan