Algemeen Den Haag algemeen

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren
Voor de liefhebbers van een mega reet,er werkt de laatste paar weken een mollige dame in de Doub bij de 16 passage ze heeft een bril en zit voornamelijk op haar stoel ben wel nieuwsgierig naar haar geworden,zag eigenlijk pas goed hoe groot haar achterwerk was toen ze van het weekend kwam aanlopen man man ga haar denk volgende week proberen..iemand al enige ervaring mischien?
Is ze blond? Want er zit er 1 in de passage met een naturel mega reet, als ze die tegen me aanschuurde finishte ik al bijna 😛😛echt superlekker Raluca heet maar ze had geen bril
 
@Paulus2 volgens mij ben jij zo een beetje de burgemeester van de Doubletstraat. Heel fijn de info die je deelt en je "kennis" maar dan heb ik toch een bijzonder brutale vraag. Hoe is het zo gelopen dat je de burgemeester bent ? Woon je om de hoek ? Ben je er elke dag ? Verhuur je kamers. Erg veel interesse hier want je bent een wandelende encyclopedie. Keep on the good work
 
@Paulus2 volgens mij ben jij zo een beetje de burgemeester van de Doubletstraat. Heel fijn de info die je deelt en je "kennis" maar dan heb ik toch een bijzonder brutale vraag. Hoe is het zo gelopen dat je de burgemeester bent ? Woon je om de hoek ? Ben je er elke dag ? Verhuur je kamers. Erg veel interesse hier want je bent een wandelende encyclopedie. Keep on the good work
Ik moet je even corrigeren @Clint eastwood, @Paulus2 is de burgemeester van de Geleenstraat.
 
Wie is die leuke oudere dame met lekkere rondingen in Hunsestraat 51 K6,7 of 8? Liep daar van de week langs. Beetje spijt dat ik niet naar binnen ben gegaan….
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Ik heb een aantal keer een rijpe vrouw gezien beetje aan het begin van de doubletstraat aan de rechter kant. Ze heeft kort blond haar (tot de schouders) en best wel dikke tieten. Ik schat haat tussen de 35-50 jaar. Weet iemand wie dit is?
 
Wie is die leuke oudere dame met lekkere rondingen in Hunsestraat 51 K6,7 of 8? Liep daar van de week langs. Beetje spijt dat ik niet naar binnen ben gegaan….

Om op jouw vraag terug te komen :
Volgens mij is dat de blonde Nederlandse Mirjam op 51k7 . Ze stond er gisteren=donderdagmiddag ook en volgens mij met een bordje waarop staat 'kinky' .
Ik heb er gelukkig geen ervaring mee , maar ze had vele slechte recensies op hookers.

Volgens mij hoef je dus geen spijt te hebben dat je niet naar binnen bent gegaan , zoals je zegt.
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Wie is die leuke oudere dame met lekkere rondingen in Hunsestraat 51 K6,7 of 8? Liep daar van de week langs. Beetje spijt dat ik niet naar binnen ben gegaan….

Om op jouw vraag terug te komen :
Volgens mij is dat de blonde Nederlandse Mirjam op 51k7 . Ze stond er gisteren=donderdagmiddag ook en volgens mij met een bordje waarop staat 'kinky' .
Ik heb er gelukkig geen ervaring mee , maar ze had vele slechte recensies op hookers.

Volgens mij hoef je dus geen spijt te hebben dat je niet naar binnen bent gegaan , zoals je zegt.
Dank je wel. Ik vind ze erg leuk om te zien. Heb best wel eens zin in zo'n granny. Maar ze was onaardig tegen me toen ik in eerste rondje zei dat ik nog even verder wilde kijken. Ik was er net. Was afgelopen dinsdag.
 
Maar ze was onaardig tegen me toen ik in eerste rondje zei dat ik nog even verder wilde kijken.
Dat is een goede test om te bepalen of het de moeite waard is om bij een dame naar binnen te gaan. Als ze vervelend reageert als je niet meteen naar binnen gaat weet je dat je beter kunt wegblijven.
 
Dank je wel. Ik vind ze erg leuk om te zien. Heb best wel eens zin in zo'n granny. Maar ze was onaardig tegen me toen ik in eerste rondje zei dat ik nog even verder wilde kijken. Ik was er net. Was afgelopen dinsdag.


Dan kan je beter naar de Hunsesstraat 4k5 gaan : zij is een NL dame met een lekkere bos hout voor de deur.

Of in de rose passage op k7 met naambordje= NL vlag met tekst MIR(=Mirjam) : zij werd vaak verward met de dame die "onaardig" tegen je deed.

Of Jenny , is ook een NL dame in de rose passage op k9 . Ze zit naast 'lekkere' Eli (k10) de NL dame waarover je eerder schreef dat je die graag (👍)wilt bezoeken .
 
Laatst bewerkt:
Heren, ik zou een recentie willen achterlaten voor een dame die ik twee weken terug ontbeert bezocht maar de naam niet meer van weet. Ze ontving in de 75passage begane grond in een van de achterste kamers links. K5 dacht ik. Kleine dame, denk 1.60-1.65lang. tussen de 20-25, donker haar, Oostblok. Slank figuur, Bcupje, bril op. Had haar pols in een brace. Haar naam was niet heel veel voorkomend kan ik me herinneren, maar wat het was....



Ik heb op kamernummer de lijst bestaande recenties afgespeurd maar zonder succes.

Kan iemand me aan haar naam helpen zodat ik een nieuwe draad kan aanmaken?
 
Heren, ik zou een recentie willen achterlaten voor een dame die ik twee weken terug ontbeert bezocht maar de naam niet meer van weet. Ze ontving in de 75passage begane grond in een van de achterste kamers links. K5 dacht ik. Kleine dame, denk 1.60-1.65lang. tussen de 20-25, donker haar, Oostblok. Slank figuur, Bcupje, bril op. Had haar pols in een brace. Haar naam was niet heel veel voorkomend kan ik me herinneren, maar wat het was....



Ik heb op kamernummer de lijst bestaande recenties afgespeurd maar zonder succes.

Kan iemand me aan haar naam helpen zodat ik een nieuwe draad kan aanmaken?
Zij heeft al een topic: https://www.girlsreview.nl/threads/medea-doubletstraat-75p-k5.3150/
 
Gisteravond langsgeweest bij Sonja voor een lange sessie. Daarna nog ff langs de Doublet voor een rondje gezien ik toch in de buurt was. Kayla niet gezien, maar de latina op nr26 die me eerder was opgevallen wel. Toen ik dichterbij kwam zag ik dat ze best knap was ook, een echte cutie. Met een knipoog wenkte ze me binnen. Duidelijk gemaakt dat ik al een afspraak heb gehad, maar dat ik haar de volgende keer ga bezoeken. Ze stelde zich voor als Ruby en vroeg enthousiast of ik morgen meteen zou komen haha. Ze werkt ieder dag zei ze. Als iemand ervaring heeft hoor ik dat graag. Vriendelijk, knap en erg volle heupen en kont, ze scoort hoog tot nu toe.
 
Zou iemand mij op de hoogte kunnen stellen als ze lisa (met beertje voor het raam) vandaag aanwezig zien. Zou graag langs willen gaan heb al in een behoorlijke tijd niet gewandeld namelijk
 
Zou iemand mij op de hoogte kunnen stellen als ze lisa (met beertje voor het raam) vandaag aanwezig zien. Zou graag langs willen gaan heb al in een behoorlijke tijd niet gewandeld namelijk
ik denk dat je weinig kans maakt, naar wat ik heb begrepen, ontvangt ze voornamelijk op afspraak.
 
Laatst bewerkt:

Partners

Forum statistieken

Onderwerpen
37.971
Berichten
738.748
Leden
34.000
Nieuwste lid
henkdetank
Terug
Bovenaan Onderaan