Recensie Medea Doubletstraat 75P K5 3,20 ster(ren)

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren

Voormalig lid 121

Meubelstuk
Forumpionier
2.615
30/06/21
4.015
37
Intiem
3,00 ster(ren)
Pijpen
3,00 ster(ren)
Aftrekken
3,00 ster(ren)
Gesproken taal
Engels
Roker
Ja
Algehele Hygiëne
Voldoende
Origine
Oost-Europees
Leeftijd
30-35
Haarkleur
Zwart
Cupmaat
A
Lengte
1.60 m - 1.70 m
Lichaamsbouw
Slank
Duur van bezoek
20 minuten
Shift
Avond/Nacht
Dag
Dinsdag
Totale kosten (in euro)
€40
Algemene beoordeling
3,00 ster(ren)
Medea zit al heel wat jaartjes in de Doublet. Kleine roomkleurige Roemeense dame met bril en zwart stijl haar.
Ze praat altijd een beetje grof, maar ik kan altijd goed met haar lachen.. we hebben altijd lol.
Echt super service levert ze niet, en is eigenlijk een beetje een luie hoer, maar toch heeft ze wel wat.
Pijpen niet bijzonder, maar doggy altijd lekker lang tegen die kleine billetjes van d'r.
Mijn favo zal ze nooit worden, maar zo af en toe ga ik er toch graag langs.
 
Ze kon niet op vakantie dit jaar omdat ze er een tijd uit was geweest.. Haar vriendin/buur Gabriella is wel.. Ze zat gisteravond helemaal alleen in de 75 passage.
Het leven van een prostituee gaat niet altijd over rozen.
 
Herkenbare recensie van @Ted .
Ik ben ook meerdere keren bij haar geweest.
Lekker slank lichaam met kleine tietjes en een bol kontje.
Altijd goed voor een cumdump maar verwacht geen spektakel.
Gewoon effe voor een paar tientjes een jong k*tje pakken en weer wegwezen. ?

Bedankt @Befaap voor de tip over het gordijn, dat wil ik weleens meemaken.
 
@hellraiser: als het gordijn bij medea dicht is, laat ze soms aan de rechterkant het gordijn op een kier open. Je hebt dan zicht op een glimlachende Medea in doggy. Soms zie je wat publiek staan, soms ben je de enige?gewoon kijken of je geluk hebt.
 
Herkenbare recensie van @Ted .
Ik ben ook meerdere keren bij haar geweest.
Lekker slank lichaam met kleine tietjes en een bol kontje.
Altijd goed voor een cumdump maar verwacht geen spektakel.
Gewoon effe voor een paar tientjes een jong k*tje pakken en weer wegwezen. ?

Bedankt @Befaap voor de tip over het gordijn, dat wil ik weleens meemaken.
In de straat zelf ook kijk maar eens op 5, ook via de spiegel kan je zien als ze zich aan het verkleden is ? misschien zie je mij ook staan als ik me snikkel was, ik zie jullie in ieder geval wel ?
 
Intiem
4,00 ster(ren)
Pijpen
2,00 ster(ren)
Gesproken taal
Engels
Roker
Ja
Algehele Hygiëne
Voldoende
Origine
Oost-Europees
Leeftijd
25-30
Haarkleur
Zwart
Cupmaat
A
Lengte
1.60 m - 1.70 m
Lichaamsbouw
Normaal
Duur van bezoek
30 minuten
Shift
Avond/Nacht
Dag
Donderdag
Totale kosten (in euro)
50
Algemene beoordeling
4,00 ster(ren)
Bedankt Tedje ? was een gezellige sessie ? Zal het kort houden, ik denk 15 min. sabbelen, wat een drama! hij werd niet hard, maar ik wou hoe dan ook finishen? dus bijgeboekt ??on-top wou ze niet ze had last van haar benen... gelukkig had ze wat speciale technieken waardoor ik haar toch nog heerlijk doggy kon nemen, die kont lekker hoog met een heerlijk uitzicht op het nog half open sterretje ? ik hield het niet meer en blafte het rubbertje vol, tenminste volgens mij was er een rubbertje weet het niet zeker meer ?? gezellige voor- en aftertalk en ze herkende me nog van een hele tijd geleden ? met haar zou ik wel eens een bakkie willen doen ☕ ga zeker nog eens terug ondanks de waardeloze bj. ze is helemaal naturel, geen plastic en niet mager ? Toen ik wegging stonden de gluurders al te trappelen om naar binnen te gaan ? neuk ze heren!
 
nog even een aanvulling, ze is zo lui als een... maar heel rustig, let niet op de tijd, gezellig, geen kapsones en een lekker lichaam om beet te pakken (vind ik) geen plastic, maar dat had ik al vermeld. En ze zeurt niet! godzijdank ?
 
@hellraiser: als het gordijn bij medea dicht is, laat ze soms aan de rechterkant het gordijn op een kier open. Je hebt dan zicht op een glimlachende Medea in doggy. Soms zie je wat publiek staan, soms ben je de enige?gewoon kijken of je geluk hebt.
Ik wil niet kijken, ik wil haar van achteren pakken zodat anderen kunnen kijken :p
 
Intiem
3,00 ster(ren)
Pijpen
3,00 ster(ren)
Gesproken taal
Engels
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Origine
Oost-Europees
Leeftijd
18-25
Haarkleur
Zwart
Cupmaat
A
Lengte
1.60 m - 1.70 m
Lichaamsbouw
Slank
Duur van bezoek
15 minuten
Shift
Middag
Dag
Zaterdag
Totale kosten (in euro)
35
Algemene beoordeling
3,00 ster(ren)
Enige tijd geleden was ik bij Medea. Haar semi nonchalante, ongeïnteresseerde houding terwijl ze toch steeds even geil opkeek van haar telefoon als ik langs liep gaven haar toch iets wat me aantrok. Dat had niets geworden als ik me niet tot haar lekkere kleine lijfje en schattige gezicht aangetrokken had gevoeld. Dat speelde zeker mee.

Ik was zelf voor het eerst weer eens bij een dame en bovendien niet nuchter. Ik voelde me daarom wat awkward en zorgde ervoor dat ik niet zelf het gesprek gaande hield. Zij deed dit ook niet dus het was erg stil. Maakt mij niet uit verder, ik kom niet om te praten :')

Ze pijpte me lekker, ging helaas wel met haar lijfje van me af zitten waardoor ik haar niet veel kon aanraken. Omdat ik een beetje onder invloed was waande ik me al snel in de zevende hemel als ik keek hoe mijn pik in haar mondje verdween.

Ik vroeg haar na een tijdje om op haar rug te gaan liggen. Ik zag haar mooie kutje (met lichte beharing) en automatisch dook ik naar beneden om eens te proeven. "Pussy licking is twenty extra", klonk het snel. Dat had ik er niet voor over. Ik pakte haar benen om die omhoog tegen/over mijn schouders te leggen en haar zo te nemen, dit vond ze geen prettig standje, dus haar benen weer naar beneden.

Ik heb heerlijk genoten van in missio haar te neuken en ik had het gevoel naar de maan geschoten te worden. Daar had mijn gebruik meer mee te maken dan haar inzet want dat was zeer minimaal. Wederom maakte mij dat echt niks uit, het uitzicht was er niet minder om want ik vind haar echt aantrekkelijk. Ik had een spetterend kleuren spectacle voor m'n gesloten ogen toen ik bijna schreeuwend klaar kwam.

Het aankleden was nog stunteliger dan het uitkleden, ik zag nog sterretjes en in het donkere kamertje vond ik m'n kleren maar lastig.

Al met al was het een prima ervaring, Medea was vriendelijk maar verder niet perse heel uitnodigend.

Voor mij een van de mooiere meiden en dus zeker wel kans dat ik nog wel eens terug kom
 
Intiem
4,00 ster(ren)
Pijpen
2,00 ster(ren)
Aftrekken
2,00 ster(ren)
Gesproken taal
Engels
Algehele Hygiëne
Voldoende
Origine
Oost-Europees
Leeftijd
25-30
Haarkleur
Zwart
Cupmaat
A
Lengte
1.60 m - 1.70 m
Lichaamsbouw
Slank
Duur van bezoek
15 minuten
Shift
Middag
Totale kosten (in euro)
30
Algemene beoordeling
3,00 ster(ren)
Deze dame een tijd geleden is bezocht. Ze ziet er niet geweldig uit maar wel oke en dat is eigenlijk precies wat je over haar dienstverlening kunt zeggen. Ze is wel oke maar te afstandelijk en koud in haar houding om een klik mee te creëren. Voor mij was het eenmalig maar qua uiterlijk ziet ze er leuk uit om is te bezoeken.
 
Oud onderwerp: Hoi . Er is al meer dan 120 dagen geen bericht meer geplaatst in dit onderwerp.
Weet je zeker dat je reactie nog wel relevant is?
Terug
Bovenaan Onderaan