Algemeen Den Haag algemeen

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren
Morgenmiddag/ begin avond ( dus beide shifts in beide straten met voorkeur doublet ) weer eens na een aantal jaren het haagse wandelpad op. Heeft er iemand tips wie op dit moment goed zijn en morgenmiddag/avond aanwezig zijn? Bij voorkeur petite

Alvast bedankt wandelbroeders!
 
Morgenmiddag/ begin avond ( dus beide shifts in beide straten met voorkeur doublet ) weer eens na een aantal jaren het haagse wandelpad op. Heeft er iemand tips wie op dit moment goed zijn en morgenmiddag/avond aanwezig zijn? Bij voorkeur petite

Alvast bedankt wandelbroeders!
Wat voor soort type vrouw heeft je voorkeur, Oost Europees of Latina ?
 
Voor @Peters en alle (nieuwe) fans van NL dames in de Geleenstraat / Hunsestraat.



Onderstaand heb ik de bij mij bekende NL dames in de Geleenstraat / Hunsestraat op een rijtje gezet.
Voor zover ik weet zijn deze dames overwegend overdags (niet elke dag) aanwezig.


GELEENSTRAAT :
==============


Ellen 84 k1

Asha 96 k3 met topic =NL/Hindoestaanse dame

Linda 98 k3 met topic + bordje NL

Layla 100 k1 BOVEN (boven nr 98) met naambordje = NL/Marokkaanse dame

Gina 100 k2 BOVEN met topic

Amber 122 k2 met topic + naambordje

Daisy 122 k6

Suzan 23 k10




HUNSESTRAAT
=============
Kelly rose passage k1 met topic (bekend van Big Brother) de laatste maanden niet gezien.

Jennifer rose passage k3 met haar naam op een 'gele (auto)kentekenplaat'

Mirjam rose passage k7 met NL naambordje met MIR erop

Jenny rose passage k9

Eli rose passage k10

Silvana rose passage k12 met topic

Angel 4k6 met naambordje

Andrea 4k2

Joyce 37k2 met topic

Mirjam 51k7

------------------------------------------
Aanvulling NL-dames , minder vaak aanwezig :


Carla met topic , Hunsestraat 51 k1 met een grote dildo voor het raam

Milou met topic , Hunsestraat 37 k1

Roxanne met topic (NL/Arubaans) Geleenstraat 110p k6



Indien nog meer NL dames bekend , laat dan eventueel even weten , dan kunnen zij er bij genoemd worden als service voor de fans van NL dames.

Om recensie-topics van een dame te vinden, dan moet je haar naam en straatnaam invullen bij de zoekfunctie.
Ditzelfde geldt als je een vraag hebt op welk nummer een dame zit .
Als je een recensie wilt plaatsen kan je op deze manier ook contrõleren of er al een recensie-topic van de dame bestaat.
Heeft er iemand ervaring met Layla (NL) ?
 
Joanna was 2 weken geleden nog terug naar Spanje voor 1 week vertelde ze. En blijkbaar heeft ze weer 1 week gewerkt en gaat ze weer terug naar Spanje? Zij heeft een dochter dus ze gaat vaak terug naar Spanje waar ze woont. Zij verdient ook genoeg dus voor haar is dat geen probleem om vaker in een maand heen en terug te vliegen. En trouwens zo duur is een vliegticket naar Spanje ook weer niet.
Joanna gisteren weer aanwezig.
 
Opmerkelijk is dat bijna altijd richting de lente, dus wanneer het steeds mooier weer wordt. Er meer dames aanwezig zijn. Wanneer de bloemetjes beginnen te groeien beginnen de dames ook op te bloeien😆😜
Even zonder dollen; ik was verbaasd van het aanbod vandaag, zeer goede bezetting!
ik was vanmiddag sinds lange tijd weer eens in de Doub, en ik moet zeggen dat het mij niet tegenviel. Hoop dames, zowel latinas als Oost Europese bikinmeisjes.
 

Partners

Nieuwste berichten

Forum statistieken

Onderwerpen
37.957
Berichten
738.436
Leden
33.990
Nieuwste lid
Grillmaster
Terug
Bovenaan Onderaan