Algemeen Den Haag algemeen

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren
Zo, kom net terug van de Doubletstraat. Na een jaar weer eens in de avond omdat ik wel toe was aan nieuwe gezichten. Ben normaal een overdag man omdat ik van mening ben dat je daar wel gewoon lekker lang en relax ergens naar binnen kan gaan inplaats van avond. Was redelijk druk met collega wandelaars maar niet extreem gelukkig.

Ik vond de bezetting top ! Als je van grote billen houd en niet meteen een dame van 50 plus wilt was dit jou avond ! Er stonden zeker 5/6 grote konten van jonge dames en ook een hele boel net niet gigantische konten maar zeker lekker dik.

Afijn. Ik ben naar de gigantische Jenny naar binnen gegaan in de grote passage kamer 14. De hele avond was ze druk dus ik stelde mij al in dat het niet heel bijzonder zou zijn. Ik twijfel echt of ze niet Marokkaans is overigens. Ze heb bijna een Marokkaans accent en praat vloeiend Nederlands maar woont hier 4 jaar. Recensie volgt morgen. Was een 6je. Maar die kont en benen zijn huge !! En dan zo een knap Marokkaans lijkend koppie erop van misschien 27 is ook erg fijn. Voor de liefhebbers Kaiyla dikke reet was er weer en was vaker vrij dan ik dacht. Ze stond ook vaker met er gezicht naar het raam toe. Prima koppie. Recensie Jenny volgt morgen maar bijzonder zal het niet zijn.

Nogmaals mannen. Hou je van latinas . Het was echt een goede avond

Is dat Jenny die vroeger overdag in de grote witte passage stond? Latina, jong en goed voorzien. Praat inderdaad vloeiend Nederlands maar dan ook echt met een Hollands accent ipv Marokkaans? Dikke kont, dikke tieten,... lijkt veel op Nena die al een jaar weg is maar dan met dikkere kont. Is zij dat Clint?
 
Is dat Jenny die vroeger overdag in de grote witte passage stond? Latina, jong en goed voorzien. Praat inderdaad vloeiend Nederlands maar dan ook echt met een Hollands accent ipv Marokkaans? Dikke kont, dikke tieten,... lijkt veel op Nena die al een jaar weg is maar dan met dikkere kont. Is zij dat Clint?
Dat zou ik niet weten cowboy . Maar denk wel dat jij het lichaam waardeerd. De dikste op de Doubletstraat momenteel en een prachtig koppie
 
Ja er is echt wel een verschil. Schrok er zelf van. Overdag is goed verlept en oud als je dat met avond vergelijkt
dat klopt, dat is ook mijn ervaring, hoop dames boven de veertig overdag en vaak met overgewicht . Je moet wel echt goed zoeken om de pareltjes te vinden overdag. Maar ze zijn er wel. Ik zelf vind het wat relaxter overdag. S'avonds is er mijn inziens een wat andere sfeer, en zeker in het weekend.
 
dat klopt, dat is ook mijn ervaring, hoop dames boven de veertig overdag en vaak met overgewicht . Je moet wel echt goed zoeken om de pareltjes te vinden overdag. Maar ze zijn er wel. Ik zelf vind het wat relaxter overdag. S'avonds is er mijn inziens een wat andere sfeer, en zeker in het weekend.
En weet je tot hoe laat Lorena op zaterdag aanwezig is in de stenen passage?
 
dat klopt, dat is ook mijn ervaring, hoop dames boven de veertig overdag en vaak met overgewicht . Je moet wel echt goed zoeken om de pareltjes te vinden overdag. Maar ze zijn er wel. Ik zelf vind het wat relaxter overdag. S'avonds is er mijn inziens een wat andere sfeer, en zeker in het weekend.
Volkomen eens. En de dames weten dat ze savonds elk uur 3 klanten kunnen hebben overdag nemen ze echt de tijd
 
Is de sfeer savonds zo anders dan overdag? Men treft toch nog degelijke mensen aan of valt het echt af te raden? Een maand geleden liep er overdag een stelletje vuil schorem rond met vals geld. Ze vroegen aan mij of ik een briefje van 50 kon wisselen. Mocht hij mooi ophoepelen met zijn briefje van 50.
 
Is de sfeer savonds zo anders dan overdag? Men treft toch nog degelijke mensen aan of valt het echt af te raden? Een maand geleden liep er overdag een stelletje vuil schorem rond met vals geld. Ze vroegen aan mij of ik een briefje van 50 kon wisselen. Mocht hij mooi ophoepelen met zijn briefje van 50.
Het is een verschil van dag en nacht.. en dat is geen eens sarcastisch
 
Volkomen eens. En de dames weten dat ze savonds elk uur 3 klanten kunnen hebben overdag nemen ze echt de tijd
Cowboy, Als je echt typisch Nederlands zuinigheid wilt, veel tijd weinig geld wilt neerleggen moet je wandelen wanneer het regenachtig dan wel guur weer is of als het Nederlands elftal speelt of op een doordeweekse avond of een zondagavond wil ook nog wel helpen.
 
Cowboy, Als je echt typisch Nederlands zuinigheid wilt, veel tijd weinig geld wilt neerleggen moet je wandelen wanneer het regenachtig dan wel guur weer is of als het Nederlands elftal speelt of op een doordeweekse avond of een zondagavond wil ook nog wel helpen.
naar mijn idee, is het zondagavond redelijk druk.
 
Cowboy, Als je echt typisch Nederlands zuinigheid wilt, veel tijd weinig geld wilt neerleggen moet je wandelen wanneer het regenachtig dan wel guur weer is of als het Nederlands elftal speelt of op een doordeweekse avond of een zondagavond wil ook nog wel helpen.
Haha ja dit bedacht ik mij ook ja. Ookal ben ik niet zuinig hoor. Maar je weet dat als er 200 gasten lopen je zelf ook de hoofdprijs gaat betalen wat inprincipe niet nodig is als je idd wat jij zegt de omstandigheden een beetje uitkiest
 
Er is volgens mij maar 1 dame die muziek op heeft staan dat je buiten hoort. Ze heeft zwart haar, is redelijk lang en staat bij de ramen waar er ook spiegeltjes vastzitten aan de buur.
kijk even naar de plattegrond en geef dan het kamer nummer even aan, dat lijkt mij een stuk makkelijker dan die vage omschrijving.
 
Ja er is echt wel een verschil. Schrok er zelf van. Overdag is goed verlept en oud als je dat met avond vergelijkt
Niet helemaal mee eens. Ik wandel niet meer in de avond en overdag is het vrij rustig met inderdaad wat ouder maar dat is niet altijd verlept, Manuela en Elsa zijn op leeftijd maar met hun lichaam is niets mis, dat het bij Manuela niet allemaal origineel meer is stoort me niet. Dora is waarschijnlijk een ander verhaal maar daar kan ik niet over meepraten
 
Terug
Bovenaan Onderaan