Algemeen Den Haag algemeen

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren
Zoals hierboven beschreven heb ik haar anderhalf uurtje geleden bezocht. Nu loop ik heen en weer rondjes te maken in de hoop Fatima achter het venster te zien. Het was een blij weerziens met Nena maar verslag volgt in de late night hours.
Waar heb je dan geschreven dat je Lorena hebt bezocht of heb je niet goed gelezen?
En hoe weet je dat Fatima niet wist dat je van plan was te komen, misschien leest ze wel mee op dit forum :ROFLMAO:
 
Nadat m'n prive bezoek van gisteravond uitgelopen was op een no show van de dame in kwestie, was ik nog maar even doorgereden naar de Geleen en Doublet.
Inmiddels was het bijna twaalf uur, maar het was nog super lekker weertje. Helaas was bij de Geleen meer dan 95% van de ramen al verlaten.. de Doublet was iets beter, maar kon geen dame vinden waar ik wat in zag.
Wel een beetje een deceptie, dat er rond middennacht gewoon helemaal niks meer te beleven valt in het Haagse Red Light District.
 
Ik weet het, maar het is gewoon een raar gezicht. Overal lopen mensen op straat, cafe's vol, terrasjes, en de hoerenbuurten zonder dames. Wel genoeg wandelaars trouwens, maar al die gesloten gordijnen en rolluiken, trieste aanblik.
Was het niet zo dat "vroeger" de straten tot 02.00 open waren?
 
Ik weet het, maar het is gewoon een raar gezicht. Overal lopen mensen op straat, cafe's vol, terrasjes, en de hoerenbuurten zonder dames. Wel genoeg wandelaars trouwens, maar al die gesloten gordijnen en rolluiken, trieste aanblik.
Was het niet zo dat "vroeger" de straten tot 02.00 open waren?
Vroeger waren ze tot 4.00 open, ik meen tot ongeveer 2000.
 
yep de schele indiaan heb ik mooie herinneringen aan!
Was er een keer toen de kit een inval deed ,de Portier had een knop waardoor alle lichten aangingen.
Ze kwamen binnen en "alles" wat illegaal was lag op de grond.
Vriend van mij had 8~12.o00 gulden in zn zak.
Ze namen hem mee,bij verhoor vroegen ze hoe hij daar aan kwam,...
Hard werken en sparen verklaarde hij. :)
Huiszoeking bij hem leverde niks op.
Weekje later zaten we weer in de schele,.... niemand gepakt :)
 
Jaren terug waren er wel eens meetings georganiseerd met dvp en wandelaars.
Was er 1x bij op Scheveningen.
6 Dvp en 15~20 wandelaars.
Was super gezellig.
Zou dat nu nog kunnen?
Hmm, heb nooit geweten wat de meerwaarde ervan is. Net voor dat Hookers ten gronde ging was er ook een meeting in Antwerpen. Ik weet ook nog goed dat wandelaars elkaar in de Geleenstraat ontmoeten en dan samen gingen wandelen en onderling hun ervaringen deelden maar tegenwoordig met zo`n aanbod ben je zo klaar.
 
Ok, maar het zou wat mij betreft wel langer open mogen, maar 24/7 is naar mijn mening teveel. Ik denk dat dat misstanden in de hand werkt.
Helemaal mee eens. Deze tijden zijn ingevoerd om de overlast in de nacht te beperken maar een goed voorbeeld is gisteren in de doub een dame 100,- betaald om lekker relaxed te doen ( en dit was al wat later op de avond) wordt ze om de 2 minuten gebeld door een vaste klant die wilde nog ff voor sluitingstijd wippen. :mad: Ten eerste was het voor mij een hele tijd geleden dat ik lag te ketsen en de telefoon van de dame ging steeds af wat erg vervelend is en in het weekend zo vroeg dicht is echt absurd.
 
Was er een keer toen de kit een inval deed ,de Portier had een knop waardoor alle lichten aangingen.
Ze kwamen binnen en "alles" wat illegaal was lag op de grond.
Vriend van mij had 8~12.o00 gulden in zn zak.
Ze namen hem mee,bij verhoor vroegen ze hoe hij daar aan kwam,...
Hard werken en sparen verklaarde hij. :)
Huiszoeking bij hem leverde niks op.
Weekje later zaten we weer in de schele,.... niemand gepakt :)
en laten we niet vergeten ik ging ook heel veel naar De Toys dan effe sate`tje eten in de pepper en salt en daarna nog effe naar de scotchclub!
 
Terug
Bovenaan Onderaan