Algemeen Den Haag algemeen

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren
Zojuist naar de Doubletstraat geweest. Was gekomen voor Jessica en ze was er gelukkig. Eerste keer bij haar, maar verliep goed. Vriendelijke dame, lekkere kont. Wel lekker gekomen, maar echt bijzonder vond ik het niet, dus herhalingsgevaar zit er niet per se in. Verder ook leuk om Marcia te zien, de dvp die ik als eerst heb bezocht in mijn leven. Nog steeds lekker brede heupen, maar man wat een (met alle respect) graftakkenface zeg. Het is maar data ze de curvy heupen heeft, anders ga je toch echt niet bij haar naar binnen.
Verder was Sandra in de stenen passage met de grote kont aanwezig en Yvonne ook. En toen ik verliet was 1 van de 2 Arabische/Turkse dames aan het begin van de straat haar kamer aan het openen.

Maar als je een paar keer in de Geleenstraat rondloopt merk je pas hoe raar en naar de sfeer op de Doubletstraat is. Los van de werkzaamheden, in een kwartiertje tijd heb ik gezien:

- iemand die een groot klodder op straat spuugt
- iemand die letterlijk een meter naast de pisbakken op de hoek van de straat loopt te pissen en niet 1 minuut kan wachten
- 2 malloten die met een scooter en een fiets de straat in gaan en niet even 10 minuten hun luie reet van hun voertuig af kunnen halen

Dit heeft ook niets met budget of arm/rijk zijn te maken. Het is puur een beetje fatsoen en respect.
Hoop dat de mensen hier zich niet aangesproken voelen, maar wat een mensen zeg. Ik voel soms echt mee met de dames.
Toen ik Jessica als eerste de trap op liep gaan was ze stomverbaasd en enorm blij. Terwijl dit een vrij normaal gebaar is. Kun je nagaan met wat voor een mensen ze dagelijks te maken heeft als dit al als een enorm geste valt bij haar.
 
je liet haar voor je uit de trap op lopen, bedoel je dat?
Volgens de etiquette laat je een vrouw niet voor je uit, de trap op lopen. Althans dat heb ik altijd zo geleerd.
Tsjah, zijn de meningen verdeeld over. Het lijkt me fijn om een dame voor te laten gaan en op te kunnen vangen als ze valt. Soms vinden mensen dat het niet kan omdat je naar haar kan kijken, maar lijkt me dat een dvp daar in die situatie niet echt last van heeft.
 
Tsjah, zijn de meningen verdeeld over. Het lijkt me fijn om een dame voor te laten gaan en op te kunnen vangen als ze valt. Soms vinden mensen dat het niet kan omdat je naar haar kan kijken, maar lijkt me dat een dvp daar in die situatie niet echt last van heeft.
dan snap ik niet waarom ze daar blij om is, want dat schrijf je, ik kon dat niet zo goed plaatsen,
 
en laten we niet vergeten ik ging ook heel veel naar De Toys dan effe sate`tje eten in de pepper en salt en daarna nog effe naar de scotchclub!
Toys was ook leuk,Maar bij de schele gebeurde leuke dingen Haha.
Stonden rond een biertontafel en 1 lekker Ding was ineens weg,....
Waar is zij nou ineens?
Zegt er 1,.... kom Jij zo achter,....
Ze was door haar knieen gezakt en pijpte een voor een :)
 
Laatst bewerkt:
Het weekend had ik via whatsapp contact met een dame waar ik goed contact mee heb en die ik van tijd tot tijd bezoek in de Doubletstraat. Zij vertelde mij dat het een zooitje is in de opgebroken straat en dat dit schijnbaar tot en met augustus gaat duren. Hierdoor hebben de dames (veel) minder inkomsten en daardoor schijnen al een aantal dames naar elders dan wel hun thuisland vertrokken te zijn. Wellicht is hieraan de mindere bezetting te wijten waar wandelaars al over schreven. Het schijnt ook dat een wat oudere wandelaar door het oneffen oppervlak ten val is gekomen en door een ambulance moest worden afgevoerd.
 
Hallo medewandelaars,

Ik heb nu al 2 of 3 keer mee gemaakt dat op een maandag avond de rosé passage dicht is. Rol Luik dicht en ook de buiten ramen dicht.

Is dit huis op maandag standaard dicht ? Iemand ook mee gemaakt ?

Sowieso vindt ik de bezetting matig laatste tijd.

Groetjes
 
Lekker weer...volle zak...volle portemonnee...
Opa gaat straks weer met 5 kamagra pillen in zijn mik met zijn rollator in de hand over de haagse wandelplanken strompelen...
De bikinimeisjes zijn gewaarschuwd...horny opa komt er eentje betasten.
je bent nog wel wat van plan, met 6 kamagraatjes in je mik. Dat wordt een kleine aardverschuiving op de Doublet.🥳🥳
 
Terug
Bovenaan Onderaan