Algemeen Den Haag algemeen

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren
@AmsterdamTheCity
Kan jij wel lezen? Ik heb het over je opmerking over pedofielen.
Jij zegt het heeft niets met pedofilie te maken. En niks weet van de Doubletstraat, dus je weet ook niet hoe zij eruit ziet. Maar die dame heeft een lichaam van een kind van 12/13 en ze oogt ook jong, ik weet wel dat ze 21+ is, maar ze oogt als een kind. En ik zie veel oude mannen die haar bezoeken, dus ze vinden dat soort uitstraling aantrekkelijk. Daarom zeg ik dat er veel pedofielen zijn. Er lopen genoeg gekken en viespeuken rond op de wereld. Ik las zelfs een keer dat een raamprostituee vertelde dat een klant vroeg of zij kan spelen alsof zij de buurmeisje van 12 is. Mensen lopen met gekke fantasieën rond.

Ik zeg gewoon wat ik vind en mensen kunnen en mogen het niet met mij eens zijn, maar dat interesseert mij niet. Veel leden op het forum zijn ook allemaal een stuk ouder, dus misschien voelen velen zich ook aangesproken en willen ze gewoon niet toegeven dat het geen gezicht is om een dame te bezoeken wat eigenlijk gewoon je dochter had kunnen zijn.
 
Jij zegt het heeft niets met pedofilie te maken. En niks weet van de Doubletstraat, dus je weet ook niet hoe zij eruit ziet. Maar die dame heeft een lichaam van een kind van 12/13 en ze oogt ook jong, ik weet wel dat ze 21+ is, maar ze oogt als een kind. En ik zie veel oude mannen die haar bezoeken, dus ze vinden dat soort uitstraling aantrekkelijk. Daarom zeg ik dat er veel pedofielen zijn. Er lopen genoeg gekken en viespeuken rond op de wereld. Ik las zelfs een keer dat een raamprostituee vertelde dat een klant vroeg of zij kan spelen alsof zij de buurmeisje van 12 is. Mensen lopen met gekke fantasieën rond.

Ik zeg gewoon wat ik vind en mensen kunnen en mogen het niet met mij eens zijn, maar dat interesseert mij niet. Veel leden op het forum zijn ook allemaal een stuk ouder, dus misschien voelen velen zich ook aangesproken en willen ze gewoon niet toegeven dat het geen gezicht is om een dame te bezoeken wat eigenlijk gewoon je dochter had kunnen zijn.
niet om het een of andere maar op 3k1 staat geen dvp die jij beschrijft dat weet ik wel zeker ik was afgelopen weekend nog in de doubie en ten tweede zien alle dames er niet zoo jong uit zoals jij beschrijft en zijn ze alle boven de 20 jaar soms wel ouder zelfs
 
Jij zegt het heeft niets met pedofilie te maken. En niks weet van de Doubletstraat, dus je weet ook niet hoe zij eruit ziet. Maar die dame heeft een lichaam van een kind van 12/13 en ze oogt ook jong, ik weet wel dat ze 21+ is, maar ze oogt als een kind. En ik zie veel oude mannen die haar bezoeken, dus ze vinden dat soort uitstraling aantrekkelijk. Daarom zeg ik dat er veel pedofielen zijn. Er lopen genoeg gekken en viespeuken rond op de wereld. Ik las zelfs een keer dat een raamprostituee vertelde dat een klant vroeg of zij kan spelen alsof zij de buurmeisje van 12 is. Mensen lopen met gekke fantasieën rond.

Ik zeg gewoon wat ik vind en mensen kunnen en mogen het niet met mij eens zijn, maar dat interesseert mij niet. Veel leden op het forum zijn ook allemaal een stuk ouder, dus misschien voelen velen zich ook aangesproken en willen ze gewoon niet toegeven dat het geen gezicht is om een dame te bezoeken wat eigenlijk gewoon je dochter had kunnen zijn.
Ben het eigk wel eens met deze wandelboeder. Die dame ziet eruit als een 14 jarige en ik heb is opgelet en zie idd veel 50ers naar binnen stappen.. En we hoeven nu niet te doen alsof er in ons land geen mannen rondlope met pedofiele gevoelens, Nederland is de grootste speler........

GR RF
 
Vandaag op Geleenstraat 86 K5 nieuwe dame gespot. Van het weekend stond ze op Geleen 45. Zwart lang haar veel tattoo's over armen en benen en duidelijk een clit piercing te zien en opgespoten lippen (boven). Heeft iemand al ervaring met haar?
 
Ben het eigk wel eens met deze wandelboeder. Die dame ziet eruit als een 14 jarige en ik heb is opgelet en zie idd veel 50ers naar binnen stappen.. En we hoeven nu niet te doen alsof er in ons land geen mannen rondlope met pedofiele gevoelens, Nederland is de grootste speler........

GR RF
ik ben echt paar keer langs die ramen gelopen en heb niks gezien of ze was steeds bezet broeders?? @RonnieFlex kan jij haar dan beschrijven blond/zwart haar op de plek die jullie beschrijven moet dus een dvp nog jonger lijkende dan Irina staan lijkt me echt sterk ik let heel goed op maar ook IK kan me vergissen helaas
 
Maar om dan te gaan zeggen dat er veel pedofielen in Nederland zijn op basis van misschien 12 mensen die je bij een jong ogende prostituee naar binnen ziet gaan, terwijl de meeste mensen ervan uitgaan dat, hoewel iemand jong kan ogen, diegene ten allen tijden meerderjarig is (want anders had ze niet in de Doublet gestaan; dat is de aanname) en dan waarschijnlijk 21 is, lijkt mij dan weer enorm vergezocht. Niet dat het niet waar hoeft te zijn, maar men heeft liever dat dit soort opmerkingen ondersteund worden door iets concreets ipv dat je lukraak maar wat roept.

Met alle respect voor iedereen die betrokken is in dit gesprek natuurlijk.
 
Vandaag op Geleenstraat 86 K5 nieuwe dame gespot. Van het weekend stond ze op Geleen 45. Zwart lang haar veel tattoo's over armen en benen en duidelijk een clit piercing te zien en opgespoten lippen (boven). Heeft iemand al ervaring met haar?
Misschien Bianca. Zwart haar, clitpiercing, veel tattoo's

 
niet om het een of andere maar op 3k1 staat geen dvp die jij beschrijft dat weet ik wel zeker ik was afgelopen weekend nog in de doubie en ten tweede zien alle dames er niet zoo jong uit zoals jij beschrijft en zijn ze alle boven de 20 jaar soms wel ouder zelfs
3 k1 zie je een blauwachtige gordijn als zij bezet is. Ik zeg ook niet 'alle dames' maar ik heb het over haar toch en ik weet ook wel dat alle dames in de straat 21 jaar en ouder zijn.
ik ben echt paar keer langs die ramen gelopen en heb niks gezien of ze was steeds bezet broeders?? @RonnieFlex kan jij haar dan beschrijven blond/zwart haar op de plek die jullie beschrijven moet dus een dvp nog jonger lijkende dan Irina staan lijkt me echt sterk ik let heel goed op maar ook IK kan me vergissen helaas
Ze is heel snel weer bezet als ze vrij staat. Er gaan genoeg mannen naar binnen, dus ze is wel vaak bezet. Ze heeft donker haar, mager, lichaam als een kind van 13/14 jaar en oogkleur weet ik zo even niet en is Roemeens. Ik vind haar de jongste uitstraling hebben van de straat.
Maar om dan te gaan zeggen dat er veel pedofielen in Nederland zijn op basis van misschien 12 mensen die je bij een jong ogende prostituee naar binnen ziet gaan, terwijl de meeste mensen ervan uitgaan dat, hoewel iemand jong kan ogen, diegene ten allen tijden meerderjarig is (want anders had ze niet in de Doublet gestaan; dat is de aanname) en dan waarschijnlijk 21 is, lijkt mij dan weer enorm vergezocht. Niet dat het niet waar hoeft te zijn, maar men heeft liever dat dit soort opmerkingen ondersteund worden door iets concreets ipv dat je lukraak maar wat roept.

Met alle respect voor iedereen die betrokken is in dit gesprek natuurlijk.
Ik zeg het niet zo zeer alleen op basis van dat ik heb gezien dat er oudere mannen naar binnen zijn gegaan, maar ook op basis van andere dingen wat ik heb gehoord en dingen heb gelezen en dingen zie gebeuren en dingen wat je ziet op het nieuws etc. En ik heb bijvoorbeeld op mijn werk mensen die zeggen dat er in NL veel pedofielen zijn en ze zijn zelf Nederlands, ik zeg niet dat mensen met een Nederlands bloed pedofielen zijn, maar ik bedoel inwoners in NL met een Nederlands paspoort, (laat ik dat duidelijk maken voordat mensen denken dat ik alleen Nederlanders bedoel met een Nederlands bloed). Maar of Nederland de grootste land met pedofielen is dat weet ik niet. En ik bedoelde met 21+ dat zij wel 21 jaar en ouder is en niet specifiek 21 jaar.
 
Ik zag vandaag een donkere wandelbroeder gezellig bij ruby naar binnenstappen.
Hij stond na 10 minuten alweer buiten.
ik kon ook niet voorstellen, dat Ruby donkere mannen weigert.
Ze kijkt niet altijd even vrolijk, maar eenmaal binnen en ontdooid is het een schatje.
Heb jij inmiddels al Ruby bezocht Opa?
Ik dacht dat ze op jou lijst stond, om nog te doen.
 
Laatst bewerkt:
ik kon ook niet voorstellen, dat Ruby donkere mannen weigeren.
Ze kijkt niet altijd even vrolijk, maar eenmaal binnen en ontdooid is het een schatje.
Heb jij inmiddels al Ruby bezocht Opa?
Ik dacht dat ze op jou lijst stond, om nog te doen.
het is zeker een schatje broeder @Rony80 ik kan er van mee praten heel lief en een strak kutje Ruby maakt geen verschil tussen jong of oud of nationaliteit ze zei wel dat ze van nette heren houdt :)
 
@AmsterdamTheCity weet je zeker dat het niet 5k1 is?
De ramen van 3 hebben voor zover ik weet geen gordijnen, 5k1 daarentegen wel en daar staat Irina (24j) een slanke roemeense brunette.
F8F0A845-0138-4C5A-9D30-1DDB872A3647.jpeg
5k1 is aan de linkerkant en daar kan ik haar sws niet hebben gezien en 3k1 stond zij (zie rode cirkel) aan de rechterkant schuin tegenover Ruby zoals @modjomaster zegt.
Je vergist je met de nummers, 1a k3 en k2 hebben volgens mij geen gordijnen?
Ik weet haar naam niet maar ik heb haar wel eens met Andra en Lori zien praten. En ook een keer met Andra en volgens mij Ruby de straat in zien lopen.
 
Bekijk bijlage 56004
5k1 is aan de linkerkant en daar kan ik haar sws niet hebben gezien en 3k1 stond zij (zie rode cirkel) aan de rechterkant schuin tegenover Ruby zoals @modjomaster zegt.
Je vergist je met de nummers, 1a k3 en k2 hebben volgens mij geen gordijnen?
Ik weet haar naam niet maar ik heb haar wel eens met Andra en Lori zien praten. En ook een keer met Andra en volgens mij Ruby de straat in zien lopen.
degene die altijd aan het praten is met Lori en Andra op 4k3 is Irina
 
@AmsterdamTheCity
Laat maar rusten joh. Ik snap heel goed wat je bedoelt. Er is best een verschil tussen een slanke fitte vrouwenlichaam en een kinderlichaam. Er zijn ook volwassen dames met lichamen die in de buurt van een kinderlichaam komen. En als mannen daar naar binnen gaan heb ik daar ook zeker vraagtekens bij.
Maar ik heb inmiddels geleerd dat je op dit forum niet met dit soort berichten moet aan komen zetten. De meeste mensen hebben geen zelfreflectie en zijn snel op hun pikje getrapt. Dus ook al zouden ze dit soort pedofiele gevoelens hebben, ze accepteren de confrontatie toch niet en zullen met kulargumenten komen. Dus laat het gewoon rusten.

Ik zou het ook wel creepy en walgelijk vinden als ik een meisje met zo'n lichaam zou zien en mannen naar binnen zou zien gaan. En al helemaal als ze kinderrolspellen willen doen. Op een gegeven moment is de grens voor 'andere smaak' al voorbij.
 
Jij zegt het heeft niets met pedofilie te maken. En niks weet van de Doubletstraat, dus je weet ook niet hoe zij eruit ziet. Maar die dame heeft een lichaam van een kind van 12/13 en ze oogt ook jong, ik weet wel dat ze 21+ is, maar ze oogt als een kind. En ik zie veel oude mannen die haar bezoeken, dus ze vinden dat soort uitstraling aantrekkelijk. Daarom zeg ik dat er veel pedofielen zijn. Er lopen genoeg gekken en viespeuken rond op de wereld. Ik las zelfs een keer dat een raamprostituee vertelde dat een klant vroeg of zij kan spelen alsof zij de buurmeisje van 12 is. Mensen lopen met gekke fantasieën rond.

Ik zeg gewoon wat ik vind en mensen kunnen en mogen het niet met mij eens zijn, maar dat interesseert mij niet. Veel leden op het forum zijn ook allemaal een stuk ouder, dus misschien voelen velen zich ook aangesproken en willen ze gewoon niet toegeven dat het geen gezicht is om een dame te bezoeken wat eigenlijk gewoon je dochter had kunnen zijn.
Lastig verhaal altijd, maar als "het je dochter zou kunnen zijn" het criterium is mag ik (49) de halve Doubletstraat niet meer neuken..
Ik geef direct toe dat ik vrouwen van 25 meestal mooier vind als die van 50.. dus ja, die bezoek ik liever. Zolang de meiden er zelf geen problemen mee hebben, heb ik het ook niet. Maar ik geef toe, een beetje gelijk heb je wel.
 
Laatst bewerkt:
@AmsterdamTheCity
Laat maar rusten joh. Ik snap heel goed wat je bedoelt. Er is best een verschil tussen een slanke fitte vrouwenlichaam en een kinderlichaam. Er zijn ook volwassen dames met lichamen die in de buurt van een kinderlichaam komen. En als mannen daar naar binnen gaan heb ik daar ook zeker vraagtekens bij.
Maar ik heb inmiddels geleerd dat je op dit forum niet met dit soort berichten moet aan komen zetten. De meeste mensen hebben geen zelfreflectie en zijn snel op hun pikje getrapt. Dus ook al zouden ze dit soort pedofiele gevoelens hebben, ze accepteren de confrontatie toch niet en zullen met kulargumenten komen. Dus laat het gewoon rusten.

Ik zou het ook wel creepy en walgelijk vinden als ik een meisje met zo'n lichaam zou zien en mannen naar binnen zou zien gaan. En al helemaal als ze kinderrolspellen willen doen. Op een gegeven moment is de grens voor 'andere smaak' al voorbij.
Snap je, je hebt het goed verwoord.👍🏽
Lastig verhaal altijd, maar als "het je dochter zou kunnen zijn" het criterium is mag ik (49) de halve Doubletstraat niet meer neuken..
Ik geef direct toe dat ik vrouwen van 25 meestal mooier vind als die van €50.. dus ja, die bezoek ik liever. Zolang de meiden er zelf geen problemen mee hebben, heb ik het ook niet. Maar ik geef toe, een beetje gelijk heb je wel.
Ik weet dat jij vrouwen van 25 mooier vind dan oudere vrouwen Ted, maar dat vinden de meesten mensen wel. Jongere vrouwen zien er ook beter uit dan oudere vrouwen, dat is meestal zo. Zolang ze maar geld krijgen of wat dan ook hebben ze er idd geen problemen mee. Maar ik waardeer dat je eerlijk bent en toegeeft dat er een kern van waarheid zit.

Maar ik laat dit onderwerp rusten zoals Eagle99 zegt.
 
Uhhhh als een vrouw cougar van 50~60 jaar oud zich laat hatseflatsen door een man van 30
Die makkelijk haar zoon kan zijn ,....
heeft zij dan ook pedofiele gevoelens?
:)
Als een Man van 80 een vrouw van 60 hatseflatst,.....Kon T ook zn dochter zijn
Ik denk maar 1 ding
Zo lang Iets wettelijk toegestaan Is,....................
.....................
WTF ?????????????????
 
Laatst bewerkt:
Terug
Bovenaan Onderaan